Αν μείνει το αμάξι καιρό σε ακινησία το επηρεάζει νομίζω το start/stop, μετά από κάποια χλμ λειτουργεί πάλι κανονικά
Αν μείνει το αμάξι καιρό σε ακινησία το επηρεάζει νομίζω το start/stop, μετά από κάποια χλμ λειτουργεί πάλι κανονικά
le-pa (05-01-14)
Παιδιά το αμάξι είναι το δεύτερο αυτοκίνητο, αρα δεν λειτουργεί καθε μέρα, σαββατοκύριακα και πολλά από αυτά κάνει μικρές διαδρομές. Επειδή κατοικώ εκτός αθηνών, σε κάθε διαδρομή που έκανα πρός Αθήνα (44 χιλ κ 44 χιλ επιστροφη = 88 περίπου), σε κάθε φανάρι δούλευε κανονικά. Τώρα τελευταία δε δουλεύει, για κάποιο λόγο. Βλάβη δε δείχνει με κωδικό, αν και δε ξέρω εάν θα παρουσίαζε καποιο κωδικό σχετικά με αυτό. Στο κουμπί απενεργοποίησεις το λαμπάκι ανάβει κανονικά (δλδ δεν έχει φύγει κάποια επαφή ωστε να μη λειτουργεί). Μήπως να ειναι λόγω κρύου, διότι διάβασα πως κάτω απο μια θερμοκρασία δεν λειτουργεί λογω κρύου ή ζέστης αντίστοιχα.
Η μπαταρία δε παρουσιάζει κάτι άλλο σχετικά με μειωμένη τάση (πεσμένα φωτα, μπλαφονιερες κτλ).
Δε ξέρω τι να πω, δεν οδηγώ και "τέρμα" ώστε να μη πιάνω το Eco drive, απλά μου κάνει εντύπωση που δε σβήνει όπως έσβηνε.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη le-pa : 05-01-14 στις 17:26
Πιστευω πως ο μονος λογος ειναι η ακινησια και η χαλαρη οδηγηση.Σε μενα αλλες φορες σβηνει αλλες οχι.Διαβαζει ο εγκεφαλος και αν δεν προκειται να γινει ''ζημια'' τοτε σβηνει,αλλιως δεν σβηνει.Το πιο απλο ειναι να το παρεις και να κανεις μια βολτα 10 χλμ χαλαρα.Μετα βρες μερος να το δοκιμασεις(πχ πανε στο χωριο πανε στο διπλανο γυρνα σπιτι βαλε νεκρο και δες αν σβηνει),κανε αλλα 10 και αν τελικα μετα απο 20 χλμ χαλαρης οδηγησης δεν σβηνει πανε στην αντιπροσωπια.Στο λεω γιατι εγω δεν το χρησιμοποιω για 2-3 μηνες και μετα του πινω το αιμα...Αν κανω μια διαδρομη 200χλμ και φτασω σε φαναρι ουτε καν το αφηνω εγω να σβησει,αλλα και σε 2-3 δοκιμες ουτε αυτο ηθελε να σβησει ή ακομα και οταν εσβηνε μεσα στα πρωτα 10 δευτερα ξανα αναβε γιατι επρεπε να λειτουργει ο κινητηρας...
le-pa (05-01-14)