-
εβγαλα ολα τα περιοδικα που ειχα και αρχισα να ψαχνω.
σπυρο εχεις δικιο στο τευχος του 8/2001 δοκιμαζουν το αυτοκινητο του εκδοτη με τουρμπισμενο Μ43 που αποδιδει 205 αλογα.
ομως στο ΕΒΟ 8/2003 δοκιμαζουν 316 ci turbo N40 με διπλο βανος.το εχει σχεδιασει ο καρρας στο αργος το κιτ και φοραει τ25 (στη δοκιμη 0,65 σταθερο-0,7 overboost),χαμηλωμενη συμπιεση στο 9,2, μπεκ μπος 270 cc/min, ιντερκουλερ από 320 ντιζελ και το πρόγραμμα εχει εξελιχθεί από τον ιδιο και τα περιφερειακα για τη λειτουργια του τούρμπο(σωληνώσεις κτλ).
στη δοκιμη απεδωσε 184/5750 και 22,8κιλα ροπη.επιδοσεις 0-100 8,33 ,400 μετρα 15,95 ,1000 μετρα29,09/182.18.επισης ο καρρας αναφερει ότι το κιτ που θα διεθετε στην αγορα θα ειχε σταθερη 0,7και οβερμπουστ 0,75 με ελαφρως καλυτερες επιδοσεις.κοστος μετατροπης τοτε 5.300 ευρω.λογικα με λιγο μακρυτερο διαφορικο και μικρότερες ζαντες και ελαστικα να πετυχαινε λιγο καλυτερες επιδοσεις.το αυτοκινητο της δοκιμης φοραει 225/18 και 255/18 με το διαφορικο του 316 και κοφτη τελικης στα 207
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 06-03-14 στις 17:41
-
The Following 5 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:
BILL007 (06-03-14), gant (07-03-14), isou (06-03-14), nikos1400 (07-03-14), Vassilis ///M (06-03-14)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP