-
η επίσημη απάνταση ήταν να μην ανησυχω για τίποτα και ότι τα ίδια προβλήματα έχουν ξανατύχη σε κανα δύο ακόμη αντε τρία αυτοκίνητα. ότι το γρανάζι του μεταβλητου χρονισμου είναι ασχετο με τη λύπανση του κινητηρα και ότι δεν προήλθε απο την έλλειψη λαδιού. εγώ πιστεύω ότι τα πρώτα 10000χλμ τα έκανε σίγουρα με μείον μισο λίτρο λάδι και έκανε αλλα 5000χλμ με το δείκτη στο minimum έως στεγνό θα έλεγα. όσον αφορά το ψυκτικό υγρό μου λένε εντάξει ελλατωματικό δοχείο, ελλατωματικό σωληνάκι.
Ξέχασα να αναφέρω ότι και το ηχοσύστημα εβγαλε βλάβη την οποία δεν μπορούσαν να εξηγήσουν με τίποτα. Εμπαινες στο αμάξι και αναβες τον κινητηρα, αν είχα απο πριν τον πρώτο σταθμό και μετα πάταγα το 2 δεν άλλαζε. ηθελε τουλαχιστον 4 πατήματα για να αλλαξει. και μετά όλα οκ. αλλάχτηκε η κονσόλα του ηχοσυστήματος στην εγγύηση.
ΑΛΛΑ Η BMW ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ευχομαι.....
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP