Εντυπωσεις...
Καταρχην καμια απολυτως σχεση με e-46 και e-90. Καμια σχεση ομως και με το auris.
Γενικα:
- παρα πολυ ηχομονωση καμπινας. Δεν περνα ουτε ο ηχος του κινητηρα, ουτε ο ηχος κυλησης. Τουλαχιστον μεχρι τα 160 ειναι απολυτα ηρεμο.
- καλη λειτουργια κινητηρα, αρπαζει απο χαμηλα χωρις το αποτομο ξεσπασμα του auris. Αισθητη διαφορα ομως σε σψεση με την 320d. 53 hp διαφορα τελικα ειναι μεγαλη υποθεση!
- πολυ καλη ρυθμιση αναρτησης. Μπαινει στις στροφες σχεδον με οσα θελεις. Ειχα ακουσει πως τα Γαλλικα φημιζονται γι' αυτο και τωρα το επιβεβαιωνω.
- Ποιοτητα πλαστικων μεσα καλη. Αφρωδες υλικο στο μεγαλυτερο τμημα του ταμπλω με ικανοποιητικη συναρμογη και χωρις τριγμους.
- Δυσνοητο συστημα πλοηγησης/hifi. Προσπαθησαν να παντρεψουν μια πηγη ηχου, ενα gps tom tom και μια οθονη χωρις ιδιαιτερη επιτυχια. Ετη φωτος μπροστα το ccc idrive.
- Πολυ καλοι χωροι τοσο για επιβατες, οσο και αποσκευες (station).
- Πολυ καλος φωτισμος. Bixenon με κατευθυνομενα φωτα.
- Τιμονι εντελως ουδετερο σε πληροφορηση αν και επαρκως "βαρυ".
- Εργοστασιακοι αισθητηρες παρκαρισματος, παραδοξως χωρις ενδειξη στην οθονη παρα μονο μπιπ-μπιπ.
- Διπλη πανοραμικη ηλιοροφη. Δυστυχως δεν ανοιγει η πισω.
- ιμαντας χρονισμου....
- απαραδεκτη εργονομια χειριστηριων. Τα εβαλαν ολα σε λαθος σημειο. Ο διακοπτης του cc ειναι στο χειροφρενο, το ραδιοφωνο τοποθετημενο χαμηλα, τα χειριστηρια στο τιμονι κρυμμενα απο πισω του..
Σε γενικες γραμμες οσο απεχει απο την e90 αλλο τοσο απεχει απο το auris.
Νομιζω πως θα συμβιωσω ανετα μαζι του για μια τριετια αν αποδειχθει αξιοπιστο.
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος