Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: fiesta 1.0 ecoboost 100/125ps

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ουσιαστικά τα κυβικά υποδηλώνουν το πόσο μέταλλο ΔΕΝ έχει ο κύλινδρος.

    Η τεχνολογία έχει φτάσει σε τρελά επίπεδα πλέον και προσωπικά από ένα κατασκευαστή σαν την ford δε περιμένω κάτι το μη αξιόπιστο. Ίσως αν τους αμφισβητήσουμε να φτιάξουν κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης με βασανηστήρια, όπως κάνα στην Χιλή ή την Αργεντινή το 80 αν θυμάμαι καλά (ισχύει παίδες δεν κάνω πλάκα), αλλά μέχρι εκεί.

    Το όλο θέμα απόδοσης πλέον στους εμβολοφόρους έγκεται πλέον στο σωστό έλεγχο της καύσης και των υποπροϊόντων της (θερμότητα, κατάλοιπα καύσης), για τα μέταλλα δεν ανησυχώ καθόλου.

    Από την άλλη φίλε μου κινητήρες 2000 κυβικών έφτιαχνε και η KIA με το παλιό το σπόρτατζ και η HONDA με το S2000 Και μάλιστα και η τελευταία έδινε και 10 χρόνια εργοαστασιακή εγγύηση.

    Το θέμα είναι τι κόστη συντήρησης θα έχουν αυτά τα οχήματα γιατί εμείς οι ελληνάρες έχουμε μείνει στο λάδια φίλτρα μπουζί κάθε 5000 χλμ, το οποίο απέχει π α ρ α σ α γ γ α ς από την σωστή προτεινόμενη συντήρηση.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Dimzan (07-03-14), pilot (07-03-14), Ptboul (07-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ με Λευτέρη..τα τελευταία 10-15 χρόνια έχουν γίνει άλματα στην τεχνολογία και κατεργασία υλικών..εξάλλου στις μοτοσυκλέτες απο 1000 παρά κάτι κυβικά βγάζουν 200 άλογα..άρα τα υλικά υπάρχουν, όλο το παιχνίδι είναι στην διαχείριση του μοτέρ..

    Σίγουρα τα πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά είναι το καλύτερο, ''ξεκούραστο'' μοτέρ άλλα και τα καινούργια αντέχουν. Φυσικά μιλάω για μαμά καταστάσεις διότι αν αρχίσει και μπαίνει ''χέρι'' αλλάζει το πράγμα, δεν μπορείς ουσιαστικά να ξέρεις πόσο θα αντέξει το μοτέρ, μπαίνουν πολλοί παράγοντες στο παιχνίδι!
    Τέλος, όπως επίσης είπε ο Λέρις, η συντήρηση έχει αλλάξει αρκετά, απαιτείται ποιο λεπτομερής και εξειδικευμένος έλεγχος, εξ'ου και τα εξειδικευμένα συνεργεία και όχι τα τύπου ''όλα τα σφάζω..''
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Dimzan (07-03-14), mark e92 (07-03-14), oldcarskickass (07-03-14), Ptboul (07-03-14)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP