νομιζω στο 46αρι ολο μαζι παει το φλας και θα ειναι και φθηνο.
ωρε Βασιλη,αυτο δεν ειναι υγρασια,αυτο ειναι οι καταρρακτες του Νιαγαρα!!!
μπορει να προσπαθησει να στεγνωσει το φαναρι,βγαζοντας το καπακι απο πισω,σε κλειστο περιβαλλον και οχι με την μηχανη σε λειτουργια,αλλα μετα για να βρει την αιτια, θα πρεπει να το βγαλει και να κανει οπτικο ελεγχο...
....αν βρει κατι, εχει καλως,με μια διαφανη σιλικονη, αφου καθαρισει πολυ καλα το σημειο εισροης,θα το μονωσει!!!
...αν οχι,τα πραγματα ειναι δυσκολα......θα πρεπει να το κοιταξει με μεγεθυντικο φακο και να τσεκαρει οπωσδηποτε τα δυο σημεια δεξια και αριστερα κατω στο πισω μερος του φαναριου,που εχουν δυο ελαστικες γωνιες με φιλτρακια ενεργου ανθρακα μεσα τους και ειναι για την εξαγωγη της θερμοτητας του φαναριου......εαν λοιπουν αυτα,ή τα φιλτρακια, θα πρεπει να τα αντικαταστησει.....
Ενα ειναι σιγουρο,το γυαλινο καλυμα ειναι φιξ με το φαναρι!!!!
ο μονος τροπος να αποχωριστει το φαναρι, ειναι με κοψιμο (Ντρεμελ) απο πολυ επιδεξιο μαστορα!!!.....φυσικα σε καθαρο περιβαλον χωρις σκονες και σχολαστικο ελεγχο (φυσιμα) πριν την επανασυγκολληση!!!
εδω ενα βιντεο με το πως βγαζουμε το φαναρι:
Bazil Van Sinner (21-12-13), I_MNL (31-12-13)