Σελίδα 81 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 3171798081828391131181 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 801 έως 810 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

  1. #801
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε panda 0.9 ?????
    Μπηκα σε τετοιο δανεικο και εφαγα και κληση για υπερβολικη ταχυτητα στο δρομο Χανια-Ρεθυμνο η ταμπελα εγραφε 60 και εγω πηγαινα με 75 ....ειπαν

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (12-03-14), JiMk86 (12-03-14), Konstantinos E60 (12-03-14), Leonidas_E39 (12-03-14), mitsos_chania (12-03-14), Ptboul (12-03-14)

  3. #802
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ψηνεστε για 50 εβρουλακια εφαπαξ τη χρονια για οσους καταθεσαμε πινακιδες??

    Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

  4. The Following User Says Thank You to optostyle For This Useful Post:

    BILL007 (16-03-14)

  5. #803
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.254
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο optostyle Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψηνεστε για 50 εβρουλακια εφαπαξ τη χρονια για οσους καταθεσαμε πινακιδες??

    Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    Πες το και έγινε...

    ΕΦΑΠΑΞ ΦΟΡΟΣ σε όσους κατέθεσαν πινακίδες και εφάπαξ φόρος υπεραξίας για τα ακίνητα για τις συναλλαγές της τελευταίας 10ετίας...


    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 16-03-14 στις 20:02



  6. #804
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι προτιματε......το μ@@@@ της Χουι Τζιν??η τον κ@@@του Τομσεν...

    Σταλθηκε απ'τον Οpto
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη optostyle : 16-03-14 στις 19:53

  7. The Following 2 Users Say Thank You to optostyle For This Useful Post:

    Bitz (16-03-14), Leonidas_E39 (16-03-14)

  8. #805
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαχαχαχαχα...απίστευτοι. οι άνθρωποι είναι απλά απεριγραπτοι.

    Μοναδικός τρόπος ν'απαλλαγεις απ'αυτους είναι να την κάνεις βράδυ για τα βουνά σε καμμια καλύβα και να τους γράψεις στ'@ρχιδι@ σου.

    Να βρεις ένα ωραίο μέρος επάνω σε κάνα βουνό, να στήσεις μια ωραία ξύλινη καλύβα με μια τζακαρα ΝΑ, με το μπαχτε σου, τις κοτουλες σου, τα κατσικάκια σου, τα γουρουνάκια σου κτλ κτλ.

    Το βράδυ να διαβάζεις κάνα βιβλίο και αν είσαι τυχερός και δεν σε αφήσει η γυναίκα σου, να καταπολεμησεις την υπογεννετικοτητα, αφού τηλεόραση και ρεύμα δεν θα υπαρχει.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 9 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (16-03-14), alexm (16-03-14), aristent (16-03-14), Bazil Van Sinner (22-03-14), BILL007 (16-03-14), Leonidas_E39 (16-03-14), optostyle (16-03-14), Ptboul (17-03-14), Vassilis ///M (17-03-14)

  10. #806
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχαχαχαχα...απίστευτοι. οι άνθρωποι είναι απλά απεριγραπτοι.

    Μοναδικός τρόπος ν'απαλλαγεις απ'αυτους είναι να την κάνεις βράδυ για τα βουνά σε καμμια καλύβα και να τους γράψεις στ'@ρχιδι@ σου.

    Να βρεις ένα ωραίο μέρος επάνω σε κάνα βουνό, να στήσεις μια ωραία ξύλινη καλύβα με μια τζακαρα ΝΑ, με το μπαχτε σου, τις κοτουλες σου, τα κατσικάκια σου, τα γουρουνάκια σου κτλ κτλ.

    Το βράδυ να διαβάζεις κάνα βιβλίο και αν είσαι τυχερός και δεν σε αφήσει η γυναίκα σου, να καταπολεμησεις την υπογεννετικοτητα, αφού τηλεόραση και ρεύμα δεν θα υπαρχει.
    Kαλυβα νομιμη η' παρανομη....θα σε βρουν και θα πληρωνεις

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    BILL007 (16-03-14), Leonidas_E39 (16-03-14)

  12. #807
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.254
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαλυβα νομιμη η' παρανομη....θα σε βρουν και θα πληρωνεις
    ακόμα και γι'αυτό είναι ικανοί!

    Να μην γελάμε καθόλου...



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bitz (16-03-14)

  14. #808
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σενάριο για προεκλογική μείωση του τεκμηρίου ΙΧ και μάλιστα αναδρομική έχει πέσει στο τραπέζι του υπουργείου Οικονομικών. Η σχετική πρόταση έχει σαν στόχο την άμεση μείωση του φορολογικού κόστους των οχημάτων, κυρίως μεγάλου κυβισμού, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε πολλούς από όσους έχουν καταθέσει τις πινακίδες να τις πάρουν πίσω και να αυξηθούν τα κρατικά έσοδα από τη φορολόγηση των αυτοκινήτων.

    Στη ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει παραδοθεί πόρισμα υπηρεσιακών παραγόντων και εμπειρογνωμόνων της αγοράς αυτοκινήτων το οποία αφορά σε προτάσεις για την αλλαγή της φορολόγησης των ΙΧ. Οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στο πόρισμα είναι πολλές, ωστόσο δεν προκρίνονται όλες για λόγους κυρίως πρακτικούς και δημοσιονομικούς. Για παράδειγμα, έχει προταθεί η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με το μήνα προκειμένου να δοθεί στους φορολογούμενους η δυνατότητα να καταβάλουν τέλη μόνο για τους μήνες που κυκλοφορούν το ΙΧ.

    Η συγκεκριμένη πρόταση απορρίφθηκε καθώς εκτιμήθηκε ότι θα οδηγήσει σε σημαντική απώλεια εσόδων αφού θα κατέφευγαν στην πρακτική αυτή πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων μεγάλου κυβισμού προκειμένου να μειώσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα διατηρηθεί κατά συνέπεια το σημερινό σύστημα όπου τα τέλη καταβάλλονται στο σύνολό τους ακόμη και αν ο φορολογούμενος προχωρήσει σε άρση ακινησίας του οχήματός του την τελευταία ημέρα του έτους.

    Η αλλαγή όμως που, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ουσιαστικά αποφασιστεί είναι η μείωση του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης για τα ΙΧ. Η μείωση, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι της τάξης του 30% και θα επιφέρει σημαντική ελάφρυνση σε όσους έχουν οχήματα κυρίως μεγάλου κυβισμού. Πιο συγκεκριμένα, θα περιορίσει το ύψος του ετήσιου φόρου πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν όσοι έχουν ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών. Ο φόρος υπολογίζεται με ποσοστό 5% επί του τεκμηρίου για ΙΧ έως 2.500 κυβικά και με 10% για ΙΧ μεγαλύτερου κυβισμού. Ο φόρος δεν επιβάλλεται σε οχήματα που από την πρώτη ταξινόμησή τους στην Ελλάδα έχουν περάσει περισσότερα από δέκα έτη.

    Αξιωματούχος του ΥΠΟΙΚ που ρωτήθηκε αν είναι ανοικτό το ενδεχόμενο να γίνει η μείωση κατά την προεκλογική περίοδο απάντησε: “Το βλέπουμε”. Επίσης είναι ανοικτό το ενδεχόμενο η μείωση του τεκμηρίου να έχει και αναδρομικό χαρακτήρα, δηλαδή από την 1-1-2014 προκειμένου να έχουν κίνητρο οι φορολογούμενοι να ζητήσουν άμεσα τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους. Με τη μείωση του τεκμηρίου θα μειωθεί και ο αριθμός των φορολογούμενων που πιάνονται στη σχετική παγίδα και υποχρεώνονται να πληρώσουν φόρο με βάση το τεκμαρτό εισόδημα που σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που δηλώνουν.


    Πηγή:www.capital.gr

  15. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (17-03-14)

  16. #809
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και αφού πάνε και μαζεύουν όλοι πίσω τις πινακίδες τους, έρχεται την επόμενη χρονιά η κυβέρνηση με ένα μανίκι ΝΑ μς το συμπάθειο, με αναδρομική ισχύ κιόλα και ξαναψάχνεται ο κόσμος πως την πάτησε για ακόμα μια φορά...

    όλα αυτά γιατί γίνονται???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (17-03-14), mark e92 (20-03-14)

  18. #810
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΙΧ: Ανατροπές στα τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης

    Του Γιώργου Κ. Ανδρή

    andris@pegasus.gr

    Μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα ΙΧ κατά 30%, μείωση 30% του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αλλαγές στη χρήση των πινακίδων «ΔΟΚ» αλλά και το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση, αλλαγές στις προϋποθέσεις προμήθειας πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και κατάργηση της καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία αναμένεται να περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.

