Καιρός ήταν...
https://t.co/UZufv7cMnR
giannis z3 (01-02-14), Samaro (01-02-14), VanVIC (01-02-14)
Ναι ναι να τσιμπήσουμε τώρα και να μας γδάρουν μετά ...
(τις εκλογές)
Η τοποθέτησή σου δεν είναι παράλογη, ίσα-ίσα, με τόσα που έχουν δεί τα μάτια μας και έχουμε αισθανθεί στο πετσί μας... αλλά δες κάτι που γράφει στο άρθρο σχετικά με το πόσες πινακίδες έχουν καταταθεί τα τελευταία χρόναι και τί έσοδα έχουν χαθεί...
Είναι πράγματα που φωνάζουμε τόσο καιρό, όπως πάει το πράμα, σε λίγο σχεδόν μόνο ταξί περιπολικά και ασθενοφόρα θα κυκλοφορούν
Αν θέλουν έσοδα και ανάπτυξη στην αγορά (ΝΑΙ ανάπτυξη! ), ας "επιτρέψουν" στον κόσμο να κυκλοφορίσει τον στόλο που είναι -ακόμα- στην ιδιοκτησία του, χαμένοι δεν θα βγούν.
alexm (01-02-14), aristent (01-02-14), Bazil Van Sinner (01-02-14), Leonidas_E39 (01-02-14), Nino (01-02-14), Ptboul (03-02-14), Samaro (01-02-14)
120ie87 (01-02-14), Leonidas_E39 (01-02-14), Samaro (01-02-14)
Δεν υπάρχει κάτι πιο δίκαιο !(απόσπασμα απο το άρθρο του ανωτέρω link)
...
Η ειδική επιτροπή που είχε συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών με αντικείμενο τις αλλαγές στον τρόπο φορολόγησης των Ι.Χ δούλεψε εντατικά για περίπου τρεις μήνες. Αξιολόγησε τα συστήματα φορολόγησης των αυτοκινήτων που εφαρμόζονται στα κράτη μέλη της Ε.Ε αλλά και στην Αμερική και έχει καταλήξει -όπως λένε στελέχη της Καραγιώργη Σερβίας- σε δέσμη προτάσεων που θα οδηγήσουν σε μεγάλες ανατροπές.
Το ολλανδικό μοντέλο
Αυτό που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον των μελών της επιτροπής ήταν το λεγόμενο ολλανδικό μοντέλο. Προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με GPS το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο, τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο είναι 0,3 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 300 ευρώ.
...
Προσπερνώ το γεγονός της ύπαρξης "ρουφιάνου" GPS το οποίο πιστευω οτι έχει σοβαρό "θέμα" με τα "προσωπικά δεδομένα" και εστιάζω στην ουσία της ένοιας "τέλη κυκλοφορίας"
Η χρήση πρέπει να χρεώνεται και όχι "ετήσια η παροχή δικαιώματος χρήσης"
Προσωπικά δεν θα είχα θέμα με την χρήση GPS και για τέτοιο λόγο, ακόμα και όταν μου το χρεώσουν (που δεν γίνεται κι αλλιώς).
Αν γίνει κάτι τέτοιο (δύσκολο), θέλω να πιστευω οτι και τα ασφαλιστήρια θα έχουν περιθώριο για μικρότερο κόστος λόγω του οτι τέτοιο σύστημα θα βοηθάει και στις προσπάθειες εντοπισμού κλεμένων αυτοκινήτων.
Ένα πράγμα δε μπορώ να καταλάβω, σ'αυτά τα υπουργεία τους και τις συσκέψεις που τα "μεγαλύτερα μυαλά" κάθονται και αναλύουν και μελετούν συστήματα τελών κυκλοφορίας άλλων χωρών λες και δεν μπορούμε απο μόνοι μας να σκεφτούμαι άλλους τρόπους δικαιωτερους και πρέπει να αντιγράψουμε κάτι που εχούν κάνει αλλοι.
Γιατι δεν μπορούν να κάνουν το αυτονόητο, κατάργηση των τελών και ένταξη τους στο καύσιμο.Θες αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού πλήρωνε(καταναλωση) ηρθε η κρίση και δεν εχεις λεφτα το κινεις ελαχιστα αρα χρισημοποιεις ελαχιστα τους δρόμους μολυνεις λιγοτερο αρα πληρωνεις αυτο που χρισημοποιεις αυτο που σου αναλογει, εχεις μικρο και οινομικο και το κινεις ολη μερα πληρωνεις παλι αυτο που σου αναλογει συμφωνα με την χρηση και την επιβαρυνση που προκαλεις στο περιββαλλον.Καταργηση του φορου πολυτελους διαβίωσεις, δε το καταλαβαινω αυτος που τα τρωει στα μπουζουκια στα ταξιδια και σε καθε αλλου ειδους "καλοπεραση" γιατι να μην φορολογειτε; ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
120ie87 (01-02-14), aristent (01-02-14), Bazil Van Sinner (01-02-14), Leonidas_E39 (01-02-14), micz (01-02-14), Samaro (01-02-14)
συμφωνω με 1000!!!
....αν και το καυσιμο, σε σχεση με τον βασικο μισθο, ειναι ηδη ακριβο!!!!
....αρα τους μενει να κανουν "χαρακιρι" και να αφαιρεσουν φορους απο το "αμοιρο καυσιμο", που εν τη γεννεση του,το κοστος του ειναι λιγοτερο απο 50% της τιμης που φτανει στον καταναλωτη.....να "ξαναπροσθεσουν" φορο που θα λεγεται "τελη κυκολοφοριας" και ειμαστε μια χαρα!!!
σιγα μην το κανουν.......
Είναι κι αυτή μια προσέγγιση, αλλά όχι και η πιο δίκαιη.
Σκέψου οτι καύσιμα δεν καταναλώνουν μόνο τα Ι.Χ. ...
Θα αυξηθούν πολλά κόστη αν γίνει κάτι τέτοιο και θα θιγούν και πολλοί που δεν "αυτοκινούνται".
Επίσης εξήγησέ μου (αν θέλεις) γιατί στα τέλη κυκλοφορίας θα'πρεπε ο χρήστης ενός "ακριβού" αυτοκινήτου να χρεώνεται την "χρήση" του δρόμου (ανά μονάδα μέτρησης) πιο ακριβά απο εκείνον που χρησιμοποιεί ένα π.χ. χρέπι εικοσαετίας και μικρού κυβισμού ;
Ποιό είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει "πρόβλημα" στην κυκλοφορίκα και τελικά να επιφέρει μεγαλύτερες επιβαρύνσεις στο δημόσιο;
O χρήστης του "ακριβού" ενεργοβόρου αυτοκινήτου, έτσι κι αλλιώς πληρώνει παραπάνω στο κράτος απο τους παραπάνω φόρους που πληρώνει και στα καυσιμα (λόγω της αυξημένης κατανάλωσης/χλμ).
aristent (01-02-14)
επειδη τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται,δες πως το εγραψα πιο πανω!!!
νομιζω οτι δεν υπαρχει απολυτη δικαιοσυνη,αλλα κατα προσεγγιση να ειναι πιο δικαιη, στο μεγαλυτερο μερος του λαου.![]()