κι εγώ κάνω ταξίδια με 7-8 λίτρα αλλά με σχεδόν κλειστή πεταλούδα. δε μπορώ να υποστηρίξω ότι αυτή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου.
στα μικρότερα μοτέρ, δίλιτρα πχ, η πεταλούδα ανοίγει αναγκαστικά αφού χρειάζεται στροφές για να κινηθεί το μεγάλο βάρος.
τα άλογα με δεδομένη τεχνολογία τρέφονται από το καύσιμο. όσο περισσότερο αέρα βάζεις στο χώρο καύσης, τόσο περισσότερο καύσιμο χρειάζεται να ψεκάζεις.
στη συγκεκριμένη περίπτωση με 1,8bar θα πίνει τη βενζινούλα του. σε καμία περίπτωση δε μπορεί να λειτουργεί τούρμπο κινητήρας φτωχός.
κάπου εδώ υπάρχει και το μεγάλο ανέκδοτο των χαρτογραφήσεων που διαφημίζουν αυξημένη απόδοση σε συνδυασμό με μικρότερη κατανάλωση. όποιος αφιερώσει λίγο χρόνο να δεί τα αρχεία των χαρτών στον εγκέφαλο, θα δεί ότι δε γίνεται να μην αυξήσεις τον ψεκασμό καυσίμου όταν ψάχνεις απόδοση.
γι αυτό τελευταία υπάρχουν εταιρίες στην αγγλία που σου δίνουν δύο προγράμματα, ένα για οικονομία κι ένα για απόδοση.