πολυ σωστα ολα αυτα που αναφερεις, αλλα για ολη την εξατμιση.
αν ειχες βαλει μονο καζανακια θα ειχες δει ενα μεγαλο μηδενικο.
αυτο συζηταμε εδω -αν καταλαβα καλα- την τοποθετηση μονο τελικων.
αν ειναι να αλλαξουμε ολοκληρη την εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω, εννοειται οτι θα εχει διαφορα.
ποσο μαλλον με την εξαιρετικη ακραποβιτς.
αλλα και στη μαμα εξατμιση, αν αφαιρεσουμε τους προκαταλυτες και αντικαταστησουμε τους καταλυτες με σπορ, εχουμε αντιστοιχη διαφορα με πολυ μικροτερο κοστος.
η αντικατασταση του μαμα x-pipe με αλλο ελευθερο χωρις resonators επιφερει απωλεια ιπποδυναμης. διαπιστωμενο και αυτο (σε s85).
προσωπικα προτιμω τα μαμα τελικα. ειναι ολο το αυτοκινητο τοσο ωραιο και σοφα σχεδιασμενο που δεν πιστευω -για μενα παντα- οτι χρειαζεται κατι περισσοτερο.
επισης με την αφαιρεση των προκαταλυτων ή την τοποθετηση σπορ μεσαιων, ο ηχος ανεβαινει στα επιθυμητα επιπεδα με τα μαμα τελικα.
σιγουρα πιο ευκολη, πιο ουσιαστικη, πιο φθηνη και το κυριοτερο πιο διακριτικη λυση...











Απάντηση με παράθεση
