Με αφορμη την ερωτηση του φιλου θα προσθεσω και κατι ακομα.
Επειδη το Ζ3 σε 2 χρονια κλεινει 20 χρονια απο την εναρξη παραγωγης δυστυχως υπαρχει ο φοβος ανα πασα στιγμη στα Ζ3 να βγουν προβληματα λογω γηρατος.
Ενα υπουλο προβλημα που δεν εχει αλλη λυση πλην της εργοστασιακης λεγετα αντλια βενζινης ... και ειναι ακριβη !!! δεν προειδοποιει παντα αλλα εχει και ενα σοβαροτατο μοιονεκτημα !
Ο αισθητηρας σταθμης ειναι μαζι με την αντλια και αν πχ χαλασει ο αισθητηρας ενω η αντλια δουλευει κανονικα τρωμε πακετο γιατι αλλαζει ολο μαζι !!!!
Και καποιες πληροφοριες επιπεδου 1ης δημοτικου, οπως λεμε Λολα να ενα μηλο ...
Το Ζ3 κατα βαθος ειναι κατι σαν υβριδια, δηλαδη ...
Τα πρωτης γενιας που εβγαιναν μεχρι το '98 ειναι απο τη μεση και μπροστα Ε36 και απο την μεση και πισω Ε30.
Η δευτερη γενια τους τα φεισλιφτ το πανε ακομα παρακατω. Απο την μεση και πισω ειναι Ε30 σταθερα αλλα απο την μεση και μπροστα ειναι και Ε36 και Ε46 ιδιως στα ηλεκτρονικα.
Οποτε οτι ειναι το αυτ/το μας και σε οτι αντιστοιχει μπορουμε να συλλεγουμε τεχνικες πληροφοριες αλλα και ανταλλακτικα απο αυτες τις γενιες γιατι ισχυουν σχεδον ολα στο Ζ3 αναλογα την γενια του.
Αυτα![]()