Δεν χρειαζεται να γινει καμια δουλεια στο τουνελ. Δουλεια στην γεφυρα του σασμαν χρειαζεται να γινει αλλιως κανεις τις Αγγλικες μαλακιες με τακους και τακακια. θα χαζεψουνε με αυτο το αυτοκινητο γιατι θα ειναι το πρωτο που θα δουλευουν τα δικα του οργανα!!! και απο τοποθετηση θα επανελθω με φωτο για γεφυρα μοτερ, βασεις και αλλα πολλα!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 14-03-14 στις 11:11
WRC is for boys
GROUP B was for men
Bazil Van Sinner (14-03-14), BILL007 (14-03-14), HLIAS - E36 (03-04-14), Vassilis ///M (14-03-14), ΔημήτρηςΜ3 (14-03-14)
andrease30 (12-04-14)
Καλημερα, επιτελους το μοτερ πλεον καθεται στις βασεις του. Βεβαια θα μπορουσαμε να το φτιαξουμε πιο σωστο οπως οι Αγγλοιαλλα αποφασισαμε να ακολουθησουμε τον ευκολο δρομο.
Πραγματικα το αμαξι αυτο πουληθηκε, κλαιω τον ΜΕΓΑ Μ............ΚΑ που το αγορασε.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 03-04-14 στις 12:23
WRC is for boys
GROUP B was for men
Bazil Van Sinner (03-04-14), HLIAS - E36 (03-04-14), nikos1400 (03-04-14), Vassilis ///M (03-04-14)
Απο αυριο ξεκιναει ο εξατμισας. Το αριστερο χταποδι θελει λιγο modification γιατι η κολωνα του τιμονιου ειναι κοντα αλλα δεν πιστευω οτι ο δικος μας θα αντιμετωπισει ιδιαιτερα θεματα. Η δουλεια στις βασεις ειναι για να "κατσει" μοτερ απο Leopard. Εχουνε 4 αντηριδες!!!!.
Την επομενη εβδομαδα εχει τοποθετηση σε ψυγεια, κλπ και προχωραει και ο ηλεκτρολογος. Το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν θα εχει πλεον DSC το αυτοκινητο αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε και ΟΛΑ!!
WRC is for boys
GROUP B was for men
Bazil Van Sinner (03-04-14), BILL007 (03-04-14), chief (04-04-14), HLIAS - E36 (03-04-14), nikos1400 (03-04-14), Vassilis ///M (03-04-14), ΔημήτρηςΜ3 (03-04-14)
ΔημήτρηςΜ3 (03-04-14)
Δεν εχω αλλες πληροφοριες. Η φωτο τα λενε ολα πιστευω
WRC is for boys
GROUP B was for men
Θελω να δω επιδοσεις σε ανοιγματα και κοντρες γιατι εχω μια επιφυλαξη (μπορει και παραλογη δεν λεω) στο κατα ποσο θα ειναι ΠΟΛΥ πιο γρηγορο απο καλο βελτιωμενο Μ5 Ε60/Μ6.
Το λεω γιατι τουλαχιστον απο αυτα που εχω δει μετα ματια μου για παραδειγμα ο κινητηρας της Μ3 Ε46 σε καροτσα Ε36 δεν αποδιδει τα αναμενομενα (λογω ροης αερα,δεν παταει το αυτοκινητο,βαλτε οτι θελετε στην εξισωση) σε κοντρες.
Ευχομαι να μην ισχυσει στην συγκεκρμενη περιπτωση γιατι τα λεφτα ειναι παρα πολλα για το project (o ///Mητσος-TSAF θα ξερει καλυτερα) και η δουλεια τουλαχιστον πισω απο την οθονη φαινεται πολυ καλη.
insane in the ///Midbrain
alexk (04-04-14)
ΓΙαννη μην ξεχνάς ότι το βι-τεν είναι 500+ άλογα!!!!
Δεν έχεις δει το ε30 τι κάνει στα Μ6 και στα Μ5!!!!!
Αντε το 46 να είναι λίγο πιο αργό απο Ε30 με βι-δεν!!! Και πάλι η διάφορα απο τα Μ5 και Μ6 θα είναι πολύ μεγάλη!! μέχρι τα 300 χλμ
Ενα μεγάλο μπράβο!!!! στα παιδιά για το προτζεκτ που ξεκίνησαν τέτοιες εποχές! Αναμένουμε εξελίξεις!!!
Laggispower (04-04-14), TSAF (03-04-14)
John για τον S85 δεν ξερω ακομα γιατι απλα ακομα δεν το εχω οδηγησει. Για Ε36 με S54 και για 30αρι με S50/54 η και 62αρι που εχω οδηγησει μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας οτι ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ. Ειδικα 36αρια κυκλοφορουν 3 πλεον πανω στα ΒΠ και ειναι και τα 3 ΠΡΙΟΝΙΑ. Ειδικα του Κωστα με την νεα εξατμιση, τα 18αρια και το καινουργιο luft ειναι αλλου το αυτοκινητο. Το ειχα παρει για να παω Πορταρια για την αναβαση και "επαιξα" αρκετα στην εθνικη!!!
WRC is for boys
GROUP B was for men
bmw5argolida (21-04-14)