Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 33

Θέμα: Σπασιμο προκαταλυτη σε ε81-ευκαιρια αναβαθμισης!!!

  1. #21
    Εγγραφή
    19-10-10
    Μηνύματα
    558
    Thanked
    214
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μοτέρ...
    μαλιστα,ενδιαφερων!

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο maris7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε παιδια τι ειναι το Ν54b25 και b30 αρχαια ιερογλυφικα διαβαζουμε?
    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54

  3. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    BILL007 (28-03-14)

  4. #23
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σημερα ειχαμε πολυ θετικες εξελιξεις!!!
    Οπως σας ειπα και στην αρχη,εγινε αφαιρεση του προκαταλυτη απο την πολλαπλη εξαγωγης και στη θεση του μπηκε ελευθερη σωληνα.
    Σημερα με το που μπηκε το χταποδι πανω στο αμαξι,βαζουμε μπροστα και μαντεψτε τι,
    δεν αναψε κανενα απολυτως λαμπακι,καμια απολυτως βλαβη!!!
    Εν συνεχεια πηρα το αμαξι να το κανω μια μεγαλη βολτα,σε ανοιχτο δρομο,οσο ηταν δυνατον,για να γινουν οι οποιες διαπιστωσεις αρχικα το ανοιγα σταδιακα-ομαλα σε χαμηλες στροφες και μετα αποτομα ανεβασματα μεχρι τις 6.000 στροφες,αποτομα κατεβασματα κλπ.
    Καθοτι υπηρχε αρκετη κινηση και εκοβα αρκετες φορες,δεν μπορεσα να βγαλω σιγουρα συμπερασματα,εχω ομως μια μικρη εντυπωση πως οντως οπως ειπε και ο Νικος bob,οπως θα ηταν λογικο αλλωστε,οτι το αμαξι αδειασε λιγο χαμηλα,αλλα μετα τις 3.800 εως κοφτες το αμαξι τραβαει πολυ πιο απροβληματιστα και πιο καλα απο πριν,το τι ακριβως και πως θα το τσεκαρω αρχικα με το δικο μου"κινητο δυναμομετρο",με ενα φιλαρακι μου,που εχει ιδιο αμαξι με το δικο μου με καποια πραγματα επανω,με τον οποιο εχουμε κανει πολλες δοκιμες.
    Δεδομενου λοιπον οτι δεν εχουν αναψει λαμπακια τοση ωρα,και οτι στο διαγνωστικο δεν βγαζει καμια βλαβη σχετικη με τις επεμβασεις που εγιναν,τελικα δεν εγινε καποια ρυθμιση του λ για αποφυγη check engine και προτιμησα μετα και απο προτροπη του μηχανικου μου,να αλλαξω την δικια μου πολλαπλη εισαγωγης η οποια δεν ηταν και σε τοσο καλη κατασταση απ'οτι ειχα διαπιστωσει και εγω οταν εβγαλα να καθαρισω την πεταλουδα,με μια πολλαπλη εισαγωγης σε πολυ καλυτερη κατασταση!!!
    Απο θεμα ηχου τωρα το αμαξι δεν εχει καμια σχεση με το πως ηταν και με το πως πιστευα οτι θα ειναι το αποτελεσμα,πιστευα οτι θα κανει απιστευτη φασαρια το φιλτρο,να ακουγεται περισσοτερο το ρουφηγμα,αντιθετως τωρα ακουγεται περισσοτερο ενα πιο ωραιο μπασο και κροταλισμα απο την εξατμιση με ωραια σκασιματακια στις αλλαγες.
    Τωρα το μονο που μενει για ενα καλο τελειωμα,ειναι ενα καλο προγραμματακι για καλυτερη ρυθμιση-λειτουργια και μεγαλυτερη αποδοση,αφου οι αλλαγες που εχω κανει πλεον στο αμαξι ειναι:εισαγωγη,χταποδι,ελε θερο μεσαιο και τελικο καζανι.Ενταξει μη βαρατεδεν τον ξεχασα τον καταλυτη,απλα δεν με απασχολει τοσο πολυ...
    Θελω να ευχαριστησω και απο εδω,τους μηχανικους μου για ολη τους της συμβολη,καθοτι με την επιμονη για την ανευρεση του προβληματος και με τις οικονομικοτερες και αποδοτικοτερες λυσεις που επιλεξαμε,αντι να εβαζα παλι τον μαμα φιμωμενο προκαταλυτη,λυθηκε το προβλημα στο αμαξι μου,μου δοθηκε η ευκαιρια για πιο ευκολη αναβαθμιση της ιπποδυναμης και πραγματικα πιστευω οτι αξιζαν τον κοπο!!!
    Ακολουθουν μερικες φωτογραφιες
    Attached Images Attached Images
    Ι donut understeer...

  5. The Following 12 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    A8hnaios (28-03-14), alexm (28-03-14), aristent (28-03-14), BILL007 (28-03-14), isou (28-03-14), nikos bob (28-03-14), nikos valvetronic (28-03-14), nikos1400 (29-03-14), Panos 316T (28-03-14), Ptboul (28-03-14), Vassilis ///M (28-03-14), wheelman (28-03-14)

  6. #24
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κρινοντας το οτι εκανες, απο τις φωτογραφιες και ειδικα την τριτη, αφου δεν εχεις πειραξει τις θεσεις των - λ -και τους ξαναβαλες στη θεση τους ΔΕΝ προκειται να αναψει λαμπακι check eng.

    Καλο μπαξιμο ειναι να κανεις ενα χταποδι κατασκευη απο πανω 5 ποντους μετα το ''λαιμο'' καθε εξοδου κι αφου το στραμπουληξει ο εξατμισας για να ανεβασει ροπες και vacoum στα ''χαμηλα'' τοτε μιλαμε για ''ελευθερια''.

    Ολα καλα ομως γλυτωσες το 1000ρικο...!

  7. The Following User Says Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-03-14)

  8. #25
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νικολη μου βγηκε παρα μα παρα πολυ πιο κατω...
    Δεκτη και η συμβουλη σου για το χταποδι!!!
    Παιδια,ξανα πηρα το αμαξι για βολτα,σαν να οδηγουσα αλλο αμαξι απο το μεσημερι,δεν ειναι απλα η ιδεα μου,το αμαξι φορτωνει παρα πολυ καλυτερα,αργει να κανει adaptation απ'οτι καταλαβα...
    Ι donut understeer...

  9. #26
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εαν εκανες και μια προσαρμογη σε ολα απ'την αρχη (adart.values dme) θα εκανε καλυτερη εκμαθηση και πιο γρηγορα !

  10. The Following User Says Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-03-14)

  11. #27
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με τους Λαμδα κρατα μικρο καλαθι, δεν αναβει κατευθειαν το check. αν αναψει.

    εγω αλλαξα τους καταλυτες μου με 100αρηδες και μου αναψε το check μετα 4 ημερες. Και μετα απο πατηματα, πιεση κλπ. Και αναψαν εκει που πηγαινα χαλαρα πορεια.

  12. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-03-14)

  13. #28
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν εκανες και μια προσαρμογη σε ολα απ'την αρχη (adart.values dme) θα εκανε καλυτερη εκμαθηση και πιο γρηγορα !
    Νικο,τωρα θυμηθηκα,αυτα γινανε μετα τη μεσημεριανη βολτα,πριν το παρω για το σπιτι που ειναι μικρη αποσταση!!!Οποτε οταν αργοτερα το απογευμα το ξαναπηρα και ημουν στη γυρα που το "κυνηγησα" μεχρι το βραδυ και ελεγα οτι τραβουσε πολυ καλυτερα συγκλινουμε στο οτι οντως δεν ηταν η ιδεα μου.
    Ι donut understeer...

  14. #29
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τους Λαμδα κρατα μικρο καλαθι, δεν αναβει κατευθειαν το check. αν αναψει.

    εγω αλλαξα τους καταλυτες μου με 100αρηδες και μου αναψε το check μετα 4 ημερες. Και μετα απο πατηματα, πιεση κλπ. Και αναψαν εκει που πηγαινα χαλαρα πορεια.
    Και να αναψει μπορω να το σβησω το check,αν αναψει αρκετες φορες μπορω να το ρυθμισω η να βαλω προγραμμα.
    Επισης σε αμαξια σαν το δικο μου τα λαμπακια αναβουν για πλακα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nick bmwlover : 28-03-14 στις 23:27
    Ι donut understeer...

  15. #30
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως καλα εκανες κατα τι γνωμη μου και δεν το προγραμματισες κατευθειαν.

    Ετσι μπορεις να δεις πως θα παει, αν θα αναψει κατι και αν ναι εχεις την λυση σου.

    Well done.

  16. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (29-03-14)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP