
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
Like it or not, δυστυχώς αυτό είναι το σημερινό ντιβιζιον.
Σαν Θωμάς, θα προτιμούσα 380 άλογα, 1300 - κιλά, φρένα, επιλογή ανάρτησης και καθισμάτων, επιλογή για κλαμπ σπορ, πολύ ελαφριές ζάντες, μηχανικά μέρη ψαγμενα όπως ο καρμπόν κεντρικός του Μ4 και διάφορα άλλα τα οποία θα χαρακτήριζαν το αμάξι ως ψαγμενη κατασκευή. Και ας έτρωγε 850 κολώνες στα βίντεο του board του κολλημενου του γκουσταβ.
Προσωπικά θεωρώ, ότι παρόλα τα άλματα που έχει κάνει η αυτοκινητοβιομηχανια, απέτυχε στο να μπορέσει να διδάξει το τι θα πει pure driving pleasure. Γι'αυτο και τα αμάξια που βγαίνουν είναι κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις αυτών που απλά έχουν το χρήμα για να τα αγοράσουν. Δυστυχώς σαν εταιρείες καλά πραττουν.
Ένα είναι σίγουρο. Εκεί που έφτασαν τα νούμερα, δεν ξαναγυρνάω στην ατμόσφαιρα. Μοναδικό παράδειγμα of high motor engineering είναι. Το 991 gt3. Ατμο με ειδική ισχύ στο θεο.