Βασικα βρηκα ενα eisenmann race απο 36αρι Μ3 Νικολα.. απο βιντεακια που εχω ακουσει στο youtube σε Ε46 330 με aftermarket χταποδια-καταλυτες (ή decat) και straight pipes μετα μεχρι το τελικο (eisenmann race) κανει πολυ "πριονι" ηχο...
Η απορια μου ειναι, αν ειναι μονο για τον ηχο ολη αυτη η αλλαγη στην εξατμιση, διοτι πιστευω οτι μπορει να πηγαινει και χειροτερα με τοσο "αδεισμα" στην εξαγωγη.. (εδω εγω ειδα διαφορά χαμηλα (εχασε) που εβγαλα τα μαμα χταποδια-καταλυτες)
Το κομπρεσσερ υπαρχει σαν σκεψη και γιαυτο ρωταω αν το παραπανω σετ απ θα ειναι καλυτερο με το κομπρεσσερ..
Εχω ακουσει να πεφτει η πιεση-αποδοση με κακοφτιαγμενη εξατμιση σε κομπρεσσερ, δεν ξερω αν ισχυει..
Οπως φαινεται, ειναι αλλη φιλοσοφια το κομπρεσσερ απο το τουρμπο (που θελει οσο περισσοτερο ελευθερη εξατμιση γινεται)...
Η μορμονα.. θα βγει κροτιδα.. θα ειναι πολυ δυνατο.. καμια σχεση με κομπρεσσερ.. θα με αναγκασει να το κανω τουρμπο κι εγω μετα..
Το ασημι κομπρεσσερ το ειχαμε παει βολτα με τον Καζακ και το ειχα οδηγησει για λιγο.. ηταν ωραιο, γραμμικο, ξεσπαει ψηλα.. πριονι στα ψηλα, χαλουσε τη κοινωνια.. και σε συνδυσμο με το 3,15 μπλοκε ηταν πολυ ωραιο παιχνιδι..
Αυτο φοραει χταποδια καταλυτες κτλ + εκκεντροφορους..
Βασικα, συνηθισμενος με το δικο μου τοτε (με 3,38 διαφορικο) και μαμα χταποδια κτλ, το δικο μου ηταν πιο ζωηρο απο πολυ χαμηλα.. και οταν πρωτοοδηγησα το κομπρεσσερ μου φανηκε λιγο αργο, αλλα το πανηγυρι ειναι ψηλα.. και φυσικα ειναι μπροστα απο Μ3 Ε46..
Τωρα που φοραω το 3,62 του Μ3 πιστευω οτι με ενα κομπρεσσερ θα ειναι πολυ πιστολι.. με τελικη 316..αλλα δεν με πειραζει..
![]()