νικο δεν ηρεμεις με τιποτα μου φαινεται φυτιλιες βαζεις συνεχεια ,,,,,,,ειδα το λινκ φιλε οντως πεσανε πολυ οι τιμες στο εσσ


νικο δεν ηρεμεις με τιποτα μου φαινεται φυτιλιες βαζεις συνεχεια ,,,,,,,ειδα το λινκ φιλε οντως πεσανε πολυ οι τιμες στο εσσ
Πέτρο τα είπαμε και χτες. Το στροφάρισμα και τον ήχο του Μ3, δεν θα τον βρεις σε κανένα άλλο εξακύλινδρο καμίας εταιρίας. Τέλος! Μια τέτοια κίνηση όμως θέλει να έχεις και την τύχη με το μέρος σου, ανεξαρτήτως εμφανισιακής κατάστασης και αποτελέσματος στον έλεγχο του κινητήρα. Όχι ότι τα 80000 χλμ είναι πολλά αλλά σαν εισαγόμενο μπορεί να είναι και παραπάνω, για μένα, αν ο έμπορος σου εγγυάται γραπτώς κάλυψη οποιασδήποτε μηχανικής ζημιάς έστω και για 1 χρόνο ...θα έπρεπε να το έχεις πάρει ήδη......
Διαβαζοντας ολα τα ποστ επειδη ασχολουμε με το θεμα Μ3 εχω να πω κ εγω τα εξης:Το αμαξι ειναι αλλου....Οσο κ να φτιαξεις το 330 ποτε δεν θα εχεις την αισθηση ,το πατημα ,τον ηχο ,το στησιμο κ φυσικα την ομορφια του Μ.Τωρα η αληθεια ειναι πως θελει καλο τεχνικο ελεγχο πριν την αγορα κ φυσικα ισως να χρειαστει να βαλεις καποια λεφτα για νεα ελαστικα κ.α...Αν η διαφορα των χρηματων ειναι μικρη σε σχεση με το να φτιαξεις το 330 τοτε σιγουρα πηγαινε για το Μ γιατι τα λεφτα για το 330 δεν θα τα παρεις ποτε πισω.Σε ενα ποστ διαβασα πως του 2005 ειναι facelift...Να τονισω πως Τα μοντελα Μ ΔΕΝ ΥΠΟΚΙΝΤΑΙ ΣΕ FACELIFT .Αρα γνησιο μοντελο Μ δεν θα βρεις σε facelift.Αν το βρεις σωστο μην το σκεφτεσαι ,η ζωη πρεπει να ειναι ομορφη....
Konstantinos E60 (21-04-10), manos///3 (21-04-10)
Για ενα σωστο Μ3 και μοντελο 2005 κιολας χρειαζεσαι σιγουρα κοντα στα 35.000.(Τοσο πουλαει κολλητος μου το δικο του ειναι και cabrio 05).Aπο την εμπειρια του επειδη ειναι το 2ο m3 μετα απο coupe που ειχε μπορω να σου πω οτι χρειαστηκε να δει πανω απο 20 αυτοκινητα για να κανει και τις δυο αγορες.Τα πιο πολλα ηταν μετατροπες και ας ελεγαν αλλα οι μαντραδες...

