Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Ζημια απο το κτεο.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    844
    Thanked
    388
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πιστευω οτι,οτι και αν επαθε το μοτερ δεν το επαθε εκεινη την στιγμη.

    ας υποθεσουμε οτι το πηρε ο υπαλληλος να ξεκινησει τον ελεγχο και το πηγε πρωτα για καρτα καυσαεριων.
    το ειδε κρυο και πατησε κανα δυο ξερες να καθαρισει η εξατμιση απο τα νερα και να ζεσταθει και λιγο για να βγουν και οι τιμες στο μηχανημα.

    αν εκεινη την στιγμη πεταξε τα νερα,ειναι κατι που προυπηρχε.
    δεν μπορει να βλεπεις σαπουναδα στα νερα και να εχει γινει σε 5-10 λεπτα που το δουλεψε ο υπαλληλος.
    για να γινουν τα νερα σαπουναδα το προβλημα πρεπει να υπηρχε καιρο.

    νομιζω οτι το κτεο δεν εχει καποια ευθυνη για την βλαβη.
    συμφωνω, δεν ειναι δυνατον να επαθε εκει..
    ΒΜW FANS

  2. The Following User Says Thank You to Dathanaso For This Useful Post:

    Βασιλης (14-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dathanaso Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνω, δεν ειναι δυνατον να επαθε εκει..
    Τι να πω μακαρι να εχετε δικιο.Αλλα.....
    .........Εγω παλι ειμαι σιγουρος οτι εκει το επαθε.Γιατι εχω το ελατωμα καθημερινα πριν παω καπου να ελεγχω.Λαδια,ταπα λαδιου Υγρα φωτα λαστιχα.Αυτο το κανω καθε πρωι εδω και πολα χρονια στην νταλίκα,όποτε είναι κατι που το κανω με ευχαρίστηση.
    Συν της αλλης δεν εχω κανένα λόγο να τους φορτώσω κατι που δεν εκαναν.
    Οταν βλεπω το αυτοκίνητο μου,να το μαρσάρουν στον κοφτη κρυο.Τρεχω και τους την λεω.Εκει ελεγαν δεν εχει αναγκη(λες και ειμαι ασχετος).Επειδη δεν ειμαι και της μανουρας αμεσωςΤους ειπα το παρακολουθώ και αν δω οτι εχει κατι σας ενημερώνω.
    Χθες ενημέρωσα οτι συμπλήρωσα νερα.Την υπαλληλο παντα[η οποια εχει κρατησει και το τηλεφωνο μου) ο υπεύθυνος απουσιάζει.

  4. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Dermatis (14-01-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παραθεση.Πως μπορεί να γίνει ζημιά σε κρύο κινητήρα
    Τα πλεονεκτήματα του αλουμινίου είναι η μεγάλη αντοχή και το χαμηλό βάρος, καθιστώντας το ιδανικό για την περίπτωση. Ταυτόχρονα, αποβάλλει πολύ γρήγορα τη θερμότητα, οπότε καταπονείται ελάχιστα θερμικά. Αυτός είναι και ο λόγος που τα έμβολα των σύγχρονων κινητήρων αντέχουν για εκατοντάδες χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος στις οποίες λειτουργούν, βρίσκονται κοντά στο σημείο τήξης τους! Το αλουμίνιο όμως έχει κι ένα βασικό μειονέκτημα: μεγάλο συντελεστή διαστολής (μεγαλώνουν πολύ οι διαστάσεις του με την αύξηση της θερμοκρασίας). ΓιΆ αυτό και η ανοχή (τζόγος, κενό) ανάμεσα σε αυτό και τον κύλινδρο είναι αρκετά μεγάλη σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, ώστε με την αύξηση της θερμοκρασίας, όταν ο κινητήρας αρχίσει να λειτουργεί, αυτό το κενό να μικραίνει. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον οι κινητήρες χρειάζονται προθέρμανση, δηλαδή λειτουργία με χαμηλό φορτίο και στροφές, μέχρι να φτάσουν σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή όταν ο κινητήρας δεχθεί μεγάλο φορτίο ή πολλές στροφές όσο είναι κρύος, τα έμβολα κινούνται έκκεντρα μέσα στον κύλινδρο, αυξάνοντας τη φθορά στα τοιχώματα. Η μεγάλη διαστολή του αλουμινίου υποχρεώνει τους κατασκευαστές να σχεδιάζουν τα έμβολα κωνικά και με ελλειψοειδή διατομή. Παρά το φαινομενικά κυλινδρικό σχήμα τους, λοιπόν, τα έμβολα έχουν στην πραγματικότητα τέτοια μορφή. Η διάμετρος στην κεφαλή του εμβόλου είναι μικρότερη από αυτήν στην ποδιά, δημιουργώντας έτσι ένα κωνικό σχήμα! Λόγω του ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα σε αυτά τα δύο σημεία (η κεφαλή έρχεται σε άμεση επαφή με τη φλόγα, ενώ η ποδιά όχι), η κεφαλή διαστέλλεται περισσότερο από την ποδιά, οπότε σε θερμοκρασία λειτουργίας, το κωνικό γίνεται κυλινδρικό. ΚατΆ ανάλογο τρόπο, η διατομή είναι ελλειψοειδής και όχι στρογγυλή. Η μάζα του εμβόλου στη διάμετρο που βρίσκεται ο πίρος, είναι μεγαλύτερη από την κάθετή της, οπότε σε αυτή τη διάμετρο το έμβολο διαστέλλεται περισσότερο. Κάνοντας αυτή τη διάμετρο μικρότερη από την κάθετή της (έλλειψη), σε θερμοκρασία λειτουργίας το έμβολο αποκτά κυκλική διατομή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 15-01-14 στις 08:15

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (15-01-14), Dermatis (14-01-14), HLIAS - E36 (15-01-14), Ptboul (15-01-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παραθεση.Πως μπορεί να γίνει ζημιά σε κρύο κινητήρα

    Τα πλεονεκτήματα του αλουμινίου είναι η μεγάλη αντοχή και το χαμηλό βάρος, καθιστώντας το ιδανικό για την περίπτωση. Ταυτόχρονα, αποβάλλει πολύ γρήγορα τη θερμότητα, οπότε καταπονείται ελάχιστα θερμικά. Αυτός είναι και ο λόγος που τα έμβολα των σύγχρονων κινητήρων αντέχουν για εκατοντάδες χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος στις οποίες λειτουργούν, βρίσκονται κοντά στο σημείο τήξης τους! Το αλουμίνιο όμως έχει κι ένα βασικό μειονέκτημα: μεγάλο συντελεστή διαστολής (μεγαλώνουν πολύ οι διαστάσεις του με την αύξηση της θερμοκρασίας). ΓιΆ αυτό και η ανοχή (τζόγος, κενό) ανάμεσα σε αυτό και τον κύλινδρο είναι αρκετά μεγάλη σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, ώστε με την αύξηση της θερμοκρασίας, όταν ο κινητήρας αρχίσει να λειτουργεί, αυτό το κενό να μικραίνει. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον οι κινητήρες χρειάζονται προθέρμανση, δηλαδή λειτουργία με χαμηλό φορτίο και στροφές, μέχρι να φτάσουν σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή όταν ο κινητήρας δεχθεί μεγάλο φορτίο ή πολλές στροφές όσο είναι κρύος, τα έμβολα κινούνται έκκεντρα μέσα στον κύλινδρο, αυξάνοντας τη φθορά στα τοιχώματα. Η μεγάλη διαστολή του αλουμινίου υποχρεώνει τους κατασκευαστές να σχεδιάζουν τα έμβολα κωνικά και με ελλειψοειδή διατομή. Παρά το φαινομενικά κυλινδρικό σχήμα τους, λοιπόν, τα έμβολα έχουν στην πραγματικότητα τέτοια μορφή. Η διάμετρος στην κεφαλή του εμβόλου είναι μικρότερη από αυτήν στην ποδιά, δημιουργώντας έτσι ένα κωνικό σχήμα! Λόγω του ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα σε αυτά τα δύο σημεία (η κεφαλή έρχεται σε άμεση επαφή με τη φλόγα, ενώ η ποδιά όχι), η κεφαλή διαστέλλεται περισσότερο από την ποδιά, οπότε σε θερμοκρασία λειτουργίας, το κωνικό γίνεται κυλινδρικό. ΚατΆ ανάλογο τρόπο, η διατομή είναι ελλειψοειδής και όχι στρογγυλή. Η μάζα του εμβόλου στη διάμετρο που βρίσκεται ο πίρος, είναι μεγαλύτερη από την κάθετή της, οπότε σε αυτή τη διάμετρο το έμβολο διαστέλλεται περισσότερο. Κάνοντας αυτή τη διάμετρο μικρότερη από την κάθετή της (έλλειψη), σε θερμοκρασία λειτουργίας το έμβολο αποκτά κυκλική διατομή.

    [
    μα το Μ50Β20 δεν εχει εμβολα αλουμινιου , τε σπα....
    η ζημια που εχεις παθει δεν εχει να κανει με τα εμβολα
    απλα εκαψε φλατζα το αμαξι , ΠΟΛΥ δυσκολο να ραγισε κεφαλη
    εαν ηταν ενα μοτερ με 120.000κμ να παθαινε τοσο ευκολα ζημια με ενα μαρσαρισμα κρυο , θα ειχαν χαλασει τα μισα απο οσα κυκλοφορουν στους δρομους με πανω απο 120-140.000κμ στο κοντερ

    πιστευω το προβλημα προϋπηρχε στο μοτερ και απλα συνεπεσε
    με το ΚΤΕΟ , απο εκει και περα κατα ποσο θα βρεις το δικιο σου ειναι αλλο θεμα, μακαρι να ξεμπλεξεις (δυσκολο το βλεπω....)

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    BILL007 (15-01-14), Dimzan (22-01-14), freddys (15-01-14), Ptboul (15-01-14), Βασιλης (15-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP