Τα bump stops δεν τα πειραζουμε ποτε ουτε και τα αλλαζουμε με διαφορετικά.
Ο μηχανικός σου δεν επρεπε να στο πει αυτο.
Η καθε εταιρία που κανει αναρτησεις τα εχει εκει για καποιο λόγο και απο και αναλογα με την αναρτηση, διαφερει και το μεγεθος των bump stop.
Ο περισσοτεροι οδηγοι πιστευουν οτι με χαμηλωμα του αυτοκινητου εχουν και καλυτερο κρατημα επειδη χαμηλωνει το κεντρο βαρους, μειωνετας και το ρολλ και, αυτο ειναι λάθος αφου δεν υπολογιζουν οτι με τον τροπο αυτο μειωνουν και την διαδρομη του εμβολου της αναρτησης.
Η καθε αναρτηση αναλογα με το μεγεθος του εμβολου που έχει σε εκταση πρεπει να κανει μια διαδρομη οταν το αυτοκινητο ειναι στο δρομο. Αν η διαδρομη αυτη ειναι μικρη και στην ουσια ανυπαρκτη, τοτε η αναρτηση δεν δουλευει αφου τερματιζει και το κρατημα χανεται.
Το εχω δει στη πιστα παρα πολλες φορες γι αυτο ακομη και το δικό μου αμαξι, δεν ειναι παρα 1-1.5 εκατοστα πιο χαμηλό απ το εργοστασιακό, παρόλο που φοράω φουλ ρυθμιζόμενη αναρτηση.
Μαλλον εχεις λαθος ή χαλασμενα ελατηρια.
Θα σου ελεγα να αλλαξεις ελατηρια βαζοντας πιο μεγαλα ή να βρεις καποιο τροπο να ψηλωσεις το αμαξι.
Μην πειραξεις τα bump stop γιατι θα χαλασεις και τα αμορτισερ.










Απάντηση με παράθεση