Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 86

Θέμα: m για παντα.....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Like it or not, δυστυχώς αυτό είναι το σημερινό ντιβιζιον.

    Σαν Θωμάς, θα προτιμούσα 380 άλογα, 1300 - κιλά, φρένα, επιλογή ανάρτησης και καθισμάτων, επιλογή για κλαμπ σπορ, πολύ ελαφριές ζάντες, μηχανικά μέρη ψαγμενα όπως ο καρμπόν κεντρικός του Μ4 και διάφορα άλλα τα οποία θα χαρακτήριζαν το αμάξι ως ψαγμενη κατασκευή. Και ας έτρωγε 850 κολώνες στα βίντεο του board του κολλημενου του γκουσταβ.

    Προσωπικά θεωρώ, ότι παρόλα τα άλματα που έχει κάνει η αυτοκινητοβιομηχανια, απέτυχε στο να μπορέσει να διδάξει το τι θα πει pure driving pleasure. Γι'αυτο και τα αμάξια που βγαίνουν είναι κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις αυτών που απλά έχουν το χρήμα για να τα αγοράσουν. Δυστυχώς σαν εταιρείες καλά πραττουν.

    Ένα είναι σίγουρο. Εκεί που έφτασαν τα νούμερα, δεν ξαναγυρνάω στην ατμόσφαιρα. Μοναδικό παράδειγμα of high motor engineering είναι. Το 991 gt3. Ατμο με ειδική ισχύ στο θεο.


    Πάντα οι Porsche ήταν μπροστα ως απόλυτες κατασκευές με καλύτερα υλικά απο τα Μ.

    Πάντως ως ισχύ ανά ίππο, μπορείς να το πετύχεις στη νέα Μ4, στην οποία έχουν γινει εμφανείς ενέργειες μείωσης του βάρους και φοράει και τον κεντρικό άξονα που θες.

    Πάντως, παίδες μη ξεχνάτε οτι δεν είναι όλοι οι οδηγοί χεράδες και δε θέλουν όλοι οι οδηγοί ενα knife edge racer.

    Χρειάζεται ενα πιο ολοκληρωμένο και φιλικό προς τον οδηγό όχημα και αυτο προσφέρει η φίρμα, σωστά κατα τη γνώμη μου.


    Sent from a mobile device
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Thomelef (19-04-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    γενικα θα συμφωνησω...αν και...

    1)δεν δικαιολογω το m division να χει παρει π@ρτουζα ενα μοτερ, οσο καλο και να ναι, και να το βαζει σε ολα τα μοντελα...απλα για να χουν γκαζι...καποτε οταν επαιρνες m επαιρνες και το καλυτερο και πιο ξεχωριστο μοτερ...

    2)ας μην ξεχναμε οτι το csl στηθηκε με βαση τα cup...για να γραφει χρονους...ειναι λογικο το αμαξι χωρις αυτα τα λαστιχα να γραφει σαφως χειροτερους χρονους...και φυσικα το βρισκω απαραδεκτο για ενα road test να αλλαζουν δεδομενα κατα το δοκουν...

    3)ναι οτι ενα αμαξι πρεπει να απευθυνεται σε ολους συμφωνοι....αλλα οχι το csl...το 235 ναι θελω και η γιαγια μου να κανει παντες με αυτο!

    4)και κατι τελευταιο...η ατμοσφαιρα στην πιστα ειναι ατμοσφαιρα...και τελος..δεν χρειαζεσαι 180 ψυγεια να σου κατεβαζουν τα λαδια, ξυδια κτλ κτλ για να ευχαριστηθεις...και εγω προσωπικα σαν πιστα freak καταλαβαινω οτι ενα αμαξι σαν το 235...μετα τους 3-4 γυρους θα βρασει στο ζουμι του ασχημα και αναγκαστικα θα μπεις στα pits...ενω με το ατμοσφαιρικο θα γυριζεις ολη την ημερα....no prob...αρα αγοραζουμε και ενα προιον σαφως υποδεεστερο στην σκληρη χρηση..και με συμβιβασμους στην αξιοπιστια ακομα και σε "εργοστασιο" μορφη....δειτε ποσα κολαρα-παρακολαρα ψυκτρες κτλ κτλ εχει το νεο m3-m4 και θα καταλαβετε τι εννοω...

  4. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    doctore (19-04-14), EVERGET (19-04-14), HLIAS - E36 (19-04-14), micz (19-04-14), Vasilis M3 (20-04-14)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP