Μπορεις να βαλεις 80 ή 90 Α αλλα μεχρι εκει και οχι παραπανω.
Μετα την τοποθετηση ομως της καινουργιας πρεπει να δηλωθει η μπαταρια για εναν και μονο λογο : να ξερει ο δυναμος ποσο φορτιο να στειλει.
Αυτο γινεται πλεον με επιλογη απο τον μαυρο πολο (αρνητικο) που εχει επανω του τον μετρητη θερμοκρασιας της μπαταριας, με αυτον τον τροπο ρυθμιζεται η εκφορτιση και επαναφορτιση της μπαταριας.
Αυτες πλεον οι ''μαυρες'' AGM που μπαινουν δεν ειναι ποτε πληρως φορτισμενες και δεν χρειαζεται να ειναι, παντα βρισκονται σε μια μεση κατασταση και για αυτο φροντιζει ο αρνητικος με τον IBS (INTELIGENT BATERY SENSOR)γιαυτο παντα μια αλλαγη πρεπει να γινεται σε συνεργειο της μαμας και ο διαγνωστης να δηλωνει την μπαταρια και τα δεδομενα της στον εγκεφαλο του αυτοκινητου, ολα πλεον διαχειριζονται απο την DME ή DDE (DIESEL)
Οσο για το προβλημα του σασμαν, με μια προχειρη εκτιμηση μαλλον ειναι θεμα προσαρμογων και εκκαθαρισης βλαβων (adaptation values, reset fault memories & update)