Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Ωρα για λαδακια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    362
    Thanked
    57
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εν τελει το συμπερασμα ποιο ειναι;Βαζουμε λαδια συμφωνα με τον κατασκευαστη ή βαζουμε καποιο αλλο με διαφορετικο sae απο αυτο που οριζει ο κατασκευαστης;

  2. The Following User Says Thank You to MIKE For This Useful Post:

    Βασιλης (15-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια στο θεμα λαδια εχουμε κανει υπεραναλυση πολλες φορες εδω μεσα,η ερωτηση ηταν...εχω αυτο το μοτερ τι λαδια να βαλω;;σωστα;;
    Διαβαζωντας τα περισσοτερα ποστ απο τα παραπανω το μονο που θα καταλαβω ειναι οτι παλι δεν καταλαβα τι λαδια να βαλω.Ολα αυτα τα κατεβατα μονο συγχυση φερνουν δεν χρειαζεται τοση αναλυση ο απλος χρηστης,στο φιναλε τι νομιζουμε οτι εχουμε;;.....απλοι κινητηρες ειναι ουτε καν τα Μ δεν παιρνουν κατι το ιδιεταιρο,λοιπον τι βαζουμε;;
    ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ με επωνυμα λιπαντικα(αναφερθηκαν παραπανω)και με συχνες αλλαγες 8000-10000 και παντα με φιλτρο λαδιου.
    Οσο για το τι λεει το βιβλιο για τον Μ54...
    Εαν προσεξει καποιος θα δει οτι οτιδηποτε πανω απο 5W σε ακραιες συνθηκες κρυου ειναι οριακο σε αντιθεση με το 0w-5w που παρεχει πληρη καλυψη

    IMAG1005.jpg

    Εγω το ξεκινησα με 0-40 αλλα επειδη παρα τσιμπαγε μετα απο 2 αλλαγες το γυρισα στο 5-30 και μεχρι στιγμης το μοτερ δουλευει σαν ραπτομηχανη που λεμε
    Εχω γραψει για το θεμα λαδια πολλες φορες.... οποιος θελει περισσοτερες πληροφοριες ας μου στειλει π.μ η' να με παρει τηλ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 15-03-14 στις 22:23

  4. The Following 9 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (15-03-14), BILL007 (16-03-14), gant (16-03-14), Koyotte (16-03-14), MIKE (15-03-14), NikoZ3 (17-03-14), Nino (15-03-14), Vassilis ///M (16-03-14), Βασιλης (15-03-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MIKE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εν τελει το συμπερασμα ποιο ειναι;Βαζουμε λαδια συμφωνα με τον κατασκευαστη ή βαζουμε καποιο αλλο με διαφορετικο sae απο αυτο που οριζει ο κατασκευαστης;

    Μike.Tο sae το api το acea,δηλωνουν τις προδηαγραφες τις καθε χωρας.
    Για την ευρωπη εχουμε το acea.
    Eσυ θα κοιτξεις τις προδιαγραφες του κατασκευασρη και θα πας συμφωνα με αυτες.
    Πχ έχουμε εναν κινητήρα που τον δουλεύουμε σε εξωτερικές θερμοκρασίες απο 10 βαθμούς εως και 40. Kαι προδιαγραφή bmw LL-04(long life 4) η οποια μας δηλωνει οτι θελουμε λαδι χαμηλής περιεκτικότητας SAPS για αυτοκίνητα που δουλεύουν η πωλούνται στην ευρωπη.
    Εαν γραφει μονο LL04 σε καλυπτει παντου.
    Εαν δεν γραφει LL04 πρέπει να γράφει και εχει τις ποιο κάτω προδιαγραφές είσαι απόλυτα καλυμένος
    Θελουμε λαδι χαμηλής περιεκτικότητας sps (θειαφι τεφρά θειαμινη φώσφορος) πρεπει να γραφει καπου το C επιπλεων θα γραφει και SM η SN GF4 η GF5 (Αν διαβασεις τους πινακες που εχω βαλει πριν θα δεις τι ειναι )
    Εαν το αμαξισου ειναι βενζινη πρεπει το λαδι να γραφει A1 η και A5(ξαναδες τους πινακες) και το A4 ειναι αποδεκτο.
    Τωρα για το ιξωδες δες τον πινακα στο βιβλιο του κατασκευαστη.Εγω για τις θερμοκρασιες που προανεφερα θα εβαζα 10W40 H Και 10w50 και το 15W50 ειναι αποδεκτο για θερμοκρασιες απο -10 εως και λιγο ανω των 40

  6. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    MIKE (15-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP