Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 104

Θέμα: ε46 καλυτερο στησιμο

  1. #21
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι ρυθμιζόμενες μπάρες είναι για να μπορείς να ευθυγραμίζεις το αμάξι όπου και όποτε θες. αν οι μπάρες είναι σταθερές, τότε δεν μπορείς να αλλάξεις κάμπερ στο αμάξι.

    το θέμα στήσιμο δεν έχει να κάνει μόνο με ανάρτηση και σινεμπλόκ. δεν είναι καθόλου απλό πράγμα και θέλει πάρα πολύ ψάξιμο πάνω στην ευθυγράμιση. ειδικότερα, αν δεν έχεις ιδέα τι αποτελέσματα σου φέρνει η κάθε αλλαγή που κάνεις, καλυτερα μην ασχολείσαι καν.

    το σίγουρο είναι ότι κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις.
    Aν εχεις ρυθμιζομενο πιατελο ρυθμιζεις κανονικα και με σταθερη μπαρα.
    Αν εχεις το στοκ πιατελο θεωρητικα δε ρυθμιζεις. Με η χωρις μπαρα.
    Πρακτικα αφαιρεις (η κοβεις, αναλογα το τοπ μαουντ) το πειρακι και παιζεις λιγο μετακινοντας το πιατελο ολοκληρο.

    Αν παρατηρησεις και η μπαρα που ποσταρε ο Ζαχαριας εχει αερα στις τρυπες για να παρει αυτο το παιξιμο και να σου επιτρεψει να ρυθμισεις με τζολεμενο στοκ πιατελο(που δεν εχει πειρο δλδ).
    Στην τελικη θες τον αερα που σου δινουν και οι τρυπες των θόλων. Και παραπανω να σου δωσει η θολομπαρα σε φρεναρουν οι θολοι.

    Το ζητημα με τη θολομπαρα ειναι οτι δεν θα κληθει να παρει εφελκυσμο αλλα θλιψη.
    Οι θολοι στα ζορια συγκλινουν.

    Μια θολομπαρα με αρθρωση δεν αντεχει και δεν προσφερει οσο μια σταθερη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 17-03-14 στις 15:29

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    nikos1400 (17-03-14), Vassilis ///M (17-03-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε ελεγχο που εγινε στο συνεργειο που παω και μετα απο παραπονα δικα μου για περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ασαφεια στο τιμονι ανεξαρτητα απο τα χλμ που παω),ο μηχανικος μου ειπε οτι το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλωμενο(η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο,ετσι αγοραστηκε απο Γερμανια) και μου προτεινει να αλλαχτουν τα bump stop με διαφορετικα γιατι με τα τωρινα οι αναρτησεις ειναι τερματισμενες κατω και δουλευουν μονο προς την μια κατευθυνση.
    Ισχυει κατι τετοιο?Μπορει να επιρρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου τοσο πολυ αυτο?

  4. #23
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φορας ρυθμιζομενη αναρτηση?

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχι αμορτισερ mpack εχω απ'οσο γνωριζω

  6. The Following User Says Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    dark knight (26-03-14)

  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
    Αυτο μου βγαζει στο bmwarchive

  8. The Following User Says Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    dark knight (26-03-14)

  9. #26
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μητσο, τα bump stops δεν ειναι οπως το λεει και η λεξη, για να μην "τερματιζει" αποτομα η αναρτηση ?
    Για ποιο λογο να ειναι καθισμενο στα bump stops ? Ειναι σαν να σου λεει οτι αυτο συμβαινει.
    Γενικως, η αναρτηση "πεφτει" απο τα ελατηρια (αν ειναι ταλαιπωρημενα/πεσμενα/πολλων ετων) και τα αμορτισερ, αλλα και τις λαστιχενιες βασεις που βγαινουνε με διαφορα παχη. Μηπως ειχε βαλει ο γερμανος αλλα τετοια πιο λεπτα ?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    mitsos_chania (26-03-14)

  11. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νικο τα αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση.Τα ελατηρια ομως μαλλον ειναι αλλαγμενα με πολυ χαμηλοτερα γιαυτο μου λεγε ο μαστορας οτι καθεται στα bump stop το αμαξι.
    Αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως αλλαζοντας τα θα αποκτησει διαδρομη η αναρτηση

  12. #28
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο τα αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση.Τα ελατηρια ομως μαλλον ειναι αλλαγμενα με πολυ χαμηλοτερα γιαυτο μου λεγε ο μαστορας οτι καθεται στα bump stop το αμαξι.
    Αυτο που δεν καταλαβα ειναι πως αλλαζοντας τα θα αποκτησει διαδρομη η αναρτηση
    αυτο λεω. σαν να σου λεει οτι το αμαξι δεν καθεται στα ελατηρια, αλλα πανω στα bump stops.


    βεβαια, καλο ειναι να'ναι σε καλη κατασταση, αλλα αυτο ακουγεται σαν να θελει παραπανω υψος το αμαξι.
    θα μπορουσες να το σηκωσεις αυτο το ελαχιστο και με άλλα λαστιχενια πιατελα, ή και με τα ενισχυμενα λαμαρινενια πιατελα του poor road kit.



    το #8 ειναι το λαστιχενιο που σε άλλα μοντελα βγαινει σε διάφορα παχη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 26-03-14 στις 10:44
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  13. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    mitsos_chania (26-03-14), Vassilis ///M (26-03-14)

  14. #29
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ελεγχο που εγινε στο συνεργειο που παω και μετα απο παραπονα δικα μου για περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ασαφεια στο τιμονι ανεξαρτητα απο τα χλμ που παω),ο μηχανικος μου ειπε οτι το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλωμενο(η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο,ετσι αγοραστηκε απο Γερμανια) και μου προτεινει να αλλαχτουν τα bump stop με διαφορετικα γιατι με τα τωρινα οι αναρτησεις ειναι τερματισμενες κατω και δουλευουν μονο προς την μια κατευθυνση.
    Ισχυει κατι τετοιο?Μπορει να επιρρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου τοσο πολυ αυτο?
    Τα bump stops δεν τα πειραζουμε ποτε ουτε και τα αλλαζουμε με διαφορετικά.
    Ο μηχανικός σου δεν επρεπε να στο πει αυτο.
    Η καθε εταιρία που κανει αναρτησεις τα εχει εκει για καποιο λόγο και απο και αναλογα με την αναρτηση, διαφερει και το μεγεθος των bump stop.

    Ο περισσοτεροι οδηγοι πιστευουν οτι με χαμηλωμα του αυτοκινητου εχουν και καλυτερο κρατημα επειδη χαμηλωνει το κεντρο βαρους, μειωνετας και το ρολλ και, αυτο ειναι λάθος αφου δεν υπολογιζουν οτι με τον τροπο αυτο μειωνουν και την διαδρομη του εμβολου της αναρτησης.
    Η καθε αναρτηση αναλογα με το μεγεθος του εμβολου που έχει σε εκταση πρεπει να κανει μια διαδρομη οταν το αυτοκινητο ειναι στο δρομο. Αν η διαδρομη αυτη ειναι μικρη και στην ουσια ανυπαρκτη, τοτε η αναρτηση δεν δουλευει αφου τερματιζει και το κρατημα χανεται.
    Το εχω δει στη πιστα παρα πολλες φορες γι αυτο ακομη και το δικό μου αμαξι, δεν ειναι παρα 1-1.5 εκατοστα πιο χαμηλό απ το εργοστασιακό, παρόλο που φοράω φουλ ρυθμιζόμενη αναρτηση.

    Μαλλον εχεις λαθος ή χαλασμενα ελατηρια.
    Θα σου ελεγα να αλλαξεις ελατηρια βαζοντας πιο μεγαλα ή να βρεις καποιο τροπο να ψηλωσεις το αμαξι.
    Μην πειραξεις τα bump stop γιατι θα χαλασεις και τα αμορτισερ.
    M3 CSL

  15. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    mitsos_chania (26-03-14)

  16. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εγω αυτο ειπα αρχικα,να αλλαχτουν τα ελατηρια με τα γνησια μ-πακ(αφου τωρα δεν γνωριζω τι ελατηρια εχω απανω) και να δω τι συμπεριφορα θα εχει.
    Αλλιως οπως ειπε ο Νικος παραπανω να μπουν τα ελαστικα πιατελα να παρει λιγο υψος?

Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP