Εγω ειμαι αντιθετος σε τετοιες λυσεις... Ειναι ημιμετρα! Εγκεφαλακια σε σειρα ,που συνδεονται αναμεσα απο καποιον αισθητηρα και την ecu ,μεταβαλουν ποσοστιαια καποια παραμετρο και εχουμε ετσι καποιο κερδος σε ισχυ!
Η μεθοδος αυτη συνηθως χρησιμοποιουταν παλαιοτερα ,οταν εβγαιναν νεα μοντελα με ''πολυπλοκες'' ecu τις οποιες οι ''βελτιωτες'' δεν μπορουσαν να σκαλισουν! (Βλεπε audi 1.8 tfsi). Εχω δει τετοια μαραφετια να πωλουνται σε επισημες αντιπροσωπιες ,εναντι 500 και 700ευρω! Ναι δινουν καποιο οφελος ,το οποιο σε σχεση με ενα καλο προγραμμα ειναι τιποτα... Οση διαφορα θα παρατηρησει καποιος απο ''μαμα'' οταν βαλει ενα τετοιο μαραφετι, αλλη τοση θα παρατηρησει και αν βαλει προγραμμα!
Πολλες φορες απο τετοια μπλιμπλικια ,λογω των ''διορθωσεων'' που κανουν σε καποιες παραμετρους, προκαλουν ''σφαλματα'' στην ecu! Χαρακτηριστικο οταν παρεμβαλεται στον MAP.

Δεν εχω αποψη για το συγκεκριμενο...Αλλα σας μεταφερω τον γενικο κανονα!