Σελίδα 12 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 185

Θέμα: transmission fault bmw e60

  1. #111
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eκανα την μετρηση της μπαταριας σημερα,στον τεχνικο που ειχα προαναφερει(Μελος Δημ.)και τα αποτελεσματα σε "ηρεμια",δηλαδη ανοιχτο διακοπτη και σβηστο το μοτερ ηταν:

    11,8volt στο μοτερ

    12.2volt στο σασμαν

    εννοητε οτι αφορα την ταση στον αντιστοιχο εγκεφαλο και οχι στους πολους της μπαταριας.

    Συμφωνα με τον τεχνικο:

    η ταση αυτη θα επρεπε να ειναι αναμεσα απο 12,5-12,9volt ....."λειπουν" δηλαδη καποια μιλιβολτ!!!

    αιτια που λειπουν ειναι η "κουρασμενη" μπαταρια και οι μερες ακινησιας μαζι με τον τροπο χρησης του οχηματος μου.

    δηλαδη,ανα δυο μερες που παιρνει μπροστα,ή απο σαββατοκυριακο σε σαββατοκυριακο,που μενει σταθμευμενο στο γκαραζ το οχημα και μετα η μετακινηση του ειναι σε μια διαδρομη πολης (παμε για καφε πχ.μαξ 15 χιλ.πηγαινε-ελα)δεν ειναι "ικανη" για μια πληρη φορτιση!!!
    .... η κανονικη φορτιση θελει χιλιομετρα(εστω και συντομα ταξιδακια),αλλα και καποιες ωρες λειτουργιας.
    σας τα γραφω οπως τα ακουσα....

    συμπερασμα:αν δεν αλλαξω μπαταρια,δεν θα προχωρησει ο συγκεκριμενος τεχνικος σε παραπανω διαγνωση!!!

    υποψια:οταν αφησαμε την 85αρα Βαρτα στην Καρδιτσα,στη δοκιμη του τεχνικου στη διαδρομη και μεχρι τελικης ταχυτητας 180χιλ.δεν εβγαλε κανενα προβλημα,βεβαια ηταν μικρη η χρονικη διαρκεια της τελικης.....ουτε 1-1,5λεπτο,αλλα ετσι εγινε.....αλλαξαμε μπαταρια και ξαναρχισαμε απο την αρχη!!!!


    ....η μετρηση της τασης στα επιμερους εξαρτηματα ειναι πανευκολη!!!...πολυ απλα μεσω της OBD και το λαπτοπ ανα χειρας ,ειδε οτι ηθελε,αφου υπαρχει προβλεψη να δινει ολες της πληροφοριες το ιδιο το αμαξι!!!....δεν χρειαστηκε καποιο ειδικο οργανο μετρησης που φανταστηκα εγω χωρις να ξερω.

    .....με τον ιδιο τροπο τσεκαρε και το δυναμο,...... ειμαστε ΟΚ εκει.

    αρα,πριν απ'ολα,η μπαταρια.....αλλα αυτη τη φορα θα πρεπει να μπει η σωστη.

    Ο τεχνικος,δεν θελησε να εξασφαλισει 100% οτι δεν εχει προβλημα το σασμαν,αφου τα συμπερασματα θα πρεπει να βγαινουν με τη σειρα....αν και ειναι πολυ μεγαλη η πιθανοτητα να ληξει το προβλημα με την αλλαγη της μπαταριας,κανενας δεν μπορει να εγγυηθει οτι θα ληξει στα σιγουρα.

    Ιδωμεν......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψηφίζω μπαταρία.
    ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!!

  2. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    Ptboul (19-01-14)

  3. #112
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο το πολυ "ψαξιμο" στο νετ,για παρηγορια....... διαπιστωνω οτι "τιποτε δεν ειναι πολυ ασπρο,ομως ουτε και πολυ μαυρο"......υπαρχουν πολλες εκδοχες/αποψεις που "αφηνουν" παραθυρακια αμφισβητησης της "καταστροφικης" διαγνωσης ολοκληρωτικης αντικαταστασης του σασμαν!!!

    ενα κομμενο λαστιχακι,μια ψιλοδιαρροη κανουν "δυσκολη" τη διαγνωση μεσω ηλεκτρονικων,αφου μιλαμε για μηχανικη, κατα καποιο τροπο, βλαβη.....

    δειτε εδω:https://www.autohausnc.com/zf-transmission/

    στο παραδειγμα κατω για την 7αρα.

  4. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-14)

  5. #113
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επι της ευκαιριας,να αναφερω και να ευχαριστησω(ασχετα αν δε διαβαζει το φορουμ και γενικα ολο το ιντερνετ)τον μηχανικο Δημητρη Μελο, για την ΔΩΡΕΑΝ διαγνωση!!!


  6. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-14), dafidack (18-01-14)

  7. #114
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στη συνεχεια "αναζητησης παρηγοριας" βρηκα ακομη εναν "συναδελφο" που του ειπαν ακριβως οτι ειπαν και σε μενα:
    I just want to describe fault that I had in my car for quite long time now before I finally fixed it for good.

    Basically it started around a year ago when I got gearbox problem message on iDrive for the first time. Transmission would then go into limp mode there was only one gear available. Error disappeared every time I turned off ignition. At the beginning that happened every 5 weeks once. So I went to a mechanic and he diagnosed that as gearbox oil problem. So I replaced oil filter and put new oil in. That was around 5 months ago. After oil was replaced car was driving fine for around 4 weeks. And then it happened again. So I went to different mechanic who diagnosed it as mechatronics failure. Quoted me ¤2000 for remanufactured one. At this point I wanted to another opinion so I went to BMW dealer for diagnosis. They told me that gearbox have to be replaced - ¤4000!!!!
    At this point I decided to drive with that error because didn't have money to fix it.

    Recently that error was on almost all the time. So I decided to diagnose it myself just to be sure. I found great deal for Launch diagnostic device online. Bought it and got it in few days. As soon as it came in I connected it and read trouble codes. The error I was getting was "5088 - Sensors, transmission switch L1-L4". At this point it was clear that the problem is gear selector mechanism.
    So I ordered new one. Got it in 2 days and fitted it few days ago. Finally car drives well

    Sometimes if you want something to be done well do it yourself.

    Anyway it seems that this problem is very rare because I could not find anything on error 5088 on the web.



    πηγη:https://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=46960

  8. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-14)

  9. #115
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ομως και τα "καταστροφικα" σεναρια ζουν και βασιλευουν κανονικα στο νετ:
    BMW Code 4F83 - Ratio Monitoring Clutch C

    Any transmission can give off many different codes when it starts to have trouble. A common code with BMW transmissions is 4F83 - ratio monitoring clutch c. This is usually a sign of bad things to come. Often times a "check transmission" or "service engine soon" light will also appear on the dash. The root cause of the fault code is a failure inside of the transmission itself. For a short period the vehicle may operate as usual but it is only a matter of time before a catastrophic failure occurs. Park Cities Eagle Transmission has seen this situation many times before. Our experts will fully diagnose the total extent of the problem and coordinate necessary repairs. Give us a call today so you can get back on the road.
    πηγη:https://parkcitiestransmission.com/n...oring-clutch-c


  10. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-14), Ptboul (19-01-14)

  11. #116
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειμαι στα 57.000χιλ.και δεν εχω αλλαξει υγρα στο σασμαν.......ελπιζω τα "life-time λαδια" να μην ειναι η αιτια των προβληματων μου.....αν ειναι ομως????.....θελουν κρεμασμα εκει στην BMW!!!


    και παλι συγχαρητηρια Αντωνη για το θρεντ.

    ΥΣ...λειπουν καποιες φωτο,ισως να μην τις εμφανιζει για καποιο λογο....
    Αρη στο πρωην δικο μου δεν ειχα αλλαξει λαδια και κοντευε τις 200.000 χλμ χωρις προβλημα. Καποια στιγμη κλωτσουσε λιγο παραπανω σε αλλαγη απο 2α σε 3η, με εναν προγραμματισμο ομως (διαρκειας 6 ωρων) εφτιαξε. Ο προγραμματισμος εγινε σε γνωστο συνεργειο της Αθηνας και με πηγε εκει ο Βαγγελης (deepblue). Μαζι αναβαθμησε το idrive (μετα επαιζε mp3 που δεν επαιζε μεχρι τοτε, το bluetooth και κατι στην ηλιοροφη). Ολα αυτα φυσικα δεν τα εκαναν ποτε σε επισημες (metalaxis κλπ). Μηπως το προβλημα σου ειναι μια απλη αναβαθμηση; Ιδιο σασμαν δεν ειχαμε; Εμενα ειχε και διπλασια ροπη να διαχειριστεί. Δεν πας μια βολτα κι εσυ μηπως βρεις τελικα λυση;
    Απο εξυπηρετηση και τιμη απλα απαιχτος!

    Το κλωτσιμα το εκανε επειδη για καποιο λογο κρατουσε την δευτερα μεχρι ψηλα, λιγο πριν τον κοφτη.

    Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη strof : 19-01-14 στις 21:33
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  12. The Following 5 Users Say Thank You to strof For This Useful Post:

    aristent (19-01-14), chrisgiapz3 (19-01-14), dafidack (20-01-14), deepBLUE (19-01-14), Ptboul (20-01-14)

  13. #117
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω μιλησει τηλ/κα με τον συγκεκριμενο που πηγες και εσυ,αλλα οπως και να 'χει,δεν ειναι δυνατο απο το τηλεφωνο,ουτε μεσω ιντερνετ να αποφανθει καποιος 100% ποια ειναι η λυση και ποιο το προβλημα.....οσο αναλυτικα και να το περιγραφω.

    Θα μου πεις ,γιατι δεν παω απο εκει?....ενταξη,κυκλοφορω ακομη,δεν εμεινα στο δρομο.........αλλα κυριως δεν ειναι ο καταλληλος καιρος ,απο οικονομικης "αποψης",να κανω ταξιδακι στην Αθηνα και να πληρωσω οτι πιθανον προκυψει...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    Ptboul (20-01-14), strof (19-01-14)

  15. #118
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    "προγραμματισμο" μου εκαναν και στην επισημη αντιπροσωπεια στην Καρδιτσα,μονο για το σασμαν ομως και διαρκειας 1,5 ωρας...

    .....δεν απεδωσε,απ'οτι εδειξε....εκτος εαν δεν εγινε κατι σωστα,δεν μπορω να ξερω,οτι μου ειπαν αυτα και επρεπε να δεχτω και δεν μπορω να τα αμφισβητησω,εκτος εαν τα αντιπαραθεσω με αποτελεσματα απο αλλον διαγνωστη.

  16. #119
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θυμαμαι μετα τον προγραμματισμο για κανα μηνα περιπου το κιβωτιο δεν δουλευε οπως πριν. Ειχα την αισθηση πως ειχε γινει reset, καπως ετσι το καταλαβα. Εσενα το κανει;
    Επισης θυμαμαι οτι το σταδιο της αναβαθμησης το εμφανιζε στην οθονη του idrive. Καποιες φορες εγραφε "πατηστε φρενο", "βαλτε R χωρις να πατησετε το κουμπακι του λεβιε" και κατι τετοια. Εσυ τα ειδες ολα αυτα;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη strof : 19-01-14 στις 22:33
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  17. The Following User Says Thank You to strof For This Useful Post:

    aristent (19-01-14)

  18. #120
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι,δεν ειδα κατι......

    το μονο που καταλαβα,ηταν μια "διαφορετικη" λειτουργια στις αλλαγες.....πιο συγχρονισμενη να πω???....πιο ομαλη ισως...

    ...αν και κανει κατι "παλαβα" που και που,μουγκρισμα εχω ακουσει,ασταθεια ρελαντι εχω δει την ωρα που περιμενω στο φαναρι με πατημενο το φρενο και επιλογη στο D....ολα αυτα αραια και σπανια.....αλλα τα ειδα.....

Σελίδα 12 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP