αμα σου πω οτι μου το στειλε μια πελατισσα 84 χρονωνε δωρο σε μια σακουλα μαζι με γλυκα και τσουρεκι.περημενα βεβαια μηπως βρω και κολυβα
αμα σου πω οτι μου το στειλε μια πελατισσα 84 χρονωνε δωρο σε μια σακουλα μαζι με γλυκα και τσουρεκι.περημενα βεβαια μηπως βρω και κολυβα
αντε γεια...
Bazil Van Sinner (21-12-13), Ptboul (20-12-13)
Ο Λιαπης εφυγε για ταξιδι στο εξωτερικο ενω πηρε προθεσμια να απολογηθει. Ειχα την εντυπωση οτι δεν βγαινεις εκτος χωρας στη προθεσμια..οχι ?
deepBLUE (19-12-13)
Τι συμβολίζει για την πολιτική ζωή της Μεταπολιτευτικής Ελλάδος ο Μιχάλης Λιάπης; Έναν πρίγκιπα της πολιτικής.
Αγαπημένος ανιψιός του Κωνσταντίνου Καραμανλή, διακρίνεται στην έξοδο του αεροπλάνου του Βαλερί Ζισκάρ ΝτΆ Εστέν που τον μετέφερε στην Ελλάδα το 1974.
Πέρα από τον ισχυρό συμβολισμό, κατά κοινή ομολογία, ο Μιχάλης Λιάπης μπήκε στην πολιτική ως πρίγκιπας. Αυτή του την ιδιότητα επιβράβευσαν οι ψηφοφόροι στη Β΄ Αθηνών που τον εξέλεγαν σταθερά ανάμεσα στους πρώτους.
Υφυπουργός του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και υπουργός του Κώστα Καραμανλή, ο Μιχάλης Λιάπης ένιωθε τη ΝΔ σπίτι του από κληρονομιά και τα υπουργεία φυσική εξέλιξη της ζωής του.
Όσο ήταν υπουργός δεν πολυσκέφθηκε ότι έπρεπε να μην ανεβεί στο αεροπλάνο που πλήρωνε ο Χριστοφοράκος για να πάει να δει το ματς.. Το χειρότερο είναι ότι για να φθάσει ως τη Γερμανία είχε πληρώσει εισιτήρια και ξενοδοχεία!!!
Είναι τσιγκούνης ο Μιχάλης Λιάπης; Όχι ! Έχει απλώς τη λογική του «έλα μωρέ.. σιγά το δωράκι», που τόσα χρόνια δεν ενοχλούσε κανένα Έλληνα. Έχει και την ασφάλεια του ακαταδίωκτου που τόσα χρόνια περιέβαλε τους Έλληνες πολιτικούς. Έχει και την αλαζονεία του πρίγκιπα που τόσα χρόνια καμία αρχή στην Ελλάδα δεν διανοούνταν να ελέγξει.
Μόνο που εν τω μεταξύ οι καιροί άλλαξαν. Οι Έλληνες, και εξαιτίας των κυβερνήσεων που συμμετείχε ο Μιχάλης Λιάπης, πέρασαν στην πιο σκοτεινή περίοδο της μεταπολεμικής ιστορίας τους. Ο πρίγκιπας έχασε επεισόδια. Έμεινε να νομίζει πως απέχοντας από τα κοινά -θυμίζω αποχώρησε και δεν ήταν ούτε υποψήφιος βουλευτής το 2009- θα μπορεί να συμπεριφέρεται όπως ο Έλληνας που άφησε πίσω του…
Όμως οι καιροί άλλαξαν υποχρεωτικά. Η φοροαποφυγή είναι ηθικό ατόπημα, που γίνεται ηθικό κακούργημα για πρόσωπο με τα εισοδήματα και τη διαδρομή του Μιχάλη Λιάπη. Η πλαστογραφία είναι πλημμέλημα για τους πολίτες και γίνεται κακούργημα για νυν και πρώην πολιτικούς.
Τι συμβολίζει σήμερα ο Μιχάλης Λιάπης; Το τέλος εποχής. Ακόμη και αν είναι μια περίπτωση πολιτικού ανάμεσα στις δεκάδες που έπρεπε να ελεγχθούν, η έξοδός του από το δημόσιο βίο ως αποδιοπομπαίου τράγου δείχνει πως η ανοχή εξαντλήθηκε για όλους, πρίγκιπες και κοινούς θνητούς. Αυτό το συμβολισμό τον οφείλουμε στον τροχονόμο που τον συνέλαβε!!! Είναι ανάμεσα σε εκείνους που πλήρωσαν την κρίση αλλά αντέχει να μας επιστρέφει ένα ψίχουλο αξιοπρέπειας…
πηγη aixmi.gr
αντε γεια...
https://www.youtube.com/watch?v=LQzoJPgp9As#t=30 τελειωνε ρε να παμε γηπεδο......
τι ψηφιζουμε ρε πστη μου
αντε γεια...
Bazil Van Sinner (21-12-13), Bitz (21-12-13), Leonidas_E39 (21-12-13)
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Έρευνα για πιθανή φοροδιαφυγή διεξάγει το ΣΔΟΕ στις γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων Daimler, BMW και Opel στην Ελλάδα, με αφορμή τις εξαιρετικά χαμηλές εργοστασιακές τιμές.
Σύμφωνα με τηλεγράφημα του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (dpa) ο Διευθυντής του ΣΔΟΕ Θεόδωρος Φλωράτος επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για διεξαγωγή έρευνας, ενώ εκπρόσωπος της Daimler σημειώνει ότι η εταιρεία συνεργάζεται με τις ελληνικές αρχές.
Επί της αρχικής τιμής, αναφέρεται στο δημοσίευμα, υπολογίζονται κατόπιν οι φόροι, με αποτέλεσμα, όσο χαμηλότερες είναι οι τιμές, τόσο μικρότερα να είναι και τα έσοδα του ελληνικού κράτους, από τον ΦΠΑ έως τα τέλη ταξινόμησης και τον φόρο πολυτελείας.
Το γερμανικό πρακτορείο επικαλείται μάλιστα δημοσίευμα του Spiegel της επόμενης εβδομάδας, σύμφωνα με το οποίο, ο εισαγωγέας εκδίδει τιμολόγιο 22.135 ευρώ για μια Mercedes S-Klasse, ενώ η τιμή πώλησης του συγκεκριμένου μοντέλου είναι τέσσερις φορές υψηλότερη.
«Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε», δηλώνει ο κ. Φλωράτος και διευκρινίζει ότι οι έρευνες κινούνται προς κάθε κατεύθυνση και όχι μόνο εναντίον γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η BMW, από την πλευρά της, δηλώνει ότι η τιμολόγηση βασίζεται σε διεθνή στάνταρντς και είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς του ΟΟΣΑ και το ευρωπαϊκό δίκαιο.
Μέσω των χαμηλότερων τιμών, οι έμποροι, επισημαίνεται στο τηλεγράφημα, είναι σε θέση να προσφέρουν μεγαλύτερες εκπτώσεις στους πελάτες τους και εκτιμάται ότι, αν οι τιμές ήταν υψηλότερες, στην Ελλάδα θα πωλούνταν ακόμη λιγότερα αυτοκίνητα.
https://www.nooz.gr/economy/ereuna-s...es-autokiniton
Bazil Van Sinner (21-12-13)
Bazil Van Sinner (21-12-13), Thomelef (21-12-13)