Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Eibach sportline,H&R sport ή Hartge?

  1. #1
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή Eibach sportline,H&R sport ή Hartge?

    Αυτο ειναι το διλημμα που εχω για μια e92 320i m-pack.
    Δε θα αλλαχτουν τα αμορτισερ παρα μονο τα ελατηρια.
    Θελω να το χαμηλωσω 3 ποντους περιπου επιπλεον του ενος ποντου που ειναι χαμηλωμενο λογω m-pack.
    Τα Eibach εχω ακουσει οτι κοπανανε πολυ.
    Τα H&R χαμηλωνουν ωραια το αμαξι!
    Τα Hartge ειναι πιο μαλακά,κρατανε πολυ καλα αλλα ειναι και τα πιο ακριβα!

    Ακουω γνωμες και πιο πολυ απο ατομα που τα εχουν δοκιμασει!

  2. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρις να εχω εμπειρία απο τα ετοιμα κιτ ελατηριων που δινουν οι διαφορες εταιρίες για χαμηλωμα εχω να πω οτι,
    Το καθε ελατηριο εχει προδιαγραφες που αναγραφονται πανω και αφορουν το μηκος - τη διαμετρο - και τη δυναμη του σε lbs/inches ή ΝΜ/mm.
    Τουλαχιστον αυτο γινεται οταν αφορα ελατηρια που ειναι για αναρτηση coil-over.
    Παραδειγμα 140-060-100 ή 0700-225-300

    Η επιλογη ελατηριων ειναι πολυ σημαντικη και εχει να κανει αμεσα με τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.
    M3 CSL

  3. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Lambros46 (11-02-14), Leonidas_E39 (12-02-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Noμιζα οτι της hartge ειναι h&r.
    Οχι? Οπως και να εχει καπου τα δινει παραγγελια οποτε δεν εχεις παρα να τα παρεις απο εκει.
    Δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις το καπελο στη hartge η στη schnitzer(eibach) κλπ.
    Προσωπικη αποψη βεβαιως.
    Η αλλη οπτικη γωνια ειναι οτι υπαρχουν μικροδιαφορες.


    Μεταξυ eibach και h&r , τα πρωτα ειναι πιο σφιχτα ενω τα δευτερα εχουν μια προοδευτικη ζωνη παραμορφωσης που σου δινει μια υποψια ανεσης.

    Παρολα αυτα το χαμηλωμα του sportline (και του αντιστοιχου h&r) ειναι πολυ για το εργοστασιακο αμορτισερ.

    Μ πακ ξε μπακ χαμηλωμενο δεν το λες και θα το καταλαβεις οταν μπουν τα καινουρια ελατηρια επανω.
    Πρεπει να βαλεις αμορτισερ χαμηλωματος για να μην τερματιζουν απο διαδρομη (σε λακουβες πχ).
    Τα Μ πακ αμορτισερ και γρηγορα θα φυτιλιασουν και θα καταπονεις υπερβολικα το θολο καθε φορα που θα τερματιζουν και θα αναρωτιεσαι γιατι ειναι τοσο τουβλο καθε φορα που θα πεφτει σε λακουβα.

    Αλλιως με τα υπαρχοντα παιξε με 1ο σταδιο χαμηλωματος (πχ pro kit eibach. Οχι sportline) που οντως ειναι κοντα στου Μ πακ και δεν θα εχεις προβλημα με τα αμορτισερ που εχεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 11-02-14 στις 08:55

  5. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    aristent (11-02-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ακριβως!!!

    το ευρος λειτουργιας των αμορτισερ δεν ειναι απεριοριστο!!!....αλλιως δουλευουν τερμα πανω,αν υπηρχε δυνατοτητα να ψηλωσεις το οχημα και αλλιως τερμα κατω,οπου εχεις μεν αυτη τη δυνατοτητα,αλλα το αποτελεσμα ειναι να χαλασεις καθε δυναμικη στη λειτουργια των αμορτισερ.

  7. #5
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κανε οτι νομιζεις!
    μετα απο λιγο καιρο θα νοσταλγεις την mpack αναρτηση.
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ MPACK.
    Τωρα θα πεις για μενα: "μα τι λεει αυτος!" ..... σε λιγους μηνες ομως?



    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ!

  8. #6
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ είναι αμαρτία να βγάλεις τα μ πακ για να μπει οτιδήποτε άλλο η γνώμη μου κρατα τα λ7 ή κάνε προληπτική συντήρηση στο αμαξι

  9. #7
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    488
    Thanked
    256
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eibach αλλα οτι είπαν τα παιδιά όχι με mpack

  10. #8
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Noμιζα οτι της hartge ειναι h&r.
    Οχι? Οπως και να εχει καπου τα δινει παραγγελια οποτε δεν εχεις παρα να τα παρεις απο εκει.
    Δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις το καπελο στη hartge η στη schnitzer(eibach) κλπ.
    Προσωπικη αποψη βεβαιως.
    Η αλλη οπτικη γωνια ειναι οτι υπαρχουν μικροδιαφορες.


    Μεταξυ eibach και h&r , τα πρωτα ειναι πιο σφιχτα ενω τα δευτερα εχουν μια προοδευτικη ζωνη παραμορφωσης που σου δινει μια υποψια ανεσης.

    Παρολα αυτα το χαμηλωμα του sportline (και του αντιστοιχου h&r) ειναι πολυ για το εργοστασιακο αμορτισερ.

    Μ πακ ξε μπακ χαμηλωμενο δεν το λες και θα το καταλαβεις οταν μπουν τα καινουρια ελατηρια επανω.
    Πρεπει να βαλεις αμορτισερ χαμηλωματος για να μην τερματιζουν απο διαδρομη (σε λακουβες πχ).
    Τα Μ πακ αμορτισερ και γρηγορα θα φυτιλιασουν και θα καταπονεις υπερβολικα το θολο καθε φορα που θα τερματιζουν και θα αναρωτιεσαι γιατι ειναι τοσο τουβλο καθε φορα που θα πεφτει σε λακουβα.

    Αλλιως με τα υπαρχοντα παιξε με 1ο σταδιο χαμηλωματος (πχ pro kit eibach. Οχι sportline) που οντως ειναι κοντα στου Μ πακ και δεν θα εχεις προβλημα με τα αμορτισερ που εχεις.
    Ηλια, μπορει η Hartge να τα φτιαχνει στην H&R ομως δινει τις προδιαγραφες η Hartge πως να τα φτιαξει, δεν ειναι ιδια δηλαδη με τα H&R..

    Εγω ειχα δοκιμασει Eibach με Bilstein σε 46αρι και ηταν πολυ σκληρα για μενα..
    Τωρα, παλι σε 46αρι εχω Koni FSD με Eibach Pro Kit και ειναι φοβερος συνδυασμος.. παιζει ρολο και το αμορτισερ..
    Σιγουρα τα H&R ειναι πιο "μαλακά" απο τα Eibach.. Για τα Hartge δεν εχω αποψη..
    Υπερβολικα χαμηλωματα (sportline-H&R race) οπως λεει και ο Ηλιας καλο ειναι να τα αποφυγεις..

    Εγω ψηφιζω H&R με τα Μ πακ αμορτισερ που φορας..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zaharias : 11-02-14 στις 14:37
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  11. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (12-02-14), ghost-rider (12-02-14)

  12. #9
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με τα χρηματα που δεν θα ξοδέψεις δες λύσεις για μπλοκέ ....

  13. #10
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    με τα χρηματα που δεν θα ξοδέψεις δες λύσεις για μπλοκέ ....
    Φιλε το αμαξι το εχω μια βδομαδα!
    Εβαλα φιμε,εξατμηση,μαυρες καρδιες,μεχρι την Παρασκευη βαζω πανω τα PSS σε 19αρες bbs και τελος παω για ελατηρια!
    Για ποια χρηματα που δεν θα ξοδεψω λες?

    ΥΓ.Πλακα κανω ε?


    Το αμαξι δε θα μεινει ετσι,θελω να το χαμηλωσω.
    Δεν υπαρχει περιπτωση να παω σε extreme λυσεις οπως h&r race ουτε καν super sport.Σκεφτουμουν απλα για τα sport και μπορουν να ταιριαξουν με τα αμορτισερ του m-pack που ειναι πιο ενισχυμενα.
    Αν ειχα το απλο 320 τοτε δε θα το συζητουσα ν αλλαξω ελατηρια με μαμα αμορτισερ!
    Τα hartge ειναι πιο μαλακά,κρατανε πολυ καλα αλλα παιζουν στα 380e,ενω τα αλλα γυρω στα 200-250e...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PanSid : 12-02-14 στις 00:28

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP