η πραγματικη δυναμη δε συμπιεζεται...![]()
Thomelef (28-05-10)
Γιατί μας τα κάνεις αυτά βραδιάτικα;![]()
μεγαλο ψευδος αυτο και απατη.
οι καιροι οι ιδιοι ειναι παντα...
εξελιξη φυσικα υπαρχει, αλλα πολλα πραγματα δεν αλλαζουν παντοτε προς το καλυτερο.
μαλιστα τον τελευταιο καιρο ο μεγαλυτερος παραγοντας ειναι το κοστος.
ωραια και καλα τα τουρμπο δεν λεω, αλλα το ντιβιζιον δεν το κανει επειδη ειναι καλυτερη διαταξη απο την ατμοσφαρικη.
ο βελτιστος κινητηρας ανεξαρτητως κοστους εχει ειπωθει πολλες φορες ειναι 10κυλινδρος με 500 κυβικα χωρητικοτητα ανα κυλινδρο.
οτιδηποτε αλλο, ειναι συμβιβασμος.
ειτε μικρος, ειτε μεγαλος...
δεν το λεω εγω, οι ιδιοι το λενε.
επισης το παραπανω αμερικανικο ρητο, ειναι σωστοτατο...
Thomelef (28-05-10)
• 4.4-litre V8 bi-turbo
• 578bhp, 530lb ft
• 0-100 km/h 4.4sec
• Unlimited top speed 302 km/h
https://www.carmagazine.co.uk/Secret...aloon-scooped/