Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: ε46 καλυτερο στησιμο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε ελεγχο που εγινε στο συνεργειο που παω και μετα απο παραπονα δικα μου για περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ασαφεια στο τιμονι ανεξαρτητα απο τα χλμ που παω),ο μηχανικος μου ειπε οτι το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλωμενο(η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο,ετσι αγοραστηκε απο Γερμανια) και μου προτεινει να αλλαχτουν τα bump stop με διαφορετικα γιατι με τα τωρινα οι αναρτησεις ειναι τερματισμενες κατω και δουλευουν μονο προς την μια κατευθυνση.
    Ισχυει κατι τετοιο?Μπορει να επιρρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου τοσο πολυ αυτο?

  2. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ελεγχο που εγινε στο συνεργειο που παω και μετα απο παραπονα δικα μου για περιεργη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ασαφεια στο τιμονι ανεξαρτητα απο τα χλμ που παω),ο μηχανικος μου ειπε οτι το αμαξι ειναι υπερβολικα χαμηλωμενο(η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ χαμηλο,ετσι αγοραστηκε απο Γερμανια) και μου προτεινει να αλλαχτουν τα bump stop με διαφορετικα γιατι με τα τωρινα οι αναρτησεις ειναι τερματισμενες κατω και δουλευουν μονο προς την μια κατευθυνση.
    Ισχυει κατι τετοιο?Μπορει να επιρρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου τοσο πολυ αυτο?
    Τα bump stops δεν τα πειραζουμε ποτε ουτε και τα αλλαζουμε με διαφορετικά.
    Ο μηχανικός σου δεν επρεπε να στο πει αυτο.
    Η καθε εταιρία που κανει αναρτησεις τα εχει εκει για καποιο λόγο και απο και αναλογα με την αναρτηση, διαφερει και το μεγεθος των bump stop.

    Ο περισσοτεροι οδηγοι πιστευουν οτι με χαμηλωμα του αυτοκινητου εχουν και καλυτερο κρατημα επειδη χαμηλωνει το κεντρο βαρους, μειωνετας και το ρολλ και, αυτο ειναι λάθος αφου δεν υπολογιζουν οτι με τον τροπο αυτο μειωνουν και την διαδρομη του εμβολου της αναρτησης.
    Η καθε αναρτηση αναλογα με το μεγεθος του εμβολου που έχει σε εκταση πρεπει να κανει μια διαδρομη οταν το αυτοκινητο ειναι στο δρομο. Αν η διαδρομη αυτη ειναι μικρη και στην ουσια ανυπαρκτη, τοτε η αναρτηση δεν δουλευει αφου τερματιζει και το κρατημα χανεται.
    Το εχω δει στη πιστα παρα πολλες φορες γι αυτο ακομη και το δικό μου αμαξι, δεν ειναι παρα 1-1.5 εκατοστα πιο χαμηλό απ το εργοστασιακό, παρόλο που φοράω φουλ ρυθμιζόμενη αναρτηση.

    Μαλλον εχεις λαθος ή χαλασμενα ελατηρια.
    Θα σου ελεγα να αλλαξεις ελατηρια βαζοντας πιο μεγαλα ή να βρεις καποιο τροπο να ψηλωσεις το αμαξι.
    Μην πειραξεις τα bump stop γιατι θα χαλασεις και τα αμορτισερ.
    M3 CSL

  3. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    mitsos_chania (26-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP