
Αρχικό μήνυμα απο
Kostas Maras
Θα πω κι εγώ την εμπειρία μου απο την μετατροπή των φρένων μου.......ξεκίνησα με τα απλά του 3.16 και στην αρχή έγινε αναβάθμιση των μπροστινών με δίσκους απο απο e36 325 και η διάφορα ήταν λιγο καλύτερη λόγω μεγαλύτερου εμβόλου τις δαγκάνας........λίγα πράγματα και λιγο πιο μετά έβαλα λόγω αλλαγής μοτέρ φρένα απο e46 330 και η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη αλλα μετά απο μια γρήγορη κατάβαση ζεσταινονταν παρά πολύ και ουσιαστικά εμένα απο φρένο.......και είχα βέβαια σωληνακια υψηλής! Ήθελα κάτι παραπάνω κι έτσι αποφάσισα να βάλω εμπρός performance 6πιστονα με δίσκους 345Χ28 και η κατάσταση άλλαξε το αμάξι επιτέλους είχε τα φρένα που επιθυμούσα αλλα και πάλι η σωστή κατανομή εμπρός και πίσω άξονα στην πέδη δεν ήταν η ίδια και το καταλάβαινα και έτσι προχώρησα στην τοποθέτηση 4πιστονων με δίσκους 328Χ20 και απο εκεί ύστερα όταν πατάω φρένο σε συνδυασμό με καλά ελαστικά και αμορτισέρ........μου φεύγουν τα σφραγίσματα........ειμαι λιγο υπερβολικός θα πείτε αλλα ειμαι αληθινός σε αυτά που γράφω και δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή απο το κόστος τις μετατροπής διότι δουλεύουν και με το παραπάνω!
Το σερβό του 316 το άλλαξες ;
τούρμπο και πράσινα άλογα