Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Φιλτρα.....!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και εγώ όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο του είχα βάλει φίλτρο ελευθέρας K&N μέσα στο φιλτροκουτί,η διαφορά που είδα ήταν σχεδόν μηδαμινή,άντε να πήρα ένα πόνυ,το μόνο που άλλαξε είναι ο θόρυβος που νομίζεις ότι κάτι έγινε,από θέμα συντήρησης θέλει κάθε 12000χιλ. καθάρισμα με το ειδικό σαμπουάν του και τελευταία το λαδάκι συντήρησης,ακόμα το έχω,αλλά την επόμενη φορά θα το βγάλω για να βάλω το μανίσιο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 30-12-09 στις 20:34 Αιτία: unbold
    ''One love three letters'' .....BMW

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    κ επανερχομαι με εγκυκλοπαιδικη μορφωση......

    Ανάσανε... Ναι καλά καταλάβατε, μιλάω για το μοτέρ σας, το οποίο χάρη στο ιδανικό φίλτρο αέρα μπορεί να βελτιωθεί η ροή του εισερχόμενου αέρα σε αυτό με αποτέλεσμα να αυξηθούν ακόμα και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.


    Φίλτρο αέρος
    Το φίλτρο αέρα μπορεί να διπλασιάσει την κυκλοφορία του αέρα, κάτι που μπορεί να επιφέρει μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός του φίλτρου είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Τα εργοστασιακά φίλτρα χρησιμοποιούν χαρτί ή κάποιο αφρώδες υλικό, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται πιο εύκολα τα σωματίδια σκόνης σε αυτά και κάποια στιγμή να φράζουν, οπότε σε αυτή την περίπτωση μειώνεται αισθητά η κυκλοφορία του αέρα. Ένα φίλτρο αέρος όμως περιέχει στρώσεις από βαμβάκι συμπιεσμένο, σε ένα αλουμινένιο πλέγμα επιστρωμένο με ένα ειδικό λάδι, αποκτώντας έτσι μεγαλύτερη επιφάνεια φιλτραρίσματος.

    Φίλτρο ελεύθερης ροής
    Προσφέρει 40% περισσότερη ποσότητα εισερχόμενου αέρα και κατακρατεί τη σκόνη όπως ακριβώς και τα εργοστασιακά φίλτρα, ενώ αφήνει όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα να μπαίνει χωρίς να του «σπάει» την πίεση.

    Φίλτρο κλειστού τύπου
    Το φίλτρο κλειστού τύπου κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το ανοιχτού τύπου με τη μόνη διαφορά ότι αυτό βρίσκεται μέσα σε κουτί. Το κουτί αυτό ονομάζεται φιλτροκούτι. Θεωρητικά επειδή ακριβώς βρίσκεται σε κουτί, θεωρείται ότι αποδίδει λιγότερο σε σχέση με τα φίλτρα ανοιχτού τύπους. Πρακτικά όμως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με τον τύπο του κινητήρα.

    Βαρελάκι
    Αυξάνει την πίεση του εισερχόμενου αέρα και υπόσχεται μεγαλύτερη αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με τις απλές φιλτροχοάνες. Χαρίζει καλύτερη ροή στο κύκλωμα, με άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

    Κιτ καθαρισμού
    Ποιος σας είπε ότι όλα τα φίλτρα είναι μίας χρήσης; Υπάρχουν στην αγορά φίλτρα που πλένονται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά για πολλά χιλιόμετρα, χωρίς να χάνουν την απόδοση και την αξιοπιστία τους. Υπάρχει επίσης ειδικό σαμπουάν και λάδι που μπορείτε να ξαναπεράσετε το φίλτρο, για καλύτερη κατακράτηση σωματιδίων. Στο εμπόριο θα βρείτε έτοιμα κιτ με ειδικό σαμπουάν και λάδι, για το καθαρισμό και την επαναφορά του φίλτρου στην μέγιστη δυνατή κατακράτηση σωματιδίων, για την καλύτερη δυνατή ροή του αέρα.

    Τοποθέτηση
    Η τοποθέτηση πρέπει να γίνεται πάντα από εξειδικευμένο τεχνικό. Εσείς απλώς συμβουλευτείτε τον για τη σωστή επιλογή, που θα δώσει την ιδανικότερη βελτίωση στο αυτοκίνητο σας.

    Πηγη:4T
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP