για την shell ειναι τουλαχιστον 1 χρονο που το ξερω κ βαζω ασε κ που πριν η v power diesel ηταν παλι πιο φτηνη απο την απλη βενζινης, service στα μπεκ δεν εχω κανει, εχω χρησιμοποιησει κατι καθαριστικα που τα βαζεις μια φορα τον χρονο (εχει κ η BMW τετοια κ για βενζινη, οχι αυτα που ειναι με καθε γεμισμα για τo βιοντιζελ)
η αποσβεση εχει γινει κ με το παραπανω με τοσα χιλιομετρα που εχω κανει αν βαλεις 7 με 8 λιτρα στα 100χιλιομετρα ειναι 7 με 8κ εως τωρα τα εξοδα μου ενω αν κανεις το αντιστοιχο με την βενζινη ειναι τουλαχιστον 4κ παραπανω απο εκει κ περα αν συγκρινεις 2 κινητηρες βενζινης κ πετρελαιου στα 100κ χιλιομετρα ειναι η μερα με την νυχτα, κ ετσι σιγα σιγα χωρις αλλα εξοδα συντηρησης ή προβληματα που πολυ πιθανον να ειχε βγαλει ο βενζινοκινητηρας (+ οτι στα αντιστοιχα κυβικα εχω πολλα περισσοτερα αλογα απο οτι της βενζινης-τουλαχιστον οταν το πηρα δεν υπηρχε ο διλιτρος με τα 248 αλογα βενζινης) κανω ή εκανα την αποσβεση μου
τελος παντων για να μην χαλαμε το θεμα, θα ελεγα κ εγω γενικα υπαρχουν πολλες επιλογες στο θεμα αγορας που ψαχνει ο Νικος κ ιδιως εαν ειναι μεταχειρισμενο το πετρελαιο σαν κινητηρας ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστος κ πιο οικονομικος απο οτι της βενζινης!!!











Απάντηση με παράθεση