Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 86

Θέμα: Post your Big Brake Kit fotos ///

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΟΚ, οτι πω ισχυει και για μπρος και για πισω, με την διαφορα οτι υπολογιζουμε παντα οτι το 60-80% της φορτισης του αξονα στο φραναρισμα, παει στον μπροστινο.
    Θα τα πω οσο πιο απλα μπορω.

    Οσο μεγαλωνει η διαμετρος του δισκου, τοσο πιο ευκολη ειναι η δουλεια της δαγκανας, που σημαινει οτι σε ενα δισκο 300mm χρειαζεται μεγαλυτερο εμβολο στην δαγκανα και μεγαλυτερη τρομπα φρενων απο ενα δισκο 380mm.
    Το παχος του δισκου εχει να κανει με το θερμικο φορτιο και την στρεβλωση του δισκου και οχι με το ποσο δυνατοτερο θα ειναι το φρεναρισμα.
    Το ποσα εμβλολα εχει μια δαγκανα και τι μεγεθος εχουν αυτα καθως και το συνολικο μεγεθος της δαγκανας, εχει να κανει με το τι μεγεθος τακακι θελουμε να χρησιμοποιησουμε, που εχει να κανει ΠΑΛΙ με την διαμετρο της δισκοπλακας και το θερμικο φορτιο που καλειτε αυτη η δισκοπλακα να χειριστει (αντεξει).
    Το υλικο κατασκευης μιας δαγκανας, εξαρταται απο το μεγεθος της για να μειωθει το αναρτωμενο βαρος στο ακρο.....

    ΟΛΑ με λιγα λογια εξαρτωνται απο το φορτιο που καλουνται αυτα τα φρενα (ο συνδιασμος δαγκανας-δισκου-τρομπας) να διαχειριστουν.
    Το φορτιο αυτο εχει να κανει με:
    α) το βαρος που καλειτε να σταματησει
    β) την ταχυτητα απο την οποια καλειτε να το σταματησει
    γ) ποσες φορες πρεπει να το σταματησει
    δ) για ποιο χρονικο διαστημα καλειτε να το κανει ολο αυτο

    Ετσι μπορουμε να δουμε ενα φτηνο σχετικα αυτοκινητο που ζυγιζει 900-1000 κιλα με 240mm δισκοπλακα και μια απλη δαγκανα να εχει την ιδια δυναμη φρεναρισματος και πολυ μεγαλυτερη αντοχη σε συνεχομενα φρεναρισματα και ενα αυτοκινητο 1200-1400 κιλα με 290mm δισκους και διπιστονες δαγκανες, στο τριτο - τεταρτο φρεναρισμα ή να χανει λογω υπερθερμανσης ή να στραβωνει τις δισκοπλακες για πλακα.... (ποιος εχει δοκιμασει να παει γρηγορα Σουνιο με Ε36 316 με τις μονες δισκοπλακες και δεν εμεινε απο φρενα πριν την Αναβυσσο?).

    Δεν θα ειχα καμια αντιρηση να δω και 12πιστονα σε Smart με εναν ορο, να μην αλλαξει η κατανομη του κατασκευαστη που εχει στηριχθει στην μελετη της κατανομης του βαρους της συγκεκριμενης καροτσας και στην κατανομη της δυναμης φρεναρισματος στους δυο αξονες.

    "εξαλλου το αυτοκινητο εχει ABS,CBC,DBC και σιγουρα διαφορετικη κατανομη μπρος-πισω..." ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ...

    δεν μπορει να αλλαζεις την κατανομη και την ισορροπια του πλαισιου και να περιμενεις οτι τα ηλεκτρονικα θα σε φυλανε παντα....

    ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ στα συγχρονα αυτοκινητα ABS, ACT, CBC, DSC, SGTRLAOMHBFJS και οτι αλλο θες, δουλευουν τελεια μονο κατω απο μια συγκεκριμενη συνθηκη....

    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗ... χωρις προσφυση, οσο και να δουλεψουν, εσυ παλι χωραφι θα αγορασεις.......................
    Και αν βαλεις πισω τοσο μεγαλα φρενα που ξεπερασεις την κατανομη (brake bias στα αγγλικα), τοτε στα δυσκολο ή σε φρεναρισμα υπο γωνια (στροφη οπου μπορει καποιος τροχος να εχει ταση ανυψωσης και απωλειας προσφυσης), τα ηλεκτρονικα απλα τρελενονται χωρις κανενα οφελος για σενα.
    Το ιδιο ισχυει και αν βαλεις πολυ μεγαλα μπροστα, χωρις να αναβαθμισεις αναλογα και τα πισω.... ο "κωλος" θα εχει την ταση να σε προσπερασει......

    Και για να καταλαβετε ποσο σημαντικο ειναι το brake bias, δειτε απλα τα αγωνιστικα που εχουν στην καμπινα μηχανικο κατανεμητη για να αλλαζει ο οδηγος την κατανομη οπως νομιζει και τον βολευει αναλογα την διαδρομη και το εδαφος......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 29-03-14 στις 18:23

  2. The Following 7 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    aristent (29-03-14), chrisgiapz3 (30-03-14), dark knight (30-03-14), diosak (15-06-14), tzanis320si (31-03-14), Vassilis ///M (29-03-14), Ε91 (29-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου δεν διαφωνώ με ότι λες και αυτά είναι γνωστά και κατανοητά, δεν είμαι άσχετος από μηχανολογια. Απλά λέω ότι και με 4πιστονα πίσω ήδη έχουμε αυξήσει κατά πολύ την δύναμη πίσω χωρίς πρόβλημα, φυσικά με παράλληλη αναβάθμιση μπροστά.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (30-03-14), compactM3 (29-03-14), Vassilis ///M (29-03-14), ΔημήτρηςΜ3 (29-03-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου δεν διαφωνώ με ότι λες και αυτά είναι γνωστά και κατανοητά, δεν είμαι άσχετος από μηχανολογια. Απλά λέω ότι και με 4πιστονα πίσω ήδη έχουμε αυξήσει κατά πολύ την δύναμη πίσω χωρίς πρόβλημα, φυσικά με παράλληλη αναβάθμιση μπροστά.
    Δεν το εγραψα για σενα, αλλα για να κανω ξεκαθαρα καποια πραγματα προς αποφυγη παρεξηγησεων.
    Θα ξερεις κι εσυ οτι καποιοι εχουν πολλη στρεβλη γνωση πανω σε αυτα τα θεματα και σε μεγαλο ποσοστο οφειλετε σε καποιους "ξερολες" στο χωρο του αυτοκινητου που ειτε διδασκουν ραδιο αρβυλα κατι που ακουσαν, ειτε τα καταβαζουν απο το μυαλο τους γιατι καποτε αλλαξαν φρενα σε 12βολτο παπι, ΕΙΤΕ χειροτερα γιατι ετσι τους επειεσαν καποιοι καλοι πωλητες "αναβαθμισεων" στο χωρο του αυτοκινητου.....

    Τελειωνοντας, θα πω οτι το 90% της λειτουργιας και των νομων που διεπουν την λειτουργια ενος αυτοκινητου, ειναι φυσικη που μαθαμε στο γυμνασιο.....

  6. The Following 4 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    aristent (29-03-14), chrisgiapz3 (30-03-14), pilot (29-03-14), Vassilis ///M (29-03-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βασικά μιας και το ανέφερες θα κάνω και μια δήλωση τώρα..στο 99% των περιπτώσεων ένα σετ καλά τακάκια παρέα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και καλά υγρά,τα οποία αλλάζονται τακτικά, είναι υπέρ αρκετά! Ακόμα και στην πίστα, εφόσον κανέναν εδώ δεν τον λένε Roerl, κάνουν μια χαρά δουλειά. Εγώ δηλώνω οτι το BBK το έβαλα για την ''καφετέρια''!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following 9 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexm (29-03-14), aristent (29-03-14), Bazil Van Sinner (30-03-14), chrisgiapz3 (30-03-14), dark knight (29-03-14), doctore (29-03-14), Lambros46 (29-03-14), Leonidas_E39 (29-03-14), Vassilis ///M (29-03-14)

  9. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το εγραψα για σενα, αλλα για να κανω ξεκαθαρα καποια πραγματα προς αποφυγη παρεξηγησεων.
    Θα ξερεις κι εσυ οτι καποιοι εχουν πολλη στρεβλη γνωση πανω σε αυτα τα θεματα και σε μεγαλο ποσοστο οφειλετε σε καποιους "ξερολες" στο χωρο του αυτοκινητου που ειτε διδασκουν ραδιο αρβυλα κατι που ακουσαν, ειτε τα καταβαζουν απο το μυαλο τους γιατι καποτε αλλαξαν φρενα σε 12βολτο παπι, ΕΙΤΕ χειροτερα γιατι ετσι τους επειεσαν καποιοι καλοι πωλητες "αναβαθμισεων" στο χωρο του αυτοκινητου.....

    Τελειωνοντας, θα πω οτι το 90% της λειτουργιας και των νομων που διεπουν την λειτουργια ενος αυτοκινητου, ειναι φυσικη που μαθαμε στο γυμνασιο.....
    Mάλιστα....

    Λοιπόν ανέφερα εγώ κάπου ότι το να συνδιάσεις 6 πίστονη εμπρός-πίσω είναι το must στην βελτίωση και πρέπει να γίνει????
    Ο-Χ-Ι ....
    Από την αρχή είπα ότι δεν θα λειτουργήσει κάτι τέτοιο...
    Εγώ απλά μίλησα με απλά μαθηματικά ότι το πάχος τον ΟΕΜ διαστάσεων δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις των δαγκανών...

    Συμφωνώ εν ολίγης με το μέγεθος των πιστονιών αλλά ρε αδερφέ δεν μπορείς να τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι...
    Πως να το κάνουμε δλδ....

  10. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-03-14)

  11. #6
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το εγραψα για σενα, αλλα για να κανω ξεκαθαρα καποια πραγματα προς αποφυγη παρεξηγησεων.
    Θα ξερεις κι εσυ οτι καποιοι εχουν πολλη στρεβλη γνωση πανω σε αυτα τα θεματα και σε μεγαλο ποσοστο οφειλετε σε καποιους "ξερολες" στο χωρο του αυτοκινητου που ειτε διδασκουν ραδιο αρβυλα κατι που ακουσαν, ειτε τα καταβαζουν απο το μυαλο τους γιατι καποτε αλλαξαν φρενα σε 12βολτο παπι, ΕΙΤΕ χειροτερα γιατι ετσι τους επειεσαν καποιοι καλοι πωλητες "αναβαθμισεων" στο χωρο του αυτοκινητου.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εσυ τωρα γιατι το πηρες προσωπικα ?
    εγω εκανα μια αναφορα στο τι ισχυει πρακτικα και στο τι οχι.
    Aν διάβασα λάθος τότε συγχωρέστε με...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP