Δημητρη δεν ειπα οτι ειναι κατι καινουργιο!!!
Το -30% στο τεκμηριο εαν ισχυσει ομως ειναι και σε συνδυασμο με την καταθεση πινακιδων για καποιους μηνες, μπορω να πω οτι ειναι μια ανασα.....
Προσωπικα εαν δωσω για τα τελη κυκλοφοριας 1320 ευρω ή 1000 ευρω δεν μου λεει κατι, το τεκμηριο ομως των 29600 ευρω εαν γινει 20000 (με δεδομενο το 26%+ απο το πρωτο ευρω) λεει πολλα....![]()
Πολύς θόρυβος έγινε τις τελευταίες ημέρες για επικείμενες αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων. Ακούστηκε αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, μείωση των ετήσιων τεκμηρίων διαβίωσης, μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και κατάργηση του φόρου πολυτελείας. Τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο πόρισμα που συνέταξε η ειδική επιτροπή για τις αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων που συνέστησε ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.
Ας δούμε όμως ποιες αλλαγές έχει εγκρίνει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών και ποιες θα μείνουν στα χαρτιά του πορίσματος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων. Ειδικότερα:
-μείωση του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης. Είναι η αλλαγή που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Capital.gr έχει ήδη αποφασιστεί σε κυβερνητικό επίπεδο και μάλιστα πρόκειται να λειτουργήσει και ως προεκλογική παροχή. Το υπουργείο Οικονομικών πρόκειται να προχωρήσει στη μείωση του ετήσιου τεκμηρίου κατά 30% καθώς θεωρείται ότι τα υφιστάμενα τεκμήρια είναι εξοντωτικά και δεν συμβαδίζουν πλέον με τη συνολική μείωση των εισοδημάτων στην οικονομία.
-η αντίστοιχη μείωση του ετήσιου του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά 30% ο οποίος υπολογίζεται ως ποσοστό του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης ΙΧ. Ο φόρος υπολογίζεται με συντελεστή 5% για ΙΧ 1.929 έως 2.500 ευρώ και με συντελεστή 10% για ΙΧ υψηλότερου κυβισμού. Ο φόρος επιβάλλεται σε ΙΧ ηλικίας έως 10 ετών. Η αλλαγή αυτή είναι δεδομένη καθώς αποτελεί αποτέλεσμα της μείωσης του ετήσιου τεκμηρίου.
-η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Η επιτροπής πρότεινε διάφορες αλλαγές, όπως τις «διαστημικές» περί καταγραφής των πραγματικών αποστάσεων που καλύπτει κάθε ΙΧ μέσω GPS. Αξιόπιστες πληροφορίες από το ΥΠΟΙΚ αναφέρουν ότι όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας δεν θα αλλάξει τίποτε, ενώ έχει εγκαταλειφθεί και η ιδέα για χρέωση των τελών κυκλοφορίας με το μήνα.
-κατάργηση του φόρου πολυτελείας. Πρόκειται για φόρο που επιβάλλεται κατά τον εκτελωνισμό των ΙΧ εργοστασιακής αξίας άνω των 20.000 ευρώ. Ο φόρος έχει προκαλέσει και την αντίδραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οδεύει προς κατάργηση.
Οι αλλαγές πρόκειται να ισχύσουν από την 1-1-2015 χωρίς όμως να αποκλείεται και μια θετική έκπληξη για τους φορολογούμενους με αναδρομική εφαρμογή τους από την 1-1-2014. Η αναδρομική έναρξη εφαρμογής μπορεί να δώσει κίνητρο σε πολλούς φορολογούμενους να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας για τα οχήματα υψηλού κυβισμού που διαθέτουν. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν τα έσοδα του δημοσίου.
https://www.capital.gr/tax/News_tax.asp?id=1951176
ναι ναι τους έπιασε ο πόνος τώρα.
εμένα αυτά μου βρωμάνε εκλογές.....
Εκλογές ξε-εκλογές οποιοδήποτε μέτρο συμβάλει στην ελάφρυνση του βάρους που αποτελούν τα φορομπηχτικά/εισπρακτικά μέτρα που βασανίζουν αυτούς που έχουν λόξα με το αυτοκίνητο είναι και θα πρέπει να είναι καλοδεχούμενα.
Σαφώς είναι καλοδεχούμενα αλλά μην ξανοίγεστε γιατί θα μας τα ξαναπάρουν από την άλλη τσέπη......
μετά την απομάκρυνση από την κάλπη και όταν θα ανακαλύψουν με "έκπληξη" ότι τα ταμεία είναι ποιό άδεια απ' ότι πίστευαν, μην νομίζετε ότι είναι απίθανο να τα ξαναγυρίσουν και αναδρομικά μάλιστα...
Το βλέπετε άλλωστε ότι πάνε να μας χώσουν ακόμα πιό βαθειά και με άλλο δάνειο....
Δεν ξεχρεώνονται αυτά τα λεφτά ούτε στους αιώνες των αιώνων. Και δεν χρειάζεται να είναι κάποιος οικονομολόγος για να το δει αυτό.
A8hnaios (04-02-14), aristent (03-02-14), chrisgiapz3 (03-02-14), engelo (03-02-14), Ptboul (03-02-14)
Μην ενθουσιαζεστε και πολυ. Φυσικα η οποια ελαφρυνση ειναι καλοδεχουμενη, αλλα εχουν αποδειξει στο παρελθον ποσο αναξιοπιστοι ειναι οι κυβερνωντες.
Ο τροπος σκεψης τους ειναι απλος.Τα ποσοστο των αυτοκινητων που εχουν καταθεσει πινακιδες ειναι διλιτρα. Που σημαινει 660 + (440 η 308 ΦΠ). Μια ελαφρυνση της ταξεως του 30% θα ειχε μειωση στον ΦΠ 132 η 93 ευρω αντιστοιχα αλλα θα επεφερε στο κρατος ολοκληρο το ποσο των 660 + το μειωμενο ΦΠ.
Δηλαδη τα λεφτα που χανουν ειναι σχετικα λιγα με αυτα που θα εισπραξουν αν τελικα τσιμπησουν οι διλιτροι (που ειναι παρα πολλοι)και τα επαναφερουν σε κυκλοφορια.
Μεγαλυτερο κερδος εχουν οι κατοχοι ανω των τριων χιλιαδων κυβικων καθως ο ΦΠ ειναι μεγαλυτερος απο τα τελη αλλα ειναι αρκετα μικροτερο το ποσοστο των κατοχων σε σχεση με τους διλιτρους, οποτε το κρατος δεν θεωρει οτι θα εχει και τοσο μεγαλη χασουρα απο αυτην την κατηγορια.
Ομως λογω της κρισης, τα προσδοκομενα εσοδα μπορει να μην ειναι τα αναμενομενα. Να εχετε υποψιν οτι τα οποια μετρα λαμβανονται, ειναι για την εισπραξη μεγαλυτερων εσοδων. Αν φυσικα δεν τους βγει, και τελικα η μειωση των τεκμηριων τους αποφερει λιγοτερα εσοδα, να ειστε βεβαιοι οτι θα ξαναγυρισουν στο υπαρχων καθεστος. Δεν εχω καμια αμφιβολια για αυτο.
Εχουν αποδειξει οτι ειναι λ@μογια και κλεφτες (αναδρομικοτητα) οπως και καραγκιοζηδες (αποδειξεις)
A8hnaios (04-02-14), chrisgiapz3 (03-02-14), Kostas_1 (03-02-14), Ptboul (03-02-14)
Μαστιγιο και καροτο...
απο το 2009 μεχρι σημερα τα καθε χρονου συναισθηματα μου απο τελη, φπδ ,καυσιμα κλπ θα τους τα πω τον Μαιο.
μετα μπορει να καλοδεχτω πολυ περισσοτερα...
engelo (03-02-14)