Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 185

Θέμα: transmission fault bmw e60

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπορεις να βαλεις 80 ή 90 Α αλλα μεχρι εκει και οχι παραπανω.
    Μετα την τοποθετηση ομως της καινουργιας πρεπει να δηλωθει η μπαταρια για εναν και μονο λογο : να ξερει ο δυναμος ποσο φορτιο να στειλει.
    Αυτο γινεται πλεον με επιλογη απο τον μαυρο πολο (αρνητικο) που εχει επανω του τον μετρητη θερμοκρασιας της μπαταριας, με αυτον τον τροπο ρυθμιζεται η εκφορτιση και επαναφορτιση της μπαταριας.
    Αυτες πλεον οι ''μαυρες'' AGM που μπαινουν δεν ειναι ποτε πληρως φορτισμενες και δεν χρειαζεται να ειναι, παντα βρισκονται σε μια μεση κατασταση και για αυτο φροντιζει ο αρνητικος με τον IBS (INTELIGENT BATERY SENSOR)γιαυτο παντα μια αλλαγη πρεπει να γινεται σε συνεργειο της μαμας και ο διαγνωστης να δηλωνει την μπαταρια και τα δεδομενα της στον εγκεφαλο του αυτοκινητου, ολα πλεον διαχειριζονται απο την DME ή DDE (DIESEL)
    Οσο για το προβλημα του σασμαν, με μια προχειρη εκτιμηση μαλλον ειναι θεμα προσαρμογων και εκκαθαρισης βλαβων (adaptation values, reset fault memories & update)

  2. The Following 6 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    alexm (12-01-14), aristent (12-01-14), gant (12-01-14), Konstantinos E60 (12-01-14), micz (12-01-14), PANOS-E60 (12-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κων/νε με 'γεια και εσυ την μπαταρια!!!!

    Την μπαταρια την πληρωσα 180ευρω μαζι με τον φπα,αλλα τελικα δεν ειναι απλα τα πραγματα,συμφωνα μ'αυτα που γραψατε!!!

    Με προβληματιζει μεν το 85αμπερ,αφου ενδιαμεσο με μια πρωτη ματια,δεν δινει η "μαμα εταιρεια"....αλλα σε αντικατασταση απο 80 σε 90αμπερ ναι τη δινει...και 110 αμπερ δινει......δηλαδη εκει δεν θα παθουν ζημια τα κυκλωματα????.....λεω,δεν ξερω,με απλη λογικη σκεφτομαι .....αφου περα απο τα αμπερ/βολτ, εχει και αλλα χαρακτηριστικα που αφορουν την αντικατασταση.

    στο ψαξιμο ομως,βρηκα και ενα σαϊτ,που λεει οτι η μπαταρια μου ειναι AGM!!!
    ...ακομη και ας μην το γραφει επανω!!!! δειτε:
    https://denkapowerblog.wordpress.com/tag/efb-battery/
    κατι που απο την αρχη υποστηριζε,φωναζε,με εκραζε θα ελεγα...ο Πατρινος!!!

    η 2η φωτο που βλεπετε την μπαταρια της BMW, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!!
    και λεει:
    As above, BMW just has “Sealed Do Not Open”, but if it is BMW Original Equipment, black cased batteries are AGM, White cased batteries are normal flooded


    ισχυει η επιστροφη της μπαταριας,οχι των χρηματων,μια και εχω να κανω καποιες επισκευες στο φορτηγακι της δουλειας μου στον συγκεκριμενο,......μαλλον πρεπει να κανω τη σωστη κινηση......

    nikos bob,σε ευχαριστω ιδαιτερα για τις πολυτιμες πληροφοριες,μιας και εχεις δηλωσει οτι δεν εχεις "καλη σχεση" με το πληκτρολογιο.

    επισημως, θα μαθω τι και πως και θα σας ενημερωσω απο εβδομαδα.

  4. #3
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άρη τελικά τι έχει γίνει με την ένδειξη βρήκες το πρόβλημα?
    Ποια είναι η βλάβη που ανέφερες?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP