Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 75

Θέμα: Τη λενε ...Ζετα !!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να ρωτήσω κάτι, για έναν που ψάχνει μτχ τι πρέπει να προσέξει;;;

  2. #2
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτήσω κάτι, για έναν που ψάχνει μτχ τι πρέπει να προσέξει;;;
    Αφου βεβαιωθεις για το σασσι οτι ειναι οκει χωρις σκουριες η" "επισκευες" αρχιζεις να ψαχνεις πολλα ... το πας για ευθυγραμμιση για να δεις σε τι κατασταση ειναι απο κατω πχ αν εχει στραβα ψαλιδια αλλα και αν ειναι οκει τα σινεμπλοκ, κρεμαγιερα για διαρροες (πανακριβη !!!), κατασταση & στεγανοτητα οροφης (κοστιζει πολυ !!!), και βεβαια τα γνωστα που κοιταμε σε ολα τα αυτ/τα οπως καλοριφερ αν δουλευει και αν τυχον μυριζει, μοναδα ABS, αεροσακους, σασμαν αν εχει διαρροες και αν κουμπωνουν καλα οι ταχυτητες (τα Getrak που φορανε δεν ειναι και τα πλεον αξιοπιστα) επισης αν κανει θορυβο το διαφορικο και αν κοπαναει στις αλλαγες και ΟΛΑ τα σινεμπλοκ ... αυτα σε γενικες γραμμες.

    Για 6κυλινδρα Ζ3 το θεμα τους ειναι η πολυ υψηλη καταναλωση λαδιου, οποτε λιγο παραπανω ψαξιμο στο συγκεκριμενο.

    Και το κυριοτερο για μενα ... βρες πρωτα αξιοπιστο μηχανικο και μετα αυτοκινητο ... αυτο δυστυχως ειναι το πιο δυσκολο !!!

  3. The Following 5 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    BILL007 (17-01-14), chrisgiapz3 (17-01-14), Leonidas_E39 (17-01-14), mark e92 (17-01-14), Nickolas_s2k (17-01-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτήσω κάτι, για έναν που ψάχνει μτχ τι πρέπει να προσέξει;;;
    Με αφορμη την ερωτηση του φιλου θα προσθεσω και κατι ακομα.
    Επειδη το Ζ3 σε 2 χρονια κλεινει 20 χρονια απο την εναρξη παραγωγης δυστυχως υπαρχει ο φοβος ανα πασα στιγμη στα Ζ3 να βγουν προβληματα λογω γηρατος.
    Ενα υπουλο προβλημα που δεν εχει αλλη λυση πλην της εργοστασιακης λεγετα αντλια βενζινης ... και ειναι ακριβη !!! δεν προειδοποιει παντα αλλα εχει και ενα σοβαροτατο μοιονεκτημα !
    Ο αισθητηρας σταθμης ειναι μαζι με την αντλια και αν πχ χαλασει ο αισθητηρας ενω η αντλια δουλευει κανονικα τρωμε πακετο γιατι αλλαζει ολο μαζι !!!!

    Και καποιες πληροφοριες επιπεδου 1ης δημοτικου, οπως λεμε Λολα να ενα μηλο ...

    Το Ζ3 κατα βαθος ειναι κατι σαν υβριδια, δηλαδη ...
    Τα πρωτης γενιας που εβγαιναν μεχρι το '98 ειναι απο τη μεση και μπροστα Ε36 και απο την μεση και πισω Ε30.
    Η δευτερη γενια τους τα φεισλιφτ το πανε ακομα παρακατω. Απο την μεση και πισω ειναι Ε30 σταθερα αλλα απο την μεση και μπροστα ειναι και Ε36 και Ε46 ιδιως στα ηλεκτρονικα.

    Οποτε οτι ειναι το αυτ/το μας και σε οτι αντιστοιχει μπορουμε να συλλεγουμε τεχνικες πληροφοριες αλλα και ανταλλακτικα απο αυτες τις γενιες γιατι ισχυουν σχεδον ολα στο Ζ3 αναλογα την γενια του.

    Αυτα

  5. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), Nickolas_s2k (17-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP