Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 31

Θέμα: Ποιο Πρόγραμμα;

  1. #21
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3e36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατρε δεν γνωριζω αν εβαζες κοντρες με το m3 αλλα σε περιπτωση που εβαζες μηπως ξερεις να μου πεις ποσες καροτσες πηρες αφου εβαλες το συγκεκριμενο προγραμμα?
    Λίγο δύσκολο να απαντήσω σ' αυτό γιατί θα έπρεπε να έχω κάνει πάτημα με το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά, και το άλλο αυτοκίνητο να ήταν στην ίδια κατάσταση πριν και μετά.

  2. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    m3e36 (22-01-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φιλε rallyart και εγώ με evolve μιλαω τελευταία, για προγραμμα alpha-n ομως.. Είναι μια σιγουρη και αξιοπιστη εταιρία αποδεδειγμένα, αλλα μιλάω και εξεταζω και αλλους προγραμματιστες οπως για παραδειγμα εναν προγραμματιστη στην αγγλια ο οποιος φτιαχνει προγραμμα εφαμμιλλο με αυτό της evolve. δεν αποκλειω κανέναν.


  4. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    pilot (22-01-14), RallyArt (25-01-14)

  5. #23
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saulm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μικρη παρενθεση {πολυ κοντα ηταν κ του δημητρη απο την ναουσα στα μαμα νουμερα}
    το εργαλειο πετούσε Τασο !!
    απο οτι γνωρίζω το αμαξι τωρα βρίσκεται Αθηνσ !!

  6. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    saulm3 (27-01-14)

  7. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι άνθρωποι στην evolve είναι κορυφή στον S54! Ο ΝικΜ3 φορούσε στο δικό του γνήσια εισαγωγή CSL και κανένας στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να κάνει το κλαπέτο να δουλεύει, του είπαν οτι δεν γίνεται..έφερε τον προγραμματιστή της evolve για κάτι ''δουλίτσες'' και του έφτιαξε και το κλαπέτο μέσα σε λίγα λεπτά!
    not true...

    το κλαπέτο δεν το βάζουν σε λειτουργία. και του νίκου ήταν μόνιμα ανοιχτό. αυτό που έγινε ήταν ότι το αμάξι το ρυθμίσανε τέλεια, ακόμα και τον μεταβλητό. επίσης του ενεργοποιήσανε τα shift lights στο χειροκίνητο σαζμάν.

    η διαφορά του συγκεκριμένου προγραμματιστή, είναι ότι είναι πραγματικός προγραμματιστής και όχι μαστοράκι. αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο στον s54, αλλά σε οποιοδήποτε μοτέρ ασχοληθεί, θα μπορέσει να φτιάξει κορυφή πρόγραμμα.

    εδώ θα πάς, θα στο στεγνώσουν, job done...το Μ3 πετάει και ο τάδε προγραμματιστής γ@μ@ει.

    φίλε ράλυ αρτ, λυπάμαι πάρα πολύ για την κλοπή. ελπίζω να έρθουν όλα όπως τα θες φίλε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (28-01-14), RallyArt (27-01-14), soc12r (27-01-14), turbodog (27-01-14)

  9. #25
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    η διαφορά του συγκεκριμένου προγραμματιστή, είναι ότι είναι πραγματικός προγραμματιστής και όχι μαστοράκι. αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο στον s54, αλλά σε οποιοδήποτε μοτέρ ασχοληθεί, θα μπορέσει να φτιάξει κορυφή πρόγραμμα.

    εδώ θα πάς, θα στο στεγνώσουν, job done...το Μ3 πετάει και ο τάδε προγραμματιστής γ@μ@ει.
    Τα ειπες ολα. Συμφωνω απολυτα


    Υ.Γ. εκτος απο το στεγνωμα τραβανε και πεντε εξι μοιρες το αβανς (που στο Dyno ειναι Οκ αλλα στο δρομο που εχει αλλα φορτια παιρνεις τα @@ μου καθως η εργοστασιακη ECU δεν μπορει να διορθωσει οσο χρειαζεται) και πεταει το εργαλειο μεχρι να λιωσει το πιστονι.
    Και φυσικα driveability σε partial throttle conditions οπως και οικονομια καυσιμου σε αυτες συνθηκες ουτε κουβεντα.

    Το δενουμε στο δυναμομετρο, κοβουμε καυσιμο και δινουμε αβανς, κανουμε τρια τεσσερα πατηματακια με τερμα γκαζι ΜΟΝΟ και μετα εκτυπωση στο χαρουμενο πελατακι μας που μας αφηνει ενα μηνιατικο για την μ@λ@κια που καναμε στο αυτοκινητο του. Χωρις αποδειξη βεβαιως βεβαιως.

  10. The Following 12 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (27-01-14), BILL007 (27-01-14), EVERGET (27-01-14), Leonidas_E39 (27-01-14), pilot (28-01-14), saulm3 (27-01-14), soc12r (27-01-14), stefm5 (27-01-14), Thomelef (27-01-14), VanVIC (27-01-14), Vasilis M3 (27-01-14), ΔημήτρηςΜ3 (27-01-14)

  11. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ειπες ολα. Συμφωνω απολυτα


    Υ.Γ. εκτος απο το στεγνωμα τραβανε και πεντε εξι μοιρες το αβανς (που στο Dyno ειναι Οκ αλλα στο δρομο που εχει αλλα φορτια παιρνεις τα @@ μου καθως η εργοστασιακη ECU δεν μπορει να διορθωσει οσο χρειαζεται) και πεταει το εργαλειο μεχρι να λιωσει το πιστονι.
    Και φυσικα driveability σε partial throttle conditions οπως και οικονομια καυσιμου σε αυτες συνθηκες ουτε κουβεντα.

    Το δενουμε στο δυναμομετρο, κοβουμε καυσιμο και δινουμε αβανς, κανουμε τρια τεσσερα πατηματακια με τερμα γκαζι ΜΟΝΟ και μετα εκτυπωση στο χαρουμενο πελατακι μας που μας αφηνει ενα μηνιατικο για την μ@λ@κια που καναμε στο αυτοκινητο του. Χωρις αποδειξη βεβαιως βεβαιως.
    η εργοστασιακή ecu δουλεύει με χάρτες όπως και οι αφτερμαρκετ. και μπορεί να διορθώνει όσο θέλεις αρκεί να βρεθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι χάρτες. απλά επειδή θέλει γνώσεις, δεν το κάνουν.
    επίσης υπάρχουν χάρτες και για partial throttle, αλλά κάποιος πρέπει να ασχοληθεί.

    και το συμπέρασμα είναι, τί κάνουμε; πού πάμε για προγραμματισμό;

  12. #27
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η εργοστασιακή ecu δουλεύει με χάρτες όπως και οι αφτερμαρκετ. και μπορεί να διορθώνει όσο θέλεις αρκεί να βρεθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι χάρτες. απλά επειδή θέλει γνώσεις, δεν το κάνουν.
    επίσης υπάρχουν χάρτες και για partial throttle, αλλά κάποιος πρέπει να ασχοληθεί.

    και το συμπέρασμα είναι, τί κάνουμε; πού πάμε για προγραμματισμό;
    Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

    Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
    Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (27-01-14), Leonidas_E39 (27-01-14), stefm5 (27-01-14)

  14. #28
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

    Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
    Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

    ονόματα φωτογραφία!

  15. #29
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα η καταστασεις ειναι εντελως συμπτωματικη

  16. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    stefm5 (27-01-14)

  17. #30

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

    Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
    Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.
    Με το mazda που ρυθμιζες Μητσο ;

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP