Καταρχην λοιπον και για να παρουμε τα θεματα ενα ενα εχω σκοπο να δειξω τα σημεια στα οποια ''ποναει'' μια ζ3 και συνηθως βγαζει προβληματα ασχετως κινητηρα διοτι ο καθε κινητηρας εχει τα δικα του κουσουρια!
Απαριθμωντας λοιπον τα θεματακια εχουμε
1.Ακαμψια πλαισιου (το πλαισιο μιας ζ3 ειναι το πιο αδυνατο σημειο της και εκει υποφερει πραγματικα τοσο στον εμπρος αξονα οσο κυριως στον πισω.το αυτοκινητο περα απο το εργοστασιακο x-brace δεν εχει αλλα δεσιματα με αποτελεσμα να μην εχει καλη οδικη συμπεριφορα σε συνθηκες πιεσης και ιδιαιτερα σε ασχημους δρομους οπως οι ελληνικοι να νομιζεις οτι θα κοπει στα δυο σε λακουβες.αν συνδυαστει και με χαμηλωμα και αμορτισερ κουτσουρα τοτε η κατασταση χειροτερευει καθως το πλαισιο υποφερει ακομα περισσοτερο.Τα σημεια ομως που παρουσιαζεται πραγματικο προβλημα ειναι το πισω πατωμα στην ενωση του πλαισιου με το υποπλαισιο στα σημεια που ειναι πονταρισμενα μεταξυ τους, στο bracket του διαφορικου το οποιο μπορει να κοπει, στα σημεια που πιανουν οι αντιστρεπτικες αν καποιος βαλει μεγαλυτερες και στους πισω θολους οπου ενδεχεται να ραγισουν οπως και οι μπροστινοι)
Η ακαμψια μπορει να βελτιωθει σε πολυ μεγαλο βαθμο με συγκεκριμενο τροπο που θα αναλυθει πιο κατω με φωτογραφιες
2.Δευτερο μεγαλο θεμα υπαρχει στην πισω γεφυρα και στα δυο μεγαλα σινεμπλοκ στα οποια εδραζεται.τα συγκεκριμενα εχουν καποια μικρα κενα και σε συνδυασμο με το υλικο κατασκευης τους (γομα) επιτρεπουν στη γεφυρα να πλεει κυριολεκτικα επανω στο υποπλαισιο καταπονωντας το πολυ και οδηγωντας το εν τελει στην αποκολληση αν δεν γινει εγκαιρη διαγνωση.το μεγαλυτερο μειονεκτημα ομως ειναι στην ιδια τη συμπεριφορα του αυτοκινητου η οποια ειναι ΚΑΚΙΣΤΗ ! Η λυση εδω ειναι η τοποθετηση συνεμπλοκ πολυουρεθανης ΚΥΡΙΩΣ για προληπτικους λογους και φυσικα για ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην οδηγηση!
3.Το λεγομενο traimlining επισης (υπερβολικο διαβασμα του δρομου) που ειναι χαρακτηριστικο ολων των ζ3 εξαιτιας των μαμα σινεμπλοκ ψαλιδιων ειναι ακομα ενα θεμα και λυνεται με τοποθετηση συνεμπλοκ απο μ3 ε36/ζ3μ.ειναι τα εκκεντρα που χαριζουν και μεγαλη θετικη καστερ
4.Η μοναδα του ABS/ASC που σε αρκετους εχει βγαλει προβληματα κυριως σε p/f
5.Πιθανες διαρροες απο την κουκουλα σε διαφορα σημεια που θα αναλυθουν στη συνεχεια απο που προερχονται καθως και η αντιμετωπιση τους!
Τα τρια πρωτα θεματα μπορουν κατα καποιο τροπο να ενοποιηθουν και θα παραθεσω αργοτερα φωτο και λινκ απο το εξωτερικο καθως απασχολησαν και απασχολουν χιλιαδες κατοχους κυριως που αγωνιζονται σε πιστες. Απευθυνονται κυριως αυτα που εγραψα σε οδηγους που δεν εχουν τα αυτοκινητα τους μονο για μια ηλιολουστη βολτα η για μια βραδινη με ..προσωπο. Απλα οπως παραδεχτηκα ειμαι αρρωστος στο θεμα και με το πληκτρολογιο και το γραψιμο δεν το χω ισως να ξεχασω παρα πολλα πραγματα για αυτο τυχον ερωτησεις θα βοηθησουν πολυ!!