ε, οχι οτι οι γερμανοι θεωρουν πιο premium τα audi....
φυσικα και δεν ισχυει αυτο.
κατ' αρχας τι θα πει "πιο premium"?
δεν υπαρχει λιγο και πολυ premium...
στην ιδια κατηγορια ειναι ολες αυτες οι φιρμες.
ε, οχι οτι οι γερμανοι θεωρουν πιο premium τα audi....
φυσικα και δεν ισχυει αυτο.
κατ' αρχας τι θα πει "πιο premium"?
δεν υπαρχει λιγο και πολυ premium...
στην ιδια κατηγορια ειναι ολες αυτες οι φιρμες.
Driver M (22-04-10)
+1
Η audi άλλωστε, τα τελευταία πάνω κάτω 15 χρόνια καθιερώρηκε ως premium εταιρεία όπως η bmw και η merc και σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ανώτερη των Βαυαρών. Άλλωστε, δεν θα ήταν και λογικό να συμβαίνει αυτό, αφού πέρα από την πολύ μεγαλύτερη ιστορία των bmw σε αγώνες, μοντέλα που έγραψαν εποχή κλπ, τα μοντέλα της εταιρείας είναι κατά κανόνα πιο ακριβά από αυτό του Ingolstadt σε αντίστοιχες κατηγορίες. Συνεπώς, θα ήταν ανόητο να θεωρείται μια εταιρεία α πιο premium από μια β, όταν τα μοντέλα της β είναι ακριβότερα από της α...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
εγώ πάντως επειδή έχω πολλά πάρε δώσε με ξένους λόγο δουλειάς έχω ρωτήσει Γερμανούς και όλοι τα ίδια λένε. Μα εντελώς όλοι (τα τελευταια 2-3 χρόνια)...
θα σου πω τι πάει να πει πιο premium Στάθη: έκανα ερώτηση σε μέλος του Δ.Σ. Γερμανικής τράπεζας γιατί δεν παίρνει καμία μπέμπα επειδή κάθε χρόνο αλλάζει το εταιρικό του Q7 με άλλο Q7 και μου είπε ότι σε τέτοια θέση 'πρέπει' να οδηγάς Mercedes ή Audi
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bimmer-corfu : 22-04-10 στις 16:32
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Οπως τα λέει ο Στάθης είναι.
Αφου σαν στέλεχος της Τράπεζας που είναι του παρέχουν το AUDI με Leasing. Τι να πεί ;;;![]()
Όχι μόνο ακριβότερα αλλά και καλύτερα, μην το ξεχνάμε αυτό!
Πάνω απ΄όλα όμως, είναι πιο exclusive:
- Είναι τα τελευταία πιστά στην πίσω κίνηση.
- Μπορεί να μην έχεις κινητήρες turbo σε ευρεία γκάμα, έχεις όμως κατανομή 50-50 και τιμόνι ξυράφι από το 116 έως το 750iL.
- Κυκλοφορείς και γνωρίζεις ότι τα κωλομηχανικά σου μέρη δε δίνουν ζωή σε άλλα 70 μοντέλα της ίδιας ή και αδελφών εταιριών (παρεπιπτόντως, όλες μη premium brands).
- Αγοράζεις αυτοκίνητο με ουσία και τεχνολογία under the skin και όχι μπιχλιμπιδομηχανή με βλεφαρίδες από led και ενίοτε εμφάνιση διαστημικής κατσαρίδας.
Η ιστορία της κοινής πλατφόρμας και του κοινού parts bin στο group VAG θα κάνει μεγάλη ζημιά στο κύρος της Audi, να μου θυμηθείτε. Δεν αγοράζουν όλοι μοντέλα S και RS. Εκείνοι που κάνουν πραγματικό τζίρο στην εταιρία κάποια στιγμή θα καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις χρυσό ένα glorified Golf με σηματάκι S3 ή ΤΤ, όπως δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις τα ίδια για ενα βασικό Α4 όσο ο διπλανός σου για ένα full Octavia με καλύτερο κινητήρα και τετρακίνηση.
aristent (22-04-10), Κωνσταντίνος (23-04-10)