Σωστά το κυριότερο αυτό σήμερα 60¤ Και σε τουρκικό συνεργείο που είναι από τα ποιο φθηνά για ένα λάστιχο στο στο ψυγείο η δοχείο?? δεν ξέρω ήμουν στη δουλειά και το πήγε η γυναίκα μου, τα αμορτισέρ τα άλλαξα Ελλάδα ευτυχώς το καλοκαίρι στις διακοπές, όμως τώρα που πέρασα TUV τα ίδια και εγώ τα ελατήρια πίσω είχαν κωπει στην τελευταία σπείρα.
Πρόσφατα με χτύπησε ένας από πίσω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο άφησε σημείωμα και η ζημιά που μου έβγαλε ο πραγματογνωμόνων είναι 2.400¤και άμα το δείτε έχει μπει λίγο μέσα η πίσω προφυλακτήρα από αριστερά μόνο, ούτε βάψιμο δεν θέλει. Οπότε άμα βαλω τα 2.400¤ Από την αςφαλεια και βάλω και αλλά 4.000¤ παίρνω ποιο νέο αμάξι χωρίς τόσα πολλά προβλήματα, εμένα έχει και φως μηχανής εδώ και ένα χρόνο αναμενο έχει και 230.000 klm στην πλάτη του, φως αερόσακου συνοδηγου, ψηλό σαπισματα από τα αλατια.
Το κακό είναι ότι και λάδια να θες να συμπληρώσεις εδώ στη Γερμανία πρέπει να πας συνεργείο η να έχεις δικό σου γκαράζ.
Α και κάτι ακόμα τσιμπάει και λαδακια λογικό για την ηλικία του?
Οπότε γιαυτο σκευτομαι να το άλλαζα, αλλά δεν ξέρω τα ε90 και ιδιετερα τα πρώτα 2006 μοντέλα τη προβλήματα έχουν για να εστιασω ποιο πολύ. Το 320 από το 318 τη διάφορα έχουν? με ίδιο μοτέρ το 320 150ps ενώ το 318 129ps.










Απάντηση με παράθεση