    Παράλληλα αναμένονταν να αλλάξει ριζικά και ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά για δύο λόγους δεν είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή καθώς από τη μία μεριά το σύστημα δεν μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και από την άλλη θα δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα με το ισχύον μέτρο της απόσυρσης.

    Ολα τα παραπάνω είχαν εξεταστεί και προταθεί στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης από την Ειδική Επιτροπή που συστάθηκε για την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ελλάδα με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.

    Μείωση 30% τεκμηρίων και Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης

    Η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα αυτοκίνητα αποτελούσε μόνιμο θέμα διαμάχης μεταξύ εισαγωγέων-εμπόρων και κυβερνητικών στελεχών καθώς το πραγματικό κόστος χρήσης δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.

    Από την άλλη μεριά δημιουργούσε μεγάλες απώλειες στα κρατικά έσοδα εξαιτίας της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν μπορούσαν πλέον να καλύψουν τα τεκμήρια εξαιτίας των νέων οικονομικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί.

    Το οικονομικό επιτελείο μετά την παρουσίαση του πορίσματος από την Επιτροπή φαίνεται να έχει συμφωνήσει για την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% με αποτέλεσμα το ύψος τους να είναι πιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης.

    Ωστόσο με την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω.

    Ειδικότερα ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ.

    Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ.

    Αντίστοιχα κάτοχος ΙΧ με κινητήρα 2.501 κ.εκ. 4ετίας καταβάλει 880 ευρώ για Τέλη και 1.330 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 931 ευρώ και το τεκμήριο θα ανέρχεται σε 9.310 ευρώ από 13.300 ευρώ.

    Μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το τεκμήριο κυμαίνεται σε πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα.

    Ειδικότερα κάτοχος ενός τετρακίνητου οχήματος με κινητήρα 3,7 λίτρων 4ετίας θα καταβάλει για Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας και 2.740 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 1.918 ευρώ ενώ αν πρόκειται για αυτοκίνητα με ηλικία μεταξύ 5-10 ετών τότε ο συγκεκριμένος φόρος περιορίζεται στα 1.342 ευρώ.

    Εισαγόμενα μεταχειρισμένα

    Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ «μάχονται» για να διορθωθεί ένα τεράστιο λάθος που αφορά στον άδικο τρόπο υπολογισμού φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση αλλά και την κτήση.

    Ειδικότερα όταν εισάγεται στην Ελλάδα ένα μεταχειρισμένο ΙΧ από άλλο κράτος-μέλος εκτελωνίζεται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό. Ωστόσο με το που θα τοποθετηθούν ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε η εφορία το φορολογεί ως καινούριο ασχέτως αν κυκλοφορεί σε κάποιο άλλο κράτος μέλος εδώ και πολλά χρόνια.

    Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να καταβάλουν άδικα Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να εμπίπτουν σε υψηλά τεκμήρια εξαιτίας της άδικης φορολόγησής τους από την εφορία.

    Παράλληλα όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.

    Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να περιοριστεί το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας καθώς πολλά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ θα επανέλθουν στην κυκλοφορία καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν θα καταβάλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παλαιότητας των οχημάτων τους.

    Πινακίδες ΔΟΚ – Υποχρεωτική ασφάλιση εταιρικών ΙΧ

    Η χρήση των πινακίδων ΔΟΚ από τους εμπόρους αυτοκινήτων αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο και έχει θεσμοθετηθεί για να μπορούν οι επαγγελματίες του κλάδου να «κυκλοφορήσουν» νόμιμα στο δρόμο με ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε φορολογική ακινησία (κατατεθειμένες πινακίδες) ώστε οι πελάτες να το οδηγήσουν και να έχουν ιδία άποψη για το όχημα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
    Ωστόσο μια παλιά νομοθεσία που ανασύρθηκε από τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών ουσιαστικά ακύρωνε τη χρήση των πινακίδων «Μ» αλλά μετά από συναντήσεις που είχαν με φορείς του κλάδου αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και ήρθε η ώρα να το διορθώσουν.

    Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των αυτοκινήτων που έχουν στην κατοχή τους εμπορίες αυτοκινήτων αλλά οι εταιρίες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης φαίνεται πως και αυτό έχει λυθεί καθώς στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα διευκρινίζεται ξεκάθαρα πως θα εξαιρούνται από το καθεστώς υποχρεωτικής ασφάλισης τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε εμπορίες αυτοκινήτων, χρνομοσθωτικές ή εταιρείες ενοικίασης καθώς βρίσκονται παρκαρισμένα είτε σε καταστήματα εμπορίας ή σε εταιρικά πάρκινγκ.
    Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να σταματήσει και η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προς τα τέλη του κάθε έτους ενισχύοντας τα Δημόσια έσοδα που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

    Εξαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ

    Κυριολεκτικά έχει «παγώσει» η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας για να προχωρήσει η εξαγωγή τους. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως όλα τα συγκεκριμένα ΙΧ βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας (κατατεθειμένες πινακίδες) και σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς πρέπει να γίνει πρώτα άρση ακινησίας, καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των αυτοκινήτων.
    Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους...
    Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων...

    Τέλος Ταξινόμησης

    Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει τεθεί σαν πρόταση από την Επιτροπή αλλά τελικά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη.

    Ειδικότερα το Τέλος Ταξινόμησης σήμερα υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία των οχημάτων με συντελεστές φορολόγησης που ανέρχονται έως το 50% της εργοστασιακής τους αξίας και η πρόταση αφορούσε στην μεταφορά των συντελεστών φορολόγησης στις αξίες λιανικής.

    Ωστόσο φαίνεται πως εισακούστηκαν οι ενστάσεις που είχαν προβάλει οι φορείς του κλάδου με αποτέλεσμα να παραμείνει προς το παρόν το ισχύον σύστημα.

    Αλλωστε η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης συμπαρασύρει και το μέτρο της απόσυρσης και θα ήταν δύσκολο να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα.
    Ωστόσο φορείς του κλάδου έχουν επισημάνει στο υπουργείο Οικονομικών πως υπάρχουν ίδια μοντέλα που οι αξίες λιανικής τους διαφέρουν έως και 15.000 ευρώ εξαιτίας του πρόσθετου εξοπλισμού και θα είναι δύσκολη η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος αλλά όπως φαίνεται το υπουργείο Οικονομικών έχει βρει τη λύση σε αυτό το θέμα.

    Από την άλλη μεριά η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την αξία λιανικής θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα και στον εκτελωνισμό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ.

    Πάντως υπάρχουν ακόμη προτάσεις για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την Αξία Λιανικής η οποία θα έβαζε ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις που κάνουν κάποιες εισαγωγικές δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά έσοδα ενώ παράλληλα όλες οι εισαγωγικές θα λειτουργούν σε ένα περισσότερο υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
    Το θέμα του Τέλους Ταξινόμησης φαίνεται πως τελικά δεν έχει λήξει και είναι πολύ πιθανό να αλλάξει στο μέλλον...

    Κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας

    Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από έσοδα.
    Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης η αγορά θα λειτουργήσει με ένα σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και βέβαια θα φθηνή νουν τα ακριβά μοντέλα...

    Τέλη Κυκλοφορίας

    Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι γνωστό πως ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω. Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει πως σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών. Δηλαδή αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.

    Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.

    Τα αυτοκίνητα του πρώην ΟΔΔΥ

    Η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ θα επιφέρει και θετικές αλλαγές στα αυτοκίνητα που εκποιεί ο ΔΔΔΥ (πρώην ΟΔΔΥ) καθώς και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα οχήματα θα φορολογούνται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας τους στο άλλο κράτος-μέλος και οι κάτοχοί τους θα καταβάλουν μειωμένο ή μηδενικό Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ αντίστοιχα θα μειώνεται και το τεκμήριο.

    Ξεχάστε τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες

    Τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.

    Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ» καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές το χρόνο!
    Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά το μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.

    Φόροι και τεκμήρια στα ΙΧ με μείωση 30% :

    Περισσότερα εδώ :https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=113237845

  19. The Following 3 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    BILL007 (17-03-14), mixalis (17-03-14), sierra (18-03-14)

Σελίδα 81 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 3171798081828391131181 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP