Αυτο ξεχνα το φιλε.Δες το βιντεο παρακατω:
Oτι μετρησεις και να δουν δεν μπορουν να σου πουν τιποτα.Αντιθετα,μπορεις να τα χωσεις εσυ.Γιατι δεν σου ξεπερναει τον κοφτη,ειναι εκει.Οποτε απο εκει και περα σαν πελατης μπορεις να πεις,ρε φιλε δικο σου το θεμα μου εδωσες χαλασμενο αμαξι-κινητηρα,ή δεν ειναι σωστη η χαρτογραφηση στην ECU.Εξαλλου μην ξεχνιομαστε,αν σου κανουν ''reset'' στην αντιπροσωπεια ξαφνικα το αμαξι πεταει...Ουτε μπουκομενο,ουτε διαφορα eco confort sport...Αλλαζει η χαρτογραφηση και αναλογα τα χλμ που κανεις,το που τα κανεις(πολη ή εθνικη),μεση ταχυτητα κλπ...
Αυτο που με κραταει πισω ακομα και μετα την δυναμομετρηση,ειναι
1)το πως σιγουρευεσαι πως καποια στιγμη,η χαρτογραφηση του chip δεν ενσωματωνεται ωστε το μηχανημα να αποδιδει παλι 116 αλογακια
2)αν δηλαδη φοραει τον παραλληλο και τον εχω πχ για 5.000 χλμ τοτε μεχρι να το παω αντιπροσωπεια για το reset θα μεινει η παλια χαρτογραφηση ωστε να μην χρειαζεται;Δηλαδη να ενσωματωθει η χαρτογραφηση του chip στην ECU οποτε δεν χρειαζεται για τα επομενα 20.000χλμ πχ...
![]()