Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Ζημια απο το κτεο.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολύ σωστός ο Στέφανος!

    Το έμβολο κατασκευαστικά έχει μικρότερη διάμετρο από αυτή του κυλίνδρου έτσι ώστε όταν δουλεύει ο κινητήρας και η θερμοκρασία αυξάνεται τα μέταλλα διαστέλλονται με αποτέλεσμα τότε το έμβολο να εφαρμόζει ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου...

    Όταν τα μέταλλα είναι κρύα τότε υπάρχει ένα πολύ μικρό κενό μεταξύ εμβόλου και κυλίνδρου κι έτσι η κίνηση του εμβόλου δεν εφάπτεται ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να χτυπάει σ' αυτά κάπως "άτσαλα"... Φανταστείτε όμως ότι αυτά τα μικροχτυπήματα σε συνδυασμό με τις πιέσεις που δέχονται τα μέταλλα του κινητήρα εκείνη τη στιγμή από τις υψηλές στροφές λειτουργίας μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές φθορές και ζημιές...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    Βασιλης (22-01-14), Στέφανος (22-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια μην το συνεχιζεται με την μηχανολογια....
    Οτι εγινε-εγινε,για καποιους φταει το οτι ηταν κρυο το μοτερ για καποιους οτι η βλαβη προυπηρχε,τωρα ζεστα-κρυα μεταλα,εμβολα-κυλινδροι .....μεταδιδεται λαθος γνωσεις.

  4. #3
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια μην το συνεχιζεται με την μηχανολογια....
    Οτι εγινε-εγινε,για καποιους φταει το οτι ηταν κρυο το μοτερ για καποιους οτι η βλαβη προυπηρχε,τωρα ζεστα-κρυα μεταλα,εμβολα-κυλινδροι .....μεταδιδεται λαθος γνωσεις.
    Που διαφωνείς...?
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το έμβολο δεν εφάπτεται ποτέ στον κύλινδρο! Μόνο τα ελατήρια, γι'αυτό τον λόγο και το υλικό τους είναι ποιο ''μαλακό'' απο του κυλίνδρου ώστε να ''φαγώνονται αυτά και όχι ο κύλινδρος. Και η συμπίεση εξασφαλίζεται απο τα ελατήρια συμπιέσεως..Ανάμεσα στον κύλινδρο και το έμβολο υπάρχει ένα λεπτό φιλμ λαδιού..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following 13 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (23-01-14), Bazil Van Sinner (22-01-14), BILL007 (22-01-14), Bitz (22-01-14), Civileng (22-01-14), HLIAS - E36 (22-01-14), Konstantinos E60 (22-01-14), Leonidas_E39 (22-01-14), nikos valvetronic (27-01-14), nikos1400 (23-01-14), Ptboul (22-01-14), skaros (22-01-14), Skyline_IS (22-01-14)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    το έμβολο δεν εφάπτεται ποτέ στον κύλινδρο! Μόνο τα ελατήρια, γι'αυτό τον λόγο και το υλικό τους είναι ποιο ''μαλακό'' απο του κυλίνδρου ώστε να ''φαγώνονται αυτά και όχι ο κύλινδρος. Και η συμπίεση εξασφαλίζεται απο τα ελατήρια συμπιέσεως..Ανάμεσα στον κύλινδρο και το έμβολο υπάρχει ένα λεπτό φιλμ λαδιού..
    Σωστός! Δικό μου λάθος που δεν έγινα τοοοοσο αναλυτικός στην περιγραφή μου...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  8. #6
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια μια οι απαντησεις.
    α) Καθε σετ φλάντζες καπακιού,στην συσκευασία γράφουν τα κιλα και τις μοίρες σύσφιξης.Απαραιτητο να έχουμε καλο ροποκλειδο -δυναμοκλειδο,και πάντα ρυθμισμένο.Επισης ενα καλο μοιρομετρο ακριβειας μας βοηθα αρκετα.
    β) Σε πριηγουμενο ποστ,εχω κανει ανάλυση για το τι συμβενει σε κρυο κινητήρα,οταν μαρσαρουμε κοντα στον κοφτη η και μεσα σε αυτον. Επισης εγραψα τι καταπονήσεις δέχονται τα αλουμινενια πιστονια.
    [[[[[[Καποιος φιλος ειπε οτι ο m50b20 δεν εχει αλουμινενια πιστονια..]]]]]]]]]]


    γ)Το θεμα λαδια ειναι μεγαλο κεφαλαιο. Εγω βαζω 0w60 γιατι ειναι αρκετα καλυτερο για τον κινητηρα εφοσον υπερκαλυπτειτις προδιαγραφες.Το ιξωδες παιδια εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια.
    Αλο λαδι θα βαλουμε στην Αφρικη και αλο στην Ρωσια.
    Για τις θερμοκρασιες της χωρας μας το 15w50 ειναι οτι καλύτερο.Οτι κατω απο 50αρι για μενα ειναι καταστροφικό,ειδικα το καλοκαίρι που βαράμε 40βαθμους για πλακα.Εκει το 5w30 η το 10w40 γινεται νερακι.Το 10w40 μια χαρα ειναι για τον χειμωνα.

    Τι ειναι το ιξωδες.

    Το ιξώδες μέγεθος που δινει την εσωτερική τριβή ενός ρευστού, μας δείχνει δηλαδή την αντίσταση που εχει το ρευστό στην ροή του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ιξώδες τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση του ρευστού , ενώ στο μικρό ιξώδες έχουμε μικρή αντίσταση . Με πολύ απλά λόγια το ιξώδες μας δείχνει το πόσο ρευστό η το πόσο παχύρρευστο είναι το λιπαντικό η το υγρό.
    Όταν λέμε ότι έχουμε ένα λάδι 10W30, τότε το 10W είναι τo εύρος χρήσης του λαδιού ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και το 30 για την πυκνότητα του στους 100 βαθμούς.
    Επειδή ο κινητήρας πρέπει να ανάψει κρύος... το λάδι πρέπει να έχει τέτοιο ιξώδες που να του επιτρέπεται η περιστροφή η άντληση και λίπανση στις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος το πρώτο νούμερο λοιπόν δείχνει ακριβώς αυτό! Για την Ελλάδα το 10W είναι αρκετά κάλο για γενική χρήση. Σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες λειτουργίας το λάδι πρέπει να έχει επαρκή λιπαντική ιδιότητα χωρίς να σπαει το ιξώδες.Το 40 η το 50 μας δίνει την πυκνότητα η το ευρος αν θελεται του ιξώδους στους 100 βαθμούς . Ας δουμε πως δουλευει το 10w30η 40.θα ρέει σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως ρέει το μονότυπο 10άρι, ενώ στις υψηλές θερμοκρασίες θα ρέει όπως τομονοτυπο 40 η 50.
    Συμφωνα με τις γνωσεις μου θεωρώ καταστροφικό για την χωρα μας λαδ με μικροτερο κινηματικό δευτερο, ιξωδες κατω απο 40.Απορώ πως το προτείνουν μηχανικοί και αντιπροσωπείες.Οταν γνωρίζουν οτι το 30 το καλοκαίρι θα τρεχει σαν νερο ανάμεσα απο τα κινούμενα μερη
    Για αυτο βαζω 0w60 για να εχω μεγάλο ευρος λειτουργειας και σιγουργια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Βασιλης : 22-01-14 στις 16:05

  9. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Στέφανος (22-01-14)

  10. #7
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια μια οι απαντησεις.
    α) Καθε σετ φλάντζες καπακιού,στην συσκευασία γράφουν τα κιλα και τις μοίρες σύσφιξης.Απαραιτητο να έχουμε καλο ροποκλειδο -δυναμοκλειδο,και πάντα ρυθμισμένο.Επισης ενα καλο μοιρομετρο ακριβειας μας βοηθα αρκετα.
    β) Σε πριηγουμενο ποστ,εχω κανει ανάλυση για το τι συμβενει σε κρυο κινητήρα,οταν μαρσαρουμε κοντα στον κοφτη η και μεσα σε αυτον. Επισης εγραψα τι καταπονήσεις δέχονται τα αλουμινενια πιστονια.
    [[[[[[Καποιος φιλος ειπε οτι ο m50b20 δεν εχει αλουμινενια πιστονια..]]]]]]]]]]


    γ)Το θεμα λαδια ειναι μεγαλο κεφαλαιο. Εγω βαζω 0w60 γιατι ειναι αρκετα καλυτερο για τον κινητηρα εφοσον υπερκαλυπτειτις προδιαγραφες.Το ιξωδες παιδια εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια.
    Αλο λαδι θα βαλουμε στην Αφρικη και αλο στην Ρωσια.
    Για τις θερμοκρασιες της χωρας μας το 15w50 ειναι οτι καλύτερο.Οτι κατω απο 50αρι για μενα ειναι καταστροφικό,ειδικα το καλοκαίρι που βαράμε 40βαθμους για πλακα.Εκει το 5w30 η το 10w40 γινεται νερακι.Το 10w40 μια χαρα ειναι για τον χειμωνα.

    Τι ειναι το ιξωδες.

    Το ιξώδες μέγεθος που δινει την εσωτερική τριβή ενός ρευστού, μας δείχνει δηλαδή την αντίσταση που εχει το ρευστό στην ροή του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ιξώδες τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση του ρευστού , ενώ στο μικρό ιξώδες έχουμε μικρή αντίσταση . Με πολύ απλά λόγια το ιξώδες μας δείχνει το πόσο ρευστό η το πόσο παχύρρευστο είναι το λιπαντικό η το υγρό.
    Όταν λέμε ότι έχουμε ένα λάδι 10W30, τότε το 10W είναι τo εύρος χρήσης του λαδιού ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και το 30 για την πυκνότητα του στους 100 βαθμούς.
    Επειδή ο κινητήρας πρέπει να ανάψει κρύος... το λάδι πρέπει να έχει τέτοιο ιξώδες που να του επιτρέπεται η περιστροφή η άντληση και λίπανση στις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος το πρώτο νούμερο λοιπόν δείχνει ακριβώς αυτό! Για την Ελλάδα το 10W είναι αρκετά κάλο για γενική χρήση. Σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες λειτουργίας το λάδι πρέπει να έχει επαρκή λιπαντική ιδιότητα χωρίς να σπαει το ιξώδες.Το 40 η το 50 μας δίνει την πυκνότητα η το ευρος αν θελεται του ιξώδους στους 100 βαθμούς . Ας δουμε πως δουλευει το 10w30η 40.θα ρέει σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως ρέει το μονότυπο 10άρι, ενώ στις υψηλές θερμοκρασίες θα ρέει όπως τομονοτυπο 40 η 50.
    Συμφωνα με τις γνωσεις μου θεωρώ καταστροφικό για την χωρα μας λαδ με μικροτερο κινηματικό δευτερο, ιξωδες κατω απο 40.Απορώ πως το προτείνουν μηχανικοί και αντιπροσωπείες.Οταν γνωρίζουν οτι το 30 το καλοκαίρι θα τρεχει σαν νερο ανάμεσα απο τα κινούμενα μερη
    Για αυτο βαζω 0w60 για να εχω μεγάλο ευρος λειτουργειας και σιγουργια.
    Λοιπον περιληπτικα...
    Ιξωδες ειναι μοναδα μετρησης της ταχυτητας ενος ρευτου μεσα σε μια σωληνα.
    Το W σημαινει winter
    Tο 10w το χειμωνα θα γινει δεκαρακι και ο δευτερος βαθμος μας δειχνει τι θα γινει το καλοκαιρι....αυτη ειναι η ικανοτητα που εχουν τα πολυτυπα λιπαντικα δηλ. να αλλαζουν το ιξωδες μονα τους αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια.
    Τωρα τι λιπαντικο πρεπει να βαζουμε οκαθενας ασ το ψαξει μονος του συλεγοντας στοιχεια απο διαφορες πηγες οπως βιβλιο κατασκευαστη ας πουμε....εναλακτικα οτι του ειπε ο φιλος του που ξερει απο αυτα.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (22-01-14), freddys (22-01-14)

  12. #8
    Εγγραφή
    24-10-12
    Μηνύματα
    396
    Thanked
    496
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια μην το συνεχιζεται με την μηχανολογια....
    Οτι εγινε-εγινε,για καποιους φταει το οτι ηταν κρυο το μοτερ για καποιους οτι η βλαβη προυπηρχε,τωρα ζεστα-κρυα μεταλα,εμβολα-κυλινδροι .....μεταδιδεται λαθος γνωσεις.
    Συμφωνω για οτι εγινε εγινε,οσο για τις γνωσεις δεν ξερω και δεν θελω να τις διαβασω γιατι θεωρω οτι κανεις τα μπερδευει οταν δεν εχει ορεξη να μαθει και δεν εχει ενα δασκαλο απο διπλα να του λυνει καθε απορια κλπ...
    Το θεμα κατα την δικια μου αποψη,ειναι οτι η ζημια βγηκε στον ελεγχο του κτεο μετα την ξερογκαζια=ζημια απο τον αυτον που εκανε τον ελεγχο=πληρωνει το ΚΤΕΟ και οχι ο ιδιοκτητης.Γνωμη μου...
    Εκτος αν εχουμε τοσες γνωσεις ωστε να ειμαστε 1000% σιγουροι οτι δεν φταιει ο ελεγχος,εκανε σωστα τον προκαθορισμενο ελεγχο,με αποτελεσμα να βγει το προβλημα,οποτε το αποτελεσμα ηταν ασχετο απο την ξερογκαζια...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP