Ενημερωτικα.Η Φλάντζα δεν αρπαζει ποτε σε κρύο μοτέρ.Για να κάψουμε φλάντζα θέλουμε κύκλωμα με ατμοποίηση,υψηλή θερμοκρασία και διάρκεια.Ρήγμα παθαίνουμε στο καπακι η στον κορμό την ωρα που συμπληρώνουμε νερό σε κινητήρα που εχει ατμοποίηση,και η θερμοκρασία ειναι στα κόκκινα.Δεν βάζουμε νερο ποτε σε κινητηρα που εχει ανεβασει θερμοκρασία και εχει ατμοποίηση η βραζει τα νερα.Πρωτα περιμείνουμε να κρυωσει φυσιολογικά.
Επισης ρήγμα στο καπακι παθαινουμε με αποτομο ανεβασμα στροφων σε κρυο κινητηρα.
Σε προηγουμενο μυν. σας εγραψα τι γινεται στα εμβολα και σους κυλινδρους ,οταν ανεβαζουμε στροφες σε κρυο μοτερ.Δεν ειναι τυχαιο που πολλα συγχρονα μοτερ δεν ανεβαζουν ανω των 3000rmp οταν ειναι κρυα.Τωρα οσοι νομίζεται οτι δεν γίνεται ζημιά.Παρολο τις αναλυσεις που σας εχω γραψει,συγνωμη αλα δεν μπορω να σας αλαξω γνωμη,