The widdow maker! Lockheed F-104 Starfighter. Οχι απλα για δυνατα...για κ@καλα που σκαβουν οταν περπαταει ο αλλος!! Οι μισοι εχουν σκοτωθει με αυτο το πραμα..πολυ δυσκολο αεροπλανο..προσεξτε το εκπετασμα των πτερυγων! 2 μετρα η καθεμια που να παραξουν αντωση? Γιαυτο και ειχε εξαιρετικα υψηλες ταχυτητες προσγειωσης/απογειωσης. Ειχε το παρατσουκλι ''ο επανδρωμενος πυραυλος'' και ηταν ακριβως αυτο! Ενας τεραστιος κινητηρας turbojet Pratt & Witney J-79και..λιγο αεροπλανο γυρω γυρω!!
Τα πτητικα του χαρακτηριστικα ηταν δυσκολα και κυριολεκτικα δεν συγχωρουσε λαθη! Παρουσιαζε επισης και ενα σοβαρο προβλημα, ειχε πολυ συχνα flap assymetry, δηλαδη τα πτερυγια καμπυλοτητας χειλους εκφυγης(flaps) τα οποια χρησιμοποιουνται για να αυξησουν την αντωση της πτερυγας αυξανωντας την καμπυλοτητα και την επιφανεια της, αντι να εκτεινοντε παραλληλα, καμια φορα ειχαν διαφορετικη γωνια! Αυτο φυσικα προκαλουσε αποτομη κινηση κατα τον διαμηκη αξονα(roll) και αυτο αν γινοταν κοντα στο εδαφος(απο-προσγειωση) ηταν καταστροφικο!
Ειχαμε εναν κυβερνητη στην εταιρεια ο οποιος προερχοταν απο την Π.Α. και ειχε πεταξει με αυτο το 104, μια μερα ενα stand by οργανο ειχε μια δυσλειτουργια και του λεω ''καπετανιε το RMI δεν δουλευει, ειναι γραμμενο στο βιβλιο.
Δεν βαριεσαι, μου λεει, οι μηχανες να γυριζουν και ολα τα αλλα χεστα!!! χαχαχαχαχα....
πολλα ειπα παλι ε? οταν ειναι για αεροπλανα και διαστημα σταματημο δεν εχω ρε πστ...
