Και καπου εδω μετα απο 5 μηνες ακινησια μεσα στο κρυο ηρθε η ωρα να κανω ενα σερβις στο pure ten ωστε να του ξαναπιουμε το ζουμι με το κολητο!
Ομως απο θεμα μοτερ εφαγα 2πλο Χ !
Πρωτα στα λυσίματα ητανε η εξάτμιση οπου η φλαντζα της βασης ηταν λιωμένηαλλα λεω μικρο το κακο αν δε βρω μεσα στο σ/κ θα βαλω κανα χοντρο χαρτονακι για να το τρεξουμε και απο βδομαδα περνουμε καινουρια φλαντζα.
Αλλααααααα τα πραγματα προς τα μεσα ηταν χειροτερα!
Ανοιξα μοτερ (TT pro18bx) ......συμπιεση κυλινδροπιστονου σαν καινουριοαλλα οχι και το σώμα του κινητήρα! Βρήκα ρωγμη
Αυτη πρεπει να εγινε η στην τελευταία βολτα ή λογω του οτι το είχα εκτεθειμενο στο κρυο και την υγρασία ......Anyway
Το εκλεισα και το δουλεψα......Γενικα μονο εμπειρος θα το παρει χαμπαρι και μονο αν ζεσταθει πολυ! Αλλα οκ εχω backup και τον επικο gx12 της kyosho
edit: Αμα εχει κανεις κανα ανταλλακτικο απο kyosho pure ten alpha gp
ριχτε ενα πμ γιατι εχουν καταργηθει τα ατιμα!