Ουσιαστικά τα κυβικά υποδηλώνουν το πόσο μέταλλο ΔΕΝ έχει ο κύλινδρος.
Η τεχνολογία έχει φτάσει σε τρελά επίπεδα πλέον και προσωπικά από ένα κατασκευαστή σαν την ford δε περιμένω κάτι το μη αξιόπιστο. Ίσως αν τους αμφισβητήσουμε να φτιάξουν κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης με βασανηστήρια, όπως κάνα στην Χιλή ή την Αργεντινή το 80 αν θυμάμαι καλά (ισχύει παίδες δεν κάνω πλάκα), αλλά μέχρι εκεί.
Το όλο θέμα απόδοσης πλέον στους εμβολοφόρους έγκεται πλέον στο σωστό έλεγχο της καύσης και των υποπροϊόντων της (θερμότητα, κατάλοιπα καύσης), για τα μέταλλα δεν ανησυχώ καθόλου.
Από την άλλη φίλε μου κινητήρες 2000 κυβικών έφτιαχνε και η KIA με το παλιό το σπόρτατζ και η HONDA με το S2000 Και μάλιστα και η τελευταία έδινε και 10 χρόνια εργοαστασιακή εγγύηση.
Το θέμα είναι τι κόστη συντήρησης θα έχουν αυτά τα οχήματα γιατί εμείς οι ελληνάρες έχουμε μείνει στο λάδια φίλτρα μπουζί κάθε 5000 χλμ, το οποίο απέχει π α ρ α σ α γ γ α ς από την σωστή προτεινόμενη συντήρηση.