-
Συμφωνώ με Λευτέρη..τα τελευταία 10-15 χρόνια έχουν γίνει άλματα στην τεχνολογία και κατεργασία υλικών..εξάλλου στις μοτοσυκλέτες απο 1000 παρά κάτι κυβικά βγάζουν 200 άλογα..άρα τα υλικά υπάρχουν, όλο το παιχνίδι είναι στην διαχείριση του μοτέρ..
Σίγουρα τα πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά είναι το καλύτερο, ''ξεκούραστο'' μοτέρ άλλα και τα καινούργια αντέχουν. Φυσικά μιλάω για μαμά καταστάσεις διότι αν αρχίσει και μπαίνει ''χέρι'' αλλάζει το πράγμα, δεν μπορείς ουσιαστικά να ξέρεις πόσο θα αντέξει το μοτέρ, μπαίνουν πολλοί παράγοντες στο παιχνίδι!
Τέλος, όπως επίσης είπε ο Λέρις, η συντήρηση έχει αλλάξει αρκετά, απαιτείται ποιο λεπτομερής και εξειδικευμένος έλεγχος, εξ'ου και τα εξειδικευμένα συνεργεία και όχι τα τύπου ''όλα τα σφάζω..''
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.

-
The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
Dimzan (07-03-14), mark e92 (07-03-14), oldcarskickass (07-03-14), Ptboul (07-03-14)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP