Σε πολλες περιπτωσης διαγνωσης προβληματος σε αυτοματο σασμαν, η διαγνωση λεει:
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!
ε,λοιπον οχι φιλοι μου!!!!....,αν σας ελεγαν το ιδιο για τον κινητηρα σας, εσεις θα το δεχοσασταν ετσι απλα???
...το αμεσως ακριβοτερο μηχανικο εξαρτημα του οχηματος μας, μετα τον κινητηρα,ειναι το σασμαν!!!!
....,εκει δηλαδη δεν πρεπει να δειτε τα επιμερους εξαρτηματα, αν κατι δεν παει καλα???
...στον κινητηρα γιατι θα το ψαχνατε,ενω στο σασμαν δεχεστε οτι πρεπει να αντικατασταθει???
...ετσι το λεει η ΒΜW ε?
συνηθως αυτο που παθαινει "ζημια" δεν ειναι το κελυφος του σασμαν,ουτε και τα μηχανικα του μερη,αλλα η κεντρικη μοναδα ελεγχου μαζι με καποια αλλα περιφεριακα (λαστιχακια κλπ.) που εαν αναζητηθουν, ΟΛΑ μπορουν να αντικατασταθουν,φυσικα για αυτη την εργασια απευθυνομαστε σε συνεργειο που εχει την αναλογη τεχνογνωσια!!!
μιλαμε για πολυ μικροτερο κοστος επισκευης,σε σχεση παντα με την αντικατασταση η ολικο rebuilding!!!
και φυσικα δεν εχει "ρισκο επισκευης",αφου το σασμαν εχει φτιαχτει για πολλλλααααα χιλιομετρα!!!!
Τα δε "longlife" λιπαντικα ειναι συνηθως η αιτια του κακου!!!
,και ομως η BMW δεν δινει αντικατασταση, εστω και καθε 50,000χιλ.!!!!
αλλα αντιθετα δινει με μεγαλη ευκολια:replace transmission .......