Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι το μη αναρτώμενο βάρος παίζει μεγάλο ρόλο στο σετάπ της ανάρτησης και όχι άμεσα με την πρόσφυση.
40 κιλά είναι 40 κιλά, είτε είναι μη είτε αναρτώμενα, την ίδια ενέργεια (πρόσφυση) θέλουν για να αλλάξουν κινητική κατάσταση, όπου και αν βρίσκονται. Το θέμα εδώ είναι το πως συμπεριφέρεται η ανάρτηση και το πως πρέπει αυτή να καλιμπραριστεί όταν αλλάζει ένα από τα δύο βάρη ξεχωριστά και όχι σε σχέση το ένα με το άλλο.
Χωρίς να μπορώ να εμβαθύνω λόγω έλλειψης γνώσεων - οι οποίες, μεταξύ μας, είναι παντελώς άχρηστες, εκτός αν τρέχεις σε αγώνες -εγώ θα ψώνιζα άμεσα ένα alfa 75, που δεν έχει και πίσω φρένα.










Απάντηση με παράθεση

