Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: ε46 καλυτερο στησιμο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι ρυθμιζόμενες μπάρες είναι για να μπορείς να ευθυγραμίζεις το αμάξι όπου και όποτε θες. αν οι μπάρες είναι σταθερές, τότε δεν μπορείς να αλλάξεις κάμπερ στο αμάξι.

    το θέμα στήσιμο δεν έχει να κάνει μόνο με ανάρτηση και σινεμπλόκ. δεν είναι καθόλου απλό πράγμα και θέλει πάρα πολύ ψάξιμο πάνω στην ευθυγράμιση. ειδικότερα, αν δεν έχεις ιδέα τι αποτελέσματα σου φέρνει η κάθε αλλαγή που κάνεις, καλυτερα μην ασχολείσαι καν.

    το σίγουρο είναι ότι κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις.
    Aν εχεις ρυθμιζομενο πιατελο ρυθμιζεις κανονικα και με σταθερη μπαρα.
    Αν εχεις το στοκ πιατελο θεωρητικα δε ρυθμιζεις. Με η χωρις μπαρα.
    Πρακτικα αφαιρεις (η κοβεις, αναλογα το τοπ μαουντ) το πειρακι και παιζεις λιγο μετακινοντας το πιατελο ολοκληρο.

    Αν παρατηρησεις και η μπαρα που ποσταρε ο Ζαχαριας εχει αερα στις τρυπες για να παρει αυτο το παιξιμο και να σου επιτρεψει να ρυθμισεις με τζολεμενο στοκ πιατελο(που δεν εχει πειρο δλδ).
    Στην τελικη θες τον αερα που σου δινουν και οι τρυπες των θόλων. Και παραπανω να σου δωσει η θολομπαρα σε φρεναρουν οι θολοι.

    Το ζητημα με τη θολομπαρα ειναι οτι δεν θα κληθει να παρει εφελκυσμο αλλα θλιψη.
    Οι θολοι στα ζορια συγκλινουν.

    Μια θολομπαρα με αρθρωση δεν αντεχει και δεν προσφερει οσο μια σταθερη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 17-03-14 στις 15:29

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    nikos1400 (17-03-14), Vassilis ///M (17-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP