Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 759

Θέμα: Airplane's photo

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_E39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για δυνατα Κ@καλα.

    The widdow maker! Lockheed F-104 Starfighter. Οχι απλα για δυνατα...για κ@καλα που σκαβουν οταν περπαταει ο αλλος!! Οι μισοι εχουν σκοτωθει με αυτο το πραμα..πολυ δυσκολο αεροπλανο..προσεξτε το εκπετασμα των πτερυγων! 2 μετρα η καθεμια που να παραξουν αντωση? Γιαυτο και ειχε εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες προσγειωσης/απογειωσης. Ειχε το παρατσουκλι ''ο επανδρωμενος πυραυλος'' και ηταν ακριβως αυτο! Ενας τεραστιος κινητηρας turbojet Pratt & Witney J-79και..λιγο αεροπλανο γυρω γυρω!!
    Τα πτητικα του χαρακτηριστικα ηταν δυσκολα και κυριολεκτικα δεν συγχωρουσε λαθη! Παρουσιαζε επισης και ενα σοβαρο προβλημα, ειχε πολυ συχνα flap assymetry, δηλαδη τα πτερυγια καμπυλοτητας χειλους εκφυγης(flaps) τα οποια χρησιμοποιουνται για να αυξησουν την αντωση της πτερυγας αυξανωντας την καμπυλοτητα και την επιφανεια της, αντι να εκτεινοντε παραλληλα, καμια φορα ειχαν διαφορετικη γωνια! Αυτο φυσικα προκαλουσε αποτομη κινηση κατα τον διαμηκη αξονα(roll) και αυτο αν γινοταν κοντα στο εδαφος(απο-προσγειωση) ηταν καταστροφικο!

    Ειχαμε εναν κυβερνητη στην εταιρεια ο οποιος προερχοταν απο την Π.Α. και ειχε πεταξει με αυτο το 104, μια μερα ενα stand by οργανο ειχε μια δυσλειτουργια και του λεω ''καπετανιε το RMI δεν δουλευει, ειναι γραμμενο στο βιβλιο.
    Δεν βαριεσαι, μου λεει, οι μηχανες να γυριζουν και ολα τα αλλα χεστα!!! χαχαχαχαχα....



    πολλα ειπα παλι ε? οταν ειναι για αεροπλανα και διαστημα σταματημο δεν εχω ρε πστ...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 16 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    atha (11-06-14), Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (05-04-14), bill_m3 (13-04-14), doctore (05-04-14), gant (11-06-14), joseph (12-06-14), katsaraios (06-06-14), Leonidas_E39 (05-04-14), mormon (05-04-14), PANOS-E60 (05-04-14), Skyline_IS (05-04-14), Thomelef (05-04-14), Vasilis M3 (12-04-14), Vassilis ///M (06-04-14), zizu (05-04-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    The widdow maker! Lockheed F-104 Starfighter. Οχι απλα για δυνατα...για κ@καλα που σκαβουν οταν περπαταει ο αλλος!! Οι μισοι εχουν σκοτωθει με αυτο το πραμα..πολυ δυσκολο αεροπλανο..προσεξτε το εκπετασμα των πτερυγων! 2 μετρα η καθεμια που να παραξουν αντωση? Γιαυτο και ειχε εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες προσγειωσης/απογειωσης. Ειχε το παρατσουκλι ''ο επανδρωμενος πυραυλος'' και ηταν ακριβως αυτο! Ενας τεραστιος κινητηρας turbojet Pratt & Witney J-79και..λιγο αεροπλανο γυρω γυρω!!
    Τα πτητικα του χαρακτηριστικα ηταν δυσκολα και κυριολεκτικα δεν συγχωρουσε λαθη! Παρουσιαζε επισης και ενα σοβαρο προβλημα, ειχε πολυ συχνα flap assymetry, δηλαδη τα πτερυγια καμπυλοτητας χειλους εκφυγης(flaps) τα οποια χρησιμοποιουνται για να αυξησουν την αντωση της πτερυγας αυξανωντας την καμπυλοτητα και την επιφανεια της, αντι να εκτεινοντε παραλληλα, καμια φορα ειχαν διαφορετικη γωνια! Αυτο φυσικα προκαλουσε αποτομη κινηση κατα τον διαμηκη αξονα(roll) και αυτο αν γινοταν κοντα στο εδαφος(απο-προσγειωση) ηταν καταστροφικο!

    Ειχαμε εναν κυβερνητη στην εταιρεια ο οποιος προερχοταν απο την Π.Α. και ειχε πεταξει με αυτο το 104, μια μερα ενα stand by οργανο ειχε μια δυσλειτουργια και του λεω ''καπετανιε το RMI δεν δουλευει, ειναι γραμμενο στο βιβλιο.
    Δεν βαριεσαι, μου λεει, οι μηχανες να γυριζουν και ολα τα αλλα χεστα!!! χαχαχαχαχα....



    πολλα ειπα παλι ε? οταν ειναι για αεροπλανα και διαστημα σταματημο δεν εχω ρε πστ...
    Πράγματι Γιώργο το είχε πετάξει και ο παππούς μου για ένα διάστημα αυτό.Για τον ίδιο λόγο που αναφέρεις που είχε αποτέλεσμα τον θάνατο ενος καλού του φίλου τον Δεκέμβρη του 64' του Στυλιανού ήταν η χαριστική βολή που τον έκανε να άλλάξει τύπο...

    Αργότερα μπήκε στο F-4 "τα φαντάσματα" όπου ακόμα και σήμερα θεωρείτε μεγάλο σχολείο.Πολλές φορές τα phantom γυρνάγανε με σημάδια στην άτρακτο τους απο δέντρα που μπαίνανε καταλάθος στον δρόμο των φαντασμάτων.Κάποτε που μου το έλεγε,έλεγα "ε εντάξει υπερβολές.." αλλά βρήκα φωτογραφία που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά...τελικά η γενιά πιλότων του παππού μου είχε πολλά κιλά κοχόνεθθθθθ..

    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vasilis M3 : 12-04-14 στις 15:13
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  4. The Following 9 Users Say Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (05-06-14), BILL007 (14-04-14), bill_m3 (13-04-14), doctore (12-04-14), gant (11-06-14), katsaraios (06-06-14), Leonidas_E39 (14-04-14), pilot (12-04-14), Vassilis ///M (12-04-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP