Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΜΙΧΑΛΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομιζω πρωτοτυπισαν παλι οι Γερμαναραδες!!

https://www.youtube.com/watch?v=krJmTZ-TcMc
Δεν ειναι τυχαιο που εχει απο διπλα το Connected drive...
Ενα βιντεο πιο παλια που ο οδηγος επαιζε με τα παιδια του και το αυτοκινητο φρεναριζε και προσπερνουσε μονο του το θυμομαστε;
Απο τα θετικα που βλεπω εγω ειναι οτι επιτελους καποια συστηματα θα μπουν στα αμαξια.
πχ Αυτοματο φρεναρισμα στην πολη.Cruise control με καθοδηγηση καμερας.
Αυτα τα συστηματα η Volvo παιζει να τα εχει βαλει καμμια 2ετια 3ετια...Οποτε το μονο που εχω να παω ειναι πως θα ειναι οπως τα συστηματα που εχουμε σημερα του cruise control,park control kai auto start/stop.Δεν βοηθανε παντα,ειναι βοηθητικα και αλλοι τα θελουν αλλοι οχι.Στο χερι καθε οδηγου θα ειναι να τα ενεργοποιει να τα απενεργοποιει και να τα χρησιμοποιει...
Παραπανω με τρομαζει αυτο που διαβασα:
The BMW Group is using the Consumer Electronics Show (CES) 2014 in Las Vegas to present a new element of BMW ActiveAssist: a safety assistance system which brings the vehicle back into line in demanding driving situations without any input from the driver.
Γιατι μαλλον θα εχουμε πλεον και ενα κουμπι που γραφει track ωστε να παιζουμε και να επαναφερει αυτοματα το πισω μερος του αυτοκινητου ή το αντιστροφο αραγε.
Εν κατακλειδι δεν ειμαι κατα των καινουργιων τεχνολογιων.Ισια ισια αν και οι οδηγοι γινονται ''χειροτεροι'' υπαρχουν λειτουργιες που κοιτανε για την προστασια των επιβατων,των πεζων και των αλλων που χρησιμοποιουν τον δρομο στον οποιο βρισκομαστε.
Τωρα αν με ρωτησει καποιος εσυ το ESP DCS τα απενεργοποιεις για να κυκλοφορεις ναι,αλλα ξερω τι κανω,γιατι το εμαθα με τον καλυτερο τροπο και συνεχιζω να μαθαινω...