Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 40

Θέμα: σωστες-εργοστασιακες διαστασεις ελαστικων για ασυμμετρες ζαντες (μ3 ε36) σε ε36 328

  1. #21
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο leo328 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν βγηκε ποτε μ3 που να φοραει μονο πισω 235/40.μονο παντου χ4...

    επισης δεν βγηκε ποτε μ3 με 225/45 παντου.μονο μπροστα αυτα που ειχαν ασσυμετρες..

    επισης το 3λιτρο φοραγε 235/40 μπροστα (οπως και πισω)...

    οπως βλεπεις εβγαινε μονο με 225/45-245/40 πισω (απο2 τεμαχια) η' 235/40 παντου (χ4 τεμ).


    225/45-245/40 θα βαλεις, αυτο ειναι το σωστο. Εγω φορεσα το 235/40 πισω για δυο χρονια (τοσο αντεξε) και ειχα μεν σπιρταδα στα μπαμ αλλα δυστυχως
    χανεις ταχυτητα σε σχεση με του κοντερ και εχεις και απωλειες στις ζαντες απο τις λακουβες.
    Ξαναεβαλα τωρα 245/40 πισω και ηρθε στα ισα του και δεν κοπαναει κιολας σε σχεση με πριν.

  2. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    leo328 (20-01-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο leo328 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν βγηκε ποτε μ3 που να φοραει μονο πισω 235/40.μονο παντου χ4...
    επισης δεν βγηκε ποτε μ3 με 225/45 παντου.μονο μπροστα αυτα που ειχαν ασσυμετρες..(αυτα για το 1ο σκελος το κοκκινο).
    επισης το 3λιτρο φοραγε 235/40 μπροστα (οπως και πισω)...(αυτο για ΤΟ 2ο σκελος το μπλε).
    εδω φαινεται τι λαστιχα φορουσε ενα 3λιτρο του 94.
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=45&lang=el
    οπως βλεπεις εβγαινε μονο με 225/45-245/40 πισω (απο2 τεμαχια) η' 235/40 παντου (χ4 τεμ).
    Σωστος...ισχυει....Πετυχα κανα 2 site που το'χαν λαθος...Το Μ3 Ε36 3.0 φορουσε και ροδελες για να τερματιζει νωριτερα η κρεμαγιερα και να μην βρισκει μεσα το 235/40,θυσιαζοντας γωνια τροχων ομως...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. #23
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πανω που ειχα αποφασισει να βαλω πισω 245 και μπροστα οπως ειναι (225) με ξενερωσε ο μηχανικος μου.
    μου προτεινε 215/45-235/40 για καλυτερη καταναλωση+επιταχυνση σε σχεση με το 225-245 και ο λογος απλος.ειμαι 328 και οχι m3...

    επισης σε σχετικη ερωτηση μου μου ειπε οπως σου κοπαναει τωρα με το 225 εμπρος το ιδιο θα ειναι και με το 215...

    εχουμε παρομοια εμπειρια απο αλλο παιδι μετα απο τετοια αλλαγη?(απο 225 εμπρος σε 215-για να παρω και γνωμη χειροπιαστη)..

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  5. #24
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    123
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λεωνίδα έκανες καμια δοκιμή με τα λάστιχα?? Αποφασισες τι θα βάλεις??είμαι και εγώ στο ψάξιμο..έχω ίδια διάμετρο ζάντες με σένα.. Λέω 215 μπρος 235 πίσω...

    Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Ζήσε το σήμερα και άσε το αύριο

    https://www.bmwfans.gr/forum/album.php?albumid=37

  6. #25
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ θα έβαζα 215-45-17 σε όλους τους τροχούς! Παντού και πάντα με το πλάι!!
    BMW 320ci AC Schnitzer

  7. #26
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    με προβληματιζει οτι 235 για πισω υπαρχουν μονο παλια dot (δεν βρισκεςι φρεσκα ευκολα) οποτε σκεφτομαι να δοκιμασω με 2 μεταχειρο 245 πισω να δω τυχον διαφορες σε επιτανχυνση-καταναλωση πριν βαλω τα καινουργια μην τα χρυσοπληρωσω και μετα το μετανιωσω..
    σε conti καινουργια ο συνδιασμος 225-245 βγαινει 220+310=530ε,
    ενω το 215-235 βγαινει 250+340=590ε.
    πιο οικονομικα δηλδ τα φαρδια κατα 60ε...
    οποτε δοκιμη με 2 μεταχειρο 245 πισω (εφοσον εχω ηδη 225 μπρος σαν καινουργια) και βλεπουμε..αλλα αυτο μετα το καλοκαιρι που θα θελω λαστιχα...δεν με βιαζει τωρα εκτος αν βρω καμια ευκαρια..

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  8. #27
    Εγγραφή
    14-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    348
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το καλυτερο που εχεις να κανεις μιας και εχεις ηδη μπροστα 224/45 ειναι να βαλεις πισω 245/40 για να αποφυγεις επιπλεον εξοδα.τωρα εγω φοραω 215/45 και 235/40 .δεν κοπαναει και ειναι μια χαρα σε λακουβες.ισως με 225 /45 και 245/40 να εχεις ενα τι περισσοτερο ανεση.το πλεονεκτημα με τα 215-235 ειναι οτι ηεξωτερικη διαμετρος ειναι 1εκ περιπου κατω σε σχεση με τα 225-245.με αυτο το εκατοστο εισαι πιο γρηγορος σε επιταχυνσεις και γενικα σε πατηματα απο 2ες η απο 3ες.
    Εαν ερθεις προς τα μερη μου κανενα σαββατοκυριακο ειμαι διαθεσιμος να σου τις δωσω να δοκιμασεις πως παει με αυτο το συνδυασμο γιατι εχω και 18αρες.

  9. The Following User Says Thank You to m3e36 For This Useful Post:

    leo328 (09-03-14)

  10. #28
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε Leo νομίζω οτι το 215/45/17 με 245/40/17 έχει πιο σωστό βήμα στον κύκλο.......και πιο καλο τιμόνι και καλύτερη πρόσφυση πίσω. Κάνε την πράξη και θα δεις οτι εχω δίκιο.......όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν θα πω διότι δεν ξερω. Ξερω να πω για το 215/45 και 235/40.........καλο τιμόνι και πρόσφυση πίσω!

  11. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    leo328 (09-03-14)

  12. #29
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εβαλα χθες 245 πίσω μεΜεταχειρο.
    Μεστή πολη αλλά και σε μεγάλη ευθεια με διπλη λωριδα δεν είδα καμία απολυτως διάφορα σε σχέση με το 225.
    Και σε 1ες.2ες και σε απλωματα 4ες.5ες.
    Αυτά βέβαια σε 328 βελτιωμενο230 άλογα κοντά....σε μικρότερα μοτέρ δεν ξερω...
    Πάντως ο λαστίχας μου είπε πως με 215-235 χαμηλώνει λιγο σε σχεση με το 225-245 με αποτελεσμα μικρή απώλεια ανεσης.
    Δεν θέλω νΑ χάσω άλλη άνεση...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  13. #30
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Leo νομίζω οτι το 215/45/17 με 245/40/17 έχει πιο σωστό βήμα στον κύκλο.......και πιο καλο τιμόνι και καλύτερη πρόσφυση πίσω. Κάνε την πράξη και θα δεις οτι εχω δίκιο.......όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν θα πω διότι δεν ξερω. Ξερω να πω για το 215/45 και 235/40.........καλο τιμόνι και πρόσφυση πίσω!
    Από άνεση Κώστα πως ήταν?πες και σε ποιο BMW και με τι ανάρτηση...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP