m3e36 (22-01-14)
φιλε rallyart και εγώ με evolve μιλαω τελευταία, για προγραμμα alpha-n ομως.. Είναι μια σιγουρη και αξιοπιστη εταιρία αποδεδειγμένα, αλλα μιλάω και εξεταζω και αλλους προγραμματιστες οπως για παραδειγμα εναν προγραμματιστη στην αγγλια ο οποιος φτιαχνει προγραμμα εφαμμιλλο με αυτό της evolve. δεν αποκλειω κανέναν.
saulm3 (27-01-14)
not true...
το κλαπέτο δεν το βάζουν σε λειτουργία. και του νίκου ήταν μόνιμα ανοιχτό. αυτό που έγινε ήταν ότι το αμάξι το ρυθμίσανε τέλεια, ακόμα και τον μεταβλητό. επίσης του ενεργοποιήσανε τα shift lights στο χειροκίνητο σαζμάν.
η διαφορά του συγκεκριμένου προγραμματιστή, είναι ότι είναι πραγματικός προγραμματιστής και όχι μαστοράκι. αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο στον s54, αλλά σε οποιοδήποτε μοτέρ ασχοληθεί, θα μπορέσει να φτιάξει κορυφή πρόγραμμα.
εδώ θα πάς, θα στο στεγνώσουν, job done...το Μ3 πετάει και ο τάδε προγραμματιστής γ@μ@ει.
φίλε ράλυ αρτ, λυπάμαι πάρα πολύ για την κλοπή. ελπίζω να έρθουν όλα όπως τα θες φίλε.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Τα ειπες ολα. Συμφωνω απολυτα
Υ.Γ. εκτος απο το στεγνωμα τραβανε και πεντε εξι μοιρες το αβανς (που στο Dyno ειναι Οκ αλλα στο δρομο που εχει αλλα φορτια παιρνεις τα @@ μου καθως η εργοστασιακη ECU δεν μπορει να διορθωσει οσο χρειαζεται) και πεταει το εργαλειο μεχρι να λιωσει το πιστονι.
Και φυσικα driveability σε partial throttle conditions οπως και οικονομια καυσιμου σε αυτες συνθηκες ουτε κουβεντα.
Το δενουμε στο δυναμομετρο, κοβουμε καυσιμο και δινουμε αβανς, κανουμε τρια τεσσερα πατηματακια με τερμα γκαζι ΜΟΝΟ και μετα εκτυπωση στο χαρουμενο πελατακι μας που μας αφηνει ενα μηνιατικο για την μ@λ@κια που καναμε στο αυτοκινητο του. Χωρις αποδειξη βεβαιως βεβαιως.
Bazil Van Sinner (27-01-14), BILL007 (27-01-14), EVERGET (27-01-14), Leonidas_E39 (27-01-14), pilot (28-01-14), saulm3 (27-01-14), soc12r (27-01-14), stefm5 (27-01-14), Thomelef (27-01-14), VanVIC (27-01-14), Vasilis M3 (27-01-14), ΔημήτρηςΜ3 (27-01-14)
η εργοστασιακή ecu δουλεύει με χάρτες όπως και οι αφτερμαρκετ. και μπορεί να διορθώνει όσο θέλεις αρκεί να βρεθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι χάρτες. απλά επειδή θέλει γνώσεις, δεν το κάνουν.
επίσης υπάρχουν χάρτες και για partial throttle, αλλά κάποιος πρέπει να ασχοληθεί.
και το συμπέρασμα είναι, τί κάνουμε; πού πάμε για προγραμματισμό;
Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.
Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.
BILL007 (27-01-14), Leonidas_E39 (27-01-14), stefm5 (27-01-14)
Οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα η καταστασεις ειναι εντελως συμπτωματικη![]()
stefm5 (27-01-14)