Έτσι για την ιστορία: ύστερα απο τηλεφώνημα του Χριστόφορου έφτασε το 335 σπίτι μου. Την εμφάνιση δεν θα την σχολιάσω, θα την δείτε σε λίγο. Ύστερα απο παρότρινση του Χριστόφορου και του ιδιοκτήτη το αυτοκίνητο θα πήγαινε μια βολτούλα απο μένα να δούμε πως συμπεριφέρεται στον δρόμο.
Κατεβαίνω στον δρόμο και πλησιάζοντας το αυτοκίνητο ακούγεται ένα κρ κρ κρ κρ κρ κρ σαν να είναι diesel taxi του 1990. Πρώτο ερώτημα: τι λάδια φοράει? Castrol Edge 5W30. ΟΚ, δεν είναι το σωστότερο λάδι (Castrol Edge Sport 0W40) οπότε αφήνω το ενδεχόμενο ωστηρίων στην άκρη. Δεν αποκλείουμε το vanos αν και δεν έχει αναφερθεί ποτέ τέτοια βλάβη μέχρι πρόσφατα (3 γνωρίζω μέχρι τώρα).
Δεύτερη ερώτηση.... μάλλον διαπίστωση: ελατωματικά wastegates. Κάτι που ο φίλος Yodas μπορεί να επαληθεύσει μιας και έχει αλλάξει 2-3 φορές μέχρι τώρα. Έρχεται η ερώτηση: Τι ημερομηνία παραγωγής είναι το αυτοκίνητο? Αρχές 2007... Ως τότε όλα τα 335 είχαν ελατωματικά wastegates και μερικά απο αυτά και τρόμπες υψηλής πίεσης βενζίνης. Ουκ ολίγα έχουν αλλάξει τα παραπάνω... Οπότε πλέον είμαι σίγουρος για το πρόβλημα....
Παίρνω το αυτοκίνητο για βόλτα... χαλαρά στην αρχή. Πλάκωμα της 2ας και ως δια μαγείας το αυτοκίνητο κάνει ένα μπούκωμα και κάθεται εκεί που είναι. Περνάνε χωρίς υπερβολή 2-3 δευτερόλεπτα, έχω φτάσει στις 3500 rpm και το νιώθω που τουρμπίζει. Εκείνη την στιγμή ακούγεται και ένας θόρυβος σαν σφύριγμα, σαν να χάνει απο κάπου. Χαχαχα η σκάστρα έχανε παρόλου που δεν ανέβαζε πάνω απο 0.5 bar (όσο είναι και η εργοστασιακή πίεση χωρίς εγκέφαλο). Κατέβασμα, πρόχειρο σφύξιμο επιτόπου του ελατηρίου προφόρτισης και το αυτοκίνητο πήρε τα πάνω του... αφού τούρμπιζε βέβαια.
Στον δυνατό χάρτη το αυτοκίνητο έμπαινε κατευθείαν σε safe mode και δεν ανέβαζε πίεση καθόλου. Ενα χάλι και μισό ήταν...
Έτσι έφτασε η στιγμή της αλλαγής ολόκληρης της πίσω τουρμπίνας μαζί με το wastegate αφού το ελατωματικό κλαπέτο του wastegate είχε καταστρέψει το μαντέμι.
Το αυτοκίνητο φοράει 19άρες ζάντες με ωραίο offset, φρένα brembo, ανάρτηση KW variant 2, ολόσομη εξάτμηση της supersprint, intercooler, oilcooler, σκάστρα και τον μάπα εγκέφαλο της active autowerke. Επίσης, να σημειώσω οτι ο εγκέφαλος θα αντικατασταθεί με καινούριο αφού όπως αποδήχτηκε προερχόταν απο την ελαττωματική παρτίδα της Active. To αυτοκίνητο στρίβει υπέροχα, μάλλον απίστευτα. Εχει απίστευτο πάτημα και αλλάζει λωρίδα με την σκέψη. Για τα φρένα δεν μπορώ να πώ μιας και δεν δοκιμάστηκαν στα άκρα.
Ο ιδιοκτήτης: ένα παλικάρι αγαθό και καλό μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Αυτή την καλοσύνη θέλησε να εκμεταλευτεί ένα συνεργείο στην Λευκωσία για να του πάρει ένα ποσό που ξεπερνά άνετα τις 15.000 euro κάποιος "μάστορας" και να του παραδώσει ένα αυτοκίνητο που δεν μπορούσε να πάει βήμα, τουλάχιστον στο θέμα ιπποδύναμης.
Ακολουθούν φωτογραφίες σύντομα...