andreas_R (16-04-14), HLIAS - E36 (16-04-14), Kazakos Garage (22-04-14), Vassilis ///M (16-04-14)
η Ε30 ηταν 4κυλινδρη οχι γιατι δεν ειχε παλετα κυλινδρων κινητηρων η bmw να της βαλει,
λογος ηταν το βαρος! για αυτο και ολα τα dtm τρεχαν (οπως και τωρα) με 4κυλινδρα μοτερ ακριβως για αυτο τον λογο
το να βγει μια 4κυλινδρη turbo Μ με ελαφρυ μπροστα μερος και τελεια
κατανομη βαρους κανοντας χρονους σε πιστες κτλ κτλ δεν νομιζω
οτι θα χαλασει κανεναν
στο Ε30 εχω 6κυλιδρο μοτερ και δεν το αλλαζω με τιποτα!
, αλλα οποτε οδηγω ή μπαινω σε φιλου Ε30 is σε βολτα στο βουνο
εκπλησσομαι παντα ευχαριστα απο το ελαφρυ μπροστα μερος
που δεν εχω εγω,
οσο και αν μ'αρεσει ο κυλινδρος ηχος
θα χειροκροτησω μια Μ κατασκευη με ελαφρια καροστα
και ελαφρυ μπροστα μερος
(αυτο ηταν εξαλου ενα απο τα μεγαλα ατου της Ε30 Μ3)
Bazil Van Sinner (16-04-14), ghost-rider (16-04-14), nik200 (16-04-14), steliosm46 (16-04-14), Vasilis M3 (16-04-14)
τι κανει ο ανθρωπος με το Μ3 στην ισπανια!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 16-04-14 στις 16:09
Δινει χαρα
Αν το Csl φορούσε τα μαμά λάστιχα όπως και το φυσητηρι, υπάρχει θέμα υπέρ του τουρμπο.
Εγώ θα σταθώ στο γεγονός του πόσο καλό αμάξι ήταν το 46αρι και όχι στο ποσό προχώρησε η αυτοκινητοβιομηχανια μπροστα.
Είναι σχεδόν γελοίο να προσπαθείς και να παλεύεις, για να μπορέσεις να περάσεις αμάξι το οποίο κατασκευαστηκε 11 χρόνια πίσω. ΚΑΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙ...αμάξι το οποίο φτύνει την επόμενη γενιά για πλακα, με ένα σετ φρένα και τπτ αλλο, ενώ το powerband του, δεν είναι και ότι καλύτερο, αφού προσπαθείς να δουλεύεις συνέχεια ψηλά. Πραγμα που δεν συμβαίνει στο τουρμπισιο και μπορεί να συγχωρήσει λάθη λόγο των 17 παραπάνω κιλών ροπής του.
Τι θα προτιμούσα? Δεν τίθεται καν θεμα...το CSL είναι το πιο αλητικο αμάξι που έχει βγει από το ντιβιζιον μέχρι σήμερα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 16-04-14 στις 16:46
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
A8hnaios (17-04-14), Bazil Van Sinner (16-04-14), BILL007 (18-04-14), chrisgiapz3 (17-04-14), dark knight (16-04-14), doctore (16-04-14), EVERGET (16-04-14), HLIAS - E36 (16-04-14), Leonidas_E39 (19-04-14), nik200 (16-04-14), pilot (16-04-14), steliosm46 (16-04-14), vagmag (23-04-14), Vasilis M3 (16-04-14), zaharias (16-04-14)
σχεδόν 15 χρόνια μετά την έλευση του Ε46 και ο κόσμος ακόμα ασχολείται μαζί του και το έχει ως μέτρο σύγκρισης!
End of story...
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (17-04-14), Bazil Van Sinner (16-04-14), BILL007 (18-04-14), chrisgiapz3 (17-04-14), doctore (16-04-14), EVERGET (16-04-14), Kazakos Garage (22-04-14), Lambros46 (16-04-14), Leonidas_E39 (19-04-14), nik200 (16-04-14), nikos1400 (17-04-14), ninja2 (17-04-14), steliosm46 (16-04-14), Vasilis M3 (16-04-14), zaharias (16-04-14)
Ε ναι ντε...
Αν και το συγκριτικό είναι λογικό, αφού μιλάνε για ίδιο μπάτζετ και τι μπορείς να πάρεις. Υπήρξε και αντίστοιχο από Αμερική μεριά αν θυμάστε με τη μ@λ@κι@ το Φορντ και το 46αρι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (16-04-14), dark knight (16-04-14)
Αν αυτο το αμαξι κανει τον ιδιο χρονο με το CSL, εστω και στη συγκεκριμενη πιστα, τοτε το 1Μ λογικά πρεπει να ριχνει στο CSL δυο-τρια δευτερα.
Σε μια πιστα που πρεπει να ειναι δυο και κατι χιλιομετρα δηλαδη.
Εγω γιατι νομιζω οτι ειναι μια καλοστημενη διαφημηση για το 235i ?
M3 CSL
Bazil Van Sinner (17-04-14), BILL007 (18-04-14), pilot (16-04-14), sheriff (16-04-14)
Συμφωνω με αυτο που ειπε ο Γιωργος παραπανω, οτι 12 χρονια μετα ακομα γινονται σιγκριτικα με το Ε46 Μ3 και το Μ3 CSL. Τυχαίο?? Δεν νομιζω..
Αυτο απο μονο του λεει παρα πολλά. Η μαλλον τα λεει ολα.
Λογικο ειναι να υπαρχει εξελιξη, και να περναει και το CSL στον χρονο ενα καινουργιο τουρμπατο διαφορετικης φιλοσοφιας ///Μ. Το αφυσικο θα ηταν να μην υπηρχε.
Ετσι ερχονται τα πραγματα.
Το θεμα ειναι το συνολικο πλαισιο, ηχος, κινητηρας, κατασκευη, ομορφια, εσωτερικο, κλπ γενικά ολα!
Ειναι κατι που στο CSL σου μενει μια για παντα χαραγμενο. Αυτο το αυτοκινητο σε αφηνει μετα την βολτα του για πολλες ωρες ακομη αδρεναλινης και σκεψης.
Αυτη ειναι η διαφορα. Το αλλο το οδηγεις και λες ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και thats it. κατεβαινεις μετα την βολτα σου απο αυτο και το ξεχνας γρηγορα.
Ειναι σαν τις γυναικες. Οταν ποθεις πολυ μια γυναικα αυτη ειναι που θα σου γ@μ@σει το μυαλο! Με την γυναικα σου εχεις και την απλη καθημερινοτητα και οχι τοσο παθος.
Ετσι βλεπω εγω το συγκριτικο 235 vs CSL..![]()