Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 58

Θέμα: Μ3 E92-Γνώμες/Γνώσεις

  1. #31
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το edc δε προσφέρει και πολλα !!!
    Οι περισσότεροι τις αλαζουν με coilovers !!!
    Για μενα παρε χωρίς edc γιατι μετα δεν θα μπορείς να κανεις
    Και πολλα με αυτη την ανάρτηση

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε παιδιά μην μπερδεύετε πάντα την τιμή, δεν λέει όλη την αλήθεια! Και φερράρι έχουν πάρει φωτιά και πόρσε σπάνε και όλες η μάρκες έχουν θέματα..όσο ποιο περίπλοκο και πιεσμένο είναι κάτι τόσο ποιο πολύ θα χαλάει, ο σκοπός είναι ο κατασκευαστής να είναι κοντά και να δίνει λύσεις και αν μια αντιπροσωπία για παράδειγμα δεν κάνει αυτό που πρέπει δεν φταίει ο κατασκευαστής!

    Αυτό εδώ:



    μπαίνει σε αεροπλάνα, ένα και μόνο πτερύγιο απο το Fan κοστίζει 50.000 ευρό!! Αμα ξέρατε τι βλάβες έχουμε δει και τι μπορεί να πάει στραβά, οι μισοί απο εδώ πιθανόν δεν θα ανεβαίνατε ξανά σε αεροπλάνο!!


    Υ.Γ.Νίκο βαλβτρονικ δεν το λέω για σένα ρε! Εσύ μην φοβάσαι! χαχαχαχαχ
    κάτι ξέρω και αποφεύγω τα αεροπλάνα!
    πρώτα το μακεδονία τβ και τώρα εσύ!

  3. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    mark e92 (10-02-14)

  4. #33
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα 46αρια οι Αμερικανοι τα ειχαν χαρακτηρισει time ticking bombs. Μεταλλα, vanos, γραναζια vanos, smg pumps, πατωματα ειναι καποιες απο τις σοβαρες ζημιες που ειναι αρκετα ακριβες για να επισκευαστουν.
    Για τα 92αρια το μονο σοβαρο προβλημα που εχει ακουστει ειναι τα μεταλλα (αλλα μοιραιο για τον κινητηρα ομως)
    Και εγω εχω φιλο που αλλαξε προσφατα μοτερ σε 92αρι και δυστυχως ηταν εκτος εγγυησης.
    Φυσικα σε αυτην την κατηγορια με τις τοσο υψηλες αποδοσεις ανα λιτρο και τις καινοτομες τεχνολογιες που εφαρμοζουν, και αλλες εταιρειες εχουν προβληματα με την αξιοπιστια των μοτερ τους (Ferrari, Nissan GTR 1ης γενιας κιβωτια) και καποια απο αυτα τα προβληματα ειναι εν μερη αναμενομενα και ισως δικαιολογημενα.

    Η προσωπικη μου γνωμη ομως ειναι οτι ειναι ανεπιτρεπτο ενα προβλημα (μεταλλα) που υπαρχει ακομα και απο το Ε36 Μ3, να συνεχιζει να υφισταται 2 γενιες μετα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 09-02-14 στις 18:48

  5. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (09-02-14), atha (09-02-14), Bazil Van Sinner (10-02-14), gnx (09-02-14), nikos1400 (09-02-14), Panos 316T (09-02-14), pilot (09-02-14), Thomelef (10-02-14), zaharias (09-02-14)

  6. #34
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιωρίκα μας γάμησες τώρα


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    χαχα..όχι ρε, υπερβάλω λίγο για να δώσω έμφαση σε αυτό που λέω..όμως γίνονται πολλές βλάβες, σπαστικές πολλές φορές και λες ''είναι δυνατόν ρε, τόσα λεφτά,τόση τεχνολογία?'' δεν τίθεται θέμα για καταστροφική αστοχία κλπ...εξαιρετικά σπάνια να γίνει κάτι τέτοιο..απλά λέω οτι και κάτι τέτοιο χαλάει και ποιο συχνά απ'οτι νομίζουμε! Και με τι συντήρηση ε?? ε τι να σου κάνει και ένα αμαξάκι? χαχα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 09-02-14 στις 18:55
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    gnx (09-02-14), Leonidas_E39 (09-02-14), zizu (09-02-14)

  8. #35
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    edo milane perisotero gia dkg spasimata, gia kinitira oute mia allagi ego sto toulaxiston, poly periergo auto ,ti na nai? mipos o krios o aeras edo alla den nomizo oti arkei gia diafora
    live free and drive hard

  9. #36
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περιέργως εγώ από την BMW Ελλάς και δη από την Κατσιούλης ΑΕ στα Ιωάννινα έχω να πω τα καλλίτερα. Όταν το προηγούμενο Μ3 είχε pending για ανάκληση στα κουζινέτα, ουσιαστικά μετά από πολλά πολλά χρόνια, ούτε την πάπια κάνανε ούτε αρνήθηκαν κάτι. Ήταν εξυπηρετικότατοι. Η εξαίρεση στον κανόνα; Ισως. Αλλά το παραθέτω.
    Μπορει και να ειναι..

    Σιγουρα δεν ειναι ολοι οι αντιπροσωποι ετσι..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. #37
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    a kai na min xehaso oti lene kai gia frena , thelei anabathmisi
    live free and drive hard

  11. #38
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη ο Χονταίος όμως έχει το μισό μοτέρ του ///Μ...και εδώ που τα λέμε κιόλας πέρα του NSX δεν έχει βγάλει και κανα αμάξι με μοτέρ V6 ή V8 επιδόσεων.

    Το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι ότι πιο φορεμένο κατα την γνώμη μου και λογικό είναι να έχει πέσει τρελή εξέλιξη πάνω του..

    Μην ξεχνάς ότι τετρακύλιδρο επιδόσεων φόραγε το Μ3 Ε30 εν έτη 1985...

    Όσο για το Ε92 τι να λέμε τώρα...εκτός απο DCT κοίτα να φοράει και καμια ακράπα και καινούργιο μοτέρ να ράβει
    Βασιλη,ειναι ανεπιτρεπτο οτι και να λεμε τωρα.

    Εγω μιλαω ΠΑΝΤΑ (εκτος και αν προκειται για Μ3 Ε30 χαχα) χωρις παρωπιδες.

    Αργκον στο πορτ-μπαγκαζ για αμαξι 100.000+ ευρω??????

    Δεν υπαρχει αυτο παιδια οτι και να λεμε (λετε) και μην μου αρχιζετε ''τα ταλαιπωρουνε κτλ'' γιατι θα πω τα S2K και τα ΜΧ-5 τί τα κανουνε????

    Βεβαια ,μην μου πει κανεις ''αλλη ιπποδυναμη το ενα αλλο το αλλο'' γιατι θα φαει μουτζα με τα 2 χερια.Αν ειναι να μην αντεχει το πλαισιο την ιπποδυναμη του κινητηρα τοτε για τί μιλαμε ακριβως???
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Thomelef (10-02-14)

  13. #39
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασιλη,ειναι ανεπιτρεπτο οτι και να λεμε τωρα.

    Εγω μιλαω ΠΑΝΤΑ (εκτος και αν προκειται για Μ3 Ε30 χαχα) χωρις παρωπιδες.

    Αργκον στο πορτ-μπαγκαζ για αμαξι 100.000+ ευρω??????

    Δεν υπαρχει αυτο παιδια οτι και να λεμε (λετε) και μην μου αρχιζετε ''τα ταλαιπωρουνε κτλ'' γιατι θα πω τα S2K και τα ΜΧ-5 τί τα κανουνε????

    Βεβαια ,μην μου πει κανεις ''αλλη ιπποδυναμη το ενα αλλο το αλλο'' γιατι θα φαει μουτζα με τα 2 χερια.Αν ειναι να μην αντεχει το πλαισιο την ιπποδυναμη του κινητηρα τοτε για τί μιλαμε ακριβως???
    Εγω ξερω απο 320 μεχρι και 4κυλινδρα (περισσοτερο 4πορτα) Ε46 που ειχαν κοψει πατωμα.. Οχι μονο Μ3 Ε46..

    Απαραδεκτα πραγματα για BMW..

    Για να λεμε ομως και τα πραγματα οπως πρεπει..
    Βεβαια εκει παιζει ρολο και ο ιδιοκτητης.. διοτι εχουν αρχισει να χαλανε τα συνεμπλοκ πισω και εχουν ξεκινησει τα γκαπ γκουπ, αλλα στα @@ του.. σου λεει BMW πηρα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (10-02-14), chief (09-02-14), EVERGET (10-02-14), Leonidas_E39 (09-02-14)

  15. #40
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fotis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τα 46άρια δεν μπορώ να έχω γνώμη, αλλά για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, η ζημιά στο δικό μου και σε αρκετά 92άρια που έχω διαβάσει online είναι όλες μετά από πολύ trackday. Φυσικά πιστεύω πως το M division με τις αμέτρητες βόλτες στο Ring θα έπρεπε κάπως να έχει προβλέψει το στέγνωμα...Από την άλλη friendgr δεν έχω δει πολλά porsche kai ferrari να γυρίζουν γύρω γύρω σε πίστες και να μην καίνε μέταλλα, οπότε μέχρι τότε να μείνουμε στο ότι ο V8 του 92 είναι ο ελαφρύτερος V8 σε αυτοκίνητο παραγωγής και κάθε φορά που αλλάζω στις 8000+ νιώθω τυχερός.
    Εδω εχουν "θεμα" πολλα Μ54Β30 (330 Ε46) Non-///M που κανουν track days με τη βιδα της αντλιας λαδιου.. χαλαρωνει ομορφα κι ωραια.. και μετα αντε γεια μοτερ..
    Μην το ψαχνετε.. αμα πιασουμε τα "θεματα" που εχουν τα 46αρια, θα γεμισουμε σελιδες..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  16. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (10-02-14), Leonidas_E39 (09-02-14)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP