Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 104

Θέμα: Χταποδι M52, magnaflow καταλυτες σε Μ54 Β30 (330)

  1. #91
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Wink

    Μαρεσει εκει που το πας Ζαχαρια!! ειχα και γω την ιδια απορια!!

  2. The Following User Says Thank You to Akis 330Ci For This Useful Post:

    zaharias (10-04-14)

  3. #92
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωχχχ πολύ ύποπτες οι ερωτήσεις σου! Από όσο ξέρω φίλε αν απαρνηθείς την ατμοσφαιρική αναπνοή σου good exhaust-no exhaust! Δεν πιστεύω να παίζει ρόλο από τι συμπιέζεται η εισαγωγή.Για ατμόσφαιρα αν καταργηθεί το μεσαίο λίγα κερδίζεις ψηλά πολλά χάνεις χαμηλά.Άκου τι θα κάνεις τώρα,θα περιμένεις την μορμόνα να το στρώσει και μετά θα έρθεις Σαλόνικα.Πρώτα θα καβαλήσεις αυτό και μετά θα κανονίσει ο Καζακ να κάνεις βόλτα το ασημί κομπρεσέρ!! Μετά διαλέγεις και παίρνεις!!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (10-04-14), Kostas Maras (11-04-14), zaharias (10-04-14)

  5. #93
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχχχ πολύ ύποπτες οι ερωτήσεις σου! Από όσο ξέρω φίλε αν απαρνηθείς την ατμοσφαιρική αναπνοή σου good exhaust-no exhaust! Δεν πιστεύω να παίζει ρόλο από τι συμπιέζεται η εισαγωγή.Για ατμόσφαιρα αν καταργηθεί το μεσαίο λίγα κερδίζεις ψηλά πολλά χάνεις χαμηλά.Άκου τι θα κάνεις τώρα,θα περιμένεις την μορμόνα να το στρώσει και μετά θα έρθεις Σαλόνικα.Πρώτα θα καβαλήσεις αυτό και μετά θα κανονίσει ο Καζακ να κάνεις βόλτα το ασημί κομπρεσέρ!! Μετά διαλέγεις και παίρνεις!!


    Βασικα βρηκα ενα eisenmann race απο 36αρι Μ3 Νικολα.. απο βιντεακια που εχω ακουσει στο youtube σε Ε46 330 με aftermarket χταποδια-καταλυτες (ή decat) και straight pipes μετα μεχρι το τελικο (eisenmann race) κανει πολυ "πριονι" ηχο...
    Η απορια μου ειναι, αν ειναι μονο για τον ηχο ολη αυτη η αλλαγη στην εξατμιση, διοτι πιστευω οτι μπορει να πηγαινει και χειροτερα με τοσο "αδεισμα" στην εξαγωγη.. (εδω εγω ειδα διαφορά χαμηλα (εχασε) που εβγαλα τα μαμα χταποδια-καταλυτες)
    Το κομπρεσσερ υπαρχει σαν σκεψη και γιαυτο ρωταω αν το παραπανω σετ απ θα ειναι καλυτερο με το κομπρεσσερ..
    Εχω ακουσει να πεφτει η πιεση-αποδοση με κακοφτιαγμενη εξατμιση σε κομπρεσσερ, δεν ξερω αν ισχυει..
    Οπως φαινεται, ειναι αλλη φιλοσοφια το κομπρεσσερ απο το τουρμπο (που θελει οσο περισσοτερο ελευθερη εξατμιση γινεται)...

    Η μορμονα.. θα βγει κροτιδα.. θα ειναι πολυ δυνατο.. καμια σχεση με κομπρεσσερ.. θα με αναγκασει να το κανω τουρμπο κι εγω μετα..

    Το ασημι κομπρεσσερ το ειχαμε παει βολτα με τον Καζακ και το ειχα οδηγησει για λιγο.. ηταν ωραιο, γραμμικο, ξεσπαει ψηλα.. πριονι στα ψηλα, χαλουσε τη κοινωνια.. και σε συνδυσμο με το 3,15 μπλοκε ηταν πολυ ωραιο παιχνιδι..
    Αυτο φοραει χταποδια καταλυτες κτλ + εκκεντροφορους..

    Βασικα, συνηθισμενος με το δικο μου τοτε (με 3,38 διαφορικο) και μαμα χταποδια κτλ, το δικο μου ηταν πιο ζωηρο απο πολυ χαμηλα.. και οταν πρωτοοδηγησα το κομπρεσσερ μου φανηκε λιγο αργο, αλλα το πανηγυρι ειναι ψηλα.. και φυσικα ειναι μπροστα απο Μ3 Ε46..

    Τωρα που φοραω το 3,62 του Μ3 πιστευω οτι με ενα κομπρεσσερ θα ειναι πολυ πιστολι.. με τελικη 316.. αλλα δεν με πειραζει..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. The Following 3 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    andreas_R (11-04-14), mormon (11-04-14), nikos valvetronic (11-04-14)

  7. #94
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτη τη στιγμη το αμαξι φοραει, χταποδια απο Μ52 (2,8) καταλυτες μεταλλικους Magnaflow 200αρηδες, μαμα μεσαιο και χειροποιητο τελικο..
    Εχω καταλαβει οτι εχει χασει λιγο χαμηλα το αμαξι και εχει παρει ψηλα.. Φυσικα θελει προγραμμα για να δεσει.. αλλα το αφηνω.. μηπως μπει κανενα κομπρεσσερ παραπισω..

    Η απορια μου ειναι, αν κερδιζει κατι ή αντιστοιχα πηγαινει χειροτερα αν καταργησω και το μαμα μεσαιο που εχω..??
    Αν γινει κομπρεσσορ, ποιο ειναι το ιδανικοτερο σετ απ που αποδιδει καλυτερα? Ισχυει οτι και στα τουρμπο, οτι αμα ειναι πιο ελευθερη η εξατμιση αποδιδει καλυτερα, ή ο κομπρεσσορας ειναι αλλη φιλοσοφια και ειναι καλυτερα να μεινει και το μεσαιο καζανι για χαρη της ροπης..??
    μη το σκεφτεσαι καθολου ειτε ατμοσφαιρικα ειτε με κομπρεσορα το καλυτερο σετ απ ειναι 55χιλ σωληνες με ενα τελικο μονο αντε για να εισαι νομιμος και μεταλικους καταλυτες

  8. The Following 2 Users Say Thank You to mk52 For This Useful Post:

    andreas_R (11-04-14), zaharias (11-04-14)

  9. #95
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω σκεφτομαι για καταργηση καταλυτων εντελως και after martet ελευθερα μεσαιο και
    τελικο.

  10. #96
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μη το σκεφτεσαι καθολου ειτε ατμοσφαιρικα ειτε με κομπρεσορα το καλυτερο σετ απ ειναι 55χιλ σωληνες με ενα τελικο μονο αντε για να εισαι νομιμος και μεταλικους καταλυτες
    Εγω σκεφτομουν για χταποδια-καταλυτες οτι εχω τωρα (Μ52 χταποδια-200αρηδες καταλυτες) και straight pipe μεχρι τελικο eisenmann race.. πιστευω οτι θα χαλαει το κοσμο.. απλα με ενδιαφερει να μην πηγαινει χειροτερα.. καλυτερα ή να μην χασει ΝΑΙ..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zaharias : 11-04-14 στις 15:14
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  11. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    andreas_R (11-04-14)

  12. #97
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι!!!!

    Να γινει!!!

  13. #98
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω σκεφτομαι για καταργηση καταλυτων εντελως και after martet ελευθερα μεσαιο και
    τελικο.
    Καταργηση οχι.. εγω ειμαι κατα.. για πολλους λογους.. με κανα 200αρι απο ebay βρισκεις καταλυτες απο Μ3 Ε46.. ή με κανα 300αρι καινουργιους Magnaflow σαν τους δικους μου..

    Φτιαξε τελικο στο Μαυροιδακο, εκει που εφτιαξα και το δικο μου..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    anisos (11-04-14)

  15. #99
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή





  16. The Following 4 Users Say Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    BILL007 (11-04-14), chrisgiapz3 (11-04-14), Vassilis ///M (11-04-14), zaharias (11-04-14)

  17. #100
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω σκεφτομουν για χταποδια-καταλυτες οτι εχω τωρα (Μ52 χταποδια-200αρηδες καταλυτες) και straight pipe μεχρι τελικο eisenmann race.. πιστευω οτι θα χαλαει το κοσμο.. απλα με ενδιαφερει να μην πηγαινει χειροτερα.. καλυτερα ή να μην χασει ΝΑΙ..
    δεν υπαρχει περιπτωση να χασει ουτε και να χαλαει τον κοσμο λιγο πιο μπασο θα γινει ,αυτο που κοβει τον πιο πολυ θορυβο ειναι το τελικο στο 330,δε νομιζω το eisenmann να βγαλει τοσο θορυβο που να ειναι ενοχλητικο.

  18. The Following User Says Thank You to mk52 For This Useful Post:

    zaharias (11-04-14)

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP